Ik las net het hele verhaal.
Balen als het inderdaad het zelfde zal zijn als twee jaar geleden! Zijn het ook dezelfde klachten als twee jaar geleden?
Sterkte ermee!!
O, Jee M'n Mannetje Moet Naar De Orthopeed Ik hoop niet dat het mes er in gaat....
Gepost 25 September 2007 - 07:01
Baalen hee!
Hopelijk kunnen ze nu iets sneller de diagnose stellen dan de vorige keer en horen jullie sneller waar jullie aan af zijn.
10 oktober, dat is over 2 weken. Vervelend om te wachten! Ik hoor 8 oktober of na m'n operatie alles weer goed vastgegroeid is, dus weet hoe lang wachten duurt...
Hopelijk kunnen ze nu iets sneller de diagnose stellen dan de vorige keer en horen jullie sneller waar jullie aan af zijn.
10 oktober, dat is over 2 weken. Vervelend om te wachten! Ik hoor 8 oktober of na m'n operatie alles weer goed vastgegroeid is, dus weet hoe lang wachten duurt...
Gepost 26 September 2007 - 12:40
JW heeft nu afgesproken dat hij de komende 2 weken thuis blijft om zijn arm rust te geven...in week 41 gaat de bouw beginnen en dan gaat hij weer werken...dan is het in ieder geval al aangenomen werk en kunnen ze een andere shovelmachinist inhuren als het echt niet meer gaat. Een nieuwe auto is erg welkom...aangezien de auto van JW is gejat voor de zomervakantie...en zelf een andere auto uit mn mouw schudden...dat gaat helaas niet zo maar...dus ik hoop echt dat we er één van zn baas krijgen.

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote