O, Jee M'n Mannetje Moet Naar De Orthopeed Ik hoop niet dat het mes er in gaat....
Gepost 26 April 2005 - 22:42
Mijn mannetje moet 12 mei naar de orthopeed en foto's laten maken van z'n schouder.....
Hij heeft vorig jaar al ruim 3 maanden thuis gelopen met een zere schouder...toen zeiden ze een slijmbeursontsteking....
Nu loopt ie al weer een paar weken in de ziektewet...en dachten ze weer aan een slijmbeursontsteking, maar nu zegt de dokter dat ie waarschijnlijk een versleten schouder heeft...
Vrijdag heeft ie er een spuit in gekregen (net als vorig jaar) maar nu hielp het niet...vandaag is ie weer bij de dokter geweest en die heeft hem doorverwezen naar de orthopeed.
Ze gaan dus foto's maken en in het ergste geval gaan ze het mes er in zetten...
Als ie geopereerd moet worden, hoop ik wel dat ze het snel doen...anders loopt ie in september met z'n arm in een mitella...en daar zitten we niet op te wachten natuurlijk...staat niet zo leuk op de foto's :(
Ik hoop dat alles goed komt....anders moet ie een andere baan gaan zoeken...dat gaat dan moeilijk worden denk ik...hij is ook al bijna 40... :(
Hij heeft vorig jaar al ruim 3 maanden thuis gelopen met een zere schouder...toen zeiden ze een slijmbeursontsteking....
Nu loopt ie al weer een paar weken in de ziektewet...en dachten ze weer aan een slijmbeursontsteking, maar nu zegt de dokter dat ie waarschijnlijk een versleten schouder heeft...
Vrijdag heeft ie er een spuit in gekregen (net als vorig jaar) maar nu hielp het niet...vandaag is ie weer bij de dokter geweest en die heeft hem doorverwezen naar de orthopeed.
Ze gaan dus foto's maken en in het ergste geval gaan ze het mes er in zetten...
Als ie geopereerd moet worden, hoop ik wel dat ze het snel doen...anders loopt ie in september met z'n arm in een mitella...en daar zitten we niet op te wachten natuurlijk...staat niet zo leuk op de foto's :(
Ik hoop dat alles goed komt....anders moet ie een andere baan gaan zoeken...dat gaat dan moeilijk worden denk ik...hij is ook al bijna 40... :(
Gepost 27 April 2005 - 11:30
Ik heb geen idee hoe lang de wachtlijst en revalidatieperiode gaat duren als ie wordt geopereerd... Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen, we wachten dus 12 mei maar even af. Misschien maak ik me wel zorgen om niets (hoop ik)
Ik hou jullie zeker op de hoogte.....
Ik hou jullie zeker op de hoogte.....
Gepost 27 April 2005 - 17:39
dromer, op 27 April 2005, 15:20, zei:
getsie dat zijn inderdaad geen leuke berichten.... ik hoop dat het inderdaad snel verholpen kan zijn... maar wel mooi balen zo vlak voor je huwelijk....
nou ja sterkte en we horen graag meer als er wat bekend is!
nou ja sterkte en we horen graag meer als er wat bekend is!
Idd niet leuk.....ik maak mij volgens mij nog meer zorgen dan J-W zelf... :(
Maar ja...ik wou dat de tijd wat harder ging...en het al 12 mei was, dan weten we tenminste meer....
Gepost 27 April 2005 - 18:03
He wat vervelend! En dat wachten maakt t alleen maar vervelender! Wat je kunt proberen om het te versnellen is even naar de poli van de orthopeed bellen en vragen of je al wat onderzoeken kunt laten doen zodat hij die meteen kan beoordelen op zijn afspraak. Scheelt in tijd en als t goed is doen ze dat best!
Gepost 27 April 2005 - 18:08
Jorieke, op 27 April 2005, 19:03, zei:
He wat vervelend! En dat wachten maakt t alleen maar vervelender! Wat je kunt proberen om het te versnellen is even naar de poli van de orthopeed bellen en vragen of je al wat onderzoeken kunt laten doen zodat hij die meteen kan beoordelen op zijn afspraak. Scheelt in tijd en als t goed is doen ze dat best!
Hij heeft gisteren de afspraak gemaakt en kon al sneller komen.
Maar hij moet 12 mei eerst om 8.15 uur foto's laten maken en dan gaan ze pas verder kijken, om 9.00 uur moet ie dan bij de orthopeed zijn.
Ik moet dus toch helaas nog wat geduld hebben.... :(
Gepost 28 April 2005 - 00:03
Wat vervelend voor jullie! :( Zoals de andere meiden al zeggen... hopelijk kan het zonder operatie opgelost worden. En mocht het toch niet zo zijn wens ik jullie veel sterkte, en hem een snelle herstelperiode zodat ie weer helemaal op en top is als ie op de foto moet :)
Lijkt me wel ontzettend vervelend om nog tot 12 mei te wachten... Hoop dat je in tussentijd iets vindt dat je gedachten wat kan verzetten.
Lijkt me wel ontzettend vervelend om nog tot 12 mei te wachten... Hoop dat je in tussentijd iets vindt dat je gedachten wat kan verzetten.
Gepost 28 April 2005 - 11:57
Dan maakt het ook niet uit. Als ze dezelfde dag de foto's al gaan maken. Vaak is er eerst een afspraak waarin bepaald wordt wat voor onderzoeken de arts gedaan wil hebben en vervolgens moet je dus weer wachten tot de tweede afspraak wil je meer te weten komen. Lekker krom dus, maar gelukkig is dat bij jullie dan niet t geval!
Gepost 28 April 2005 - 19:41
jenny, op 28 April 2005, 17:14, zei:
Jeetje wat vervelend.
(Mijn oom had ook zijn hand in het gips op zijn trouwdag, had de fotograaf geen rekening meegehouden. Dus zijn hand staat vol op de foto. Tip voor het geval dat, ga zo staan dat de arm achter jouw is i.p.v. ervoor.) ;)
(Mijn oom had ook zijn hand in het gips op zijn trouwdag, had de fotograaf geen rekening meegehouden. Dus zijn hand staat vol op de foto. Tip voor het geval dat, ga zo staan dat de arm achter jouw is i.p.v. ervoor.) ;)
Thx Jenny voor de tip :)

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote