O, Jee M'n Mannetje Moet Naar De Orthopeed Ik hoop niet dat het mes er in gaat....
Gepost 23 May 2005 - 22:25
FIWI, op 23 May 2005, 22:13, zei:
ik ben er bang voor dat je niet direct de uitslag krijgt.. Ze moeten denk ik alles eerst bekijken enzo (tenminste dat denk ik)
Hoe gaat het met jou??
Hoe gaat het met jou??
Hoi Fiwi...lief datje vraagt hoe het mij gaat...maar ik denk dat je de "Natascha's" door elkaar haalt.....
Met mij gaat het in ieder geval prima...af en toe een beetje te druk...werk, kids, voorbereidingen enz enz enz......
Gepost 24 May 2005 - 08:38
ja veel succes morgen, gelukkig betekend het ook weer dat je weer een stapje dichter bij de oorzaak zal komen.... het afwachten op de uitslag is altijd lastig en ik denk dan ook dat je die zal krijgen als je weer naar de orthopeed gaat 6 juni tenminste dat had ik wel.... ja alleen dan met iets in mijn gezicht
Gepost 09 June 2005 - 19:38
Nou hij heeft 25 mei de MRI scan gehad en is vandaag weer bij de orthopeed geweest.... <_<
We weten nu dat hij een lichte vorm van atrose heeft in z'n schouder, maar over 6 weken hoort hij pas of hij er aan geopereerd wordt of niet...want dan moet hij weer terug naar de orthopeed. Mocht hij over 6 weken te horen krijgen dat ze hem gaan opereren, dan gebeurd dat binnen 2 weken na die afspraak.
Vandaag heeft hij er weer één of andere spuit in gehad waar hij behoorlijk last van heeft. Vanmiddag verging hij van de pijn en was ie er best een beetje ziek van. Hij heeft net een paracetamol genomen en u gaat het wel wat beter.
Voorlopig mag ie dus niets doen met z'n arm...dus dat wordt nog wel een aantal weken ziektewet en misschien loopt hij tegen de tijd dat wij gaan trouwen ook nog wel thuis.....
Ik hou jullie op de hoogte...dus wordt vervolgd........
We weten nu dat hij een lichte vorm van atrose heeft in z'n schouder, maar over 6 weken hoort hij pas of hij er aan geopereerd wordt of niet...want dan moet hij weer terug naar de orthopeed. Mocht hij over 6 weken te horen krijgen dat ze hem gaan opereren, dan gebeurd dat binnen 2 weken na die afspraak.
Vandaag heeft hij er weer één of andere spuit in gehad waar hij behoorlijk last van heeft. Vanmiddag verging hij van de pijn en was ie er best een beetje ziek van. Hij heeft net een paracetamol genomen en u gaat het wel wat beter.
Voorlopig mag ie dus niets doen met z'n arm...dus dat wordt nog wel een aantal weken ziektewet en misschien loopt hij tegen de tijd dat wij gaan trouwen ook nog wel thuis.....
Ik hou jullie op de hoogte...dus wordt vervolgd........
Gepost 09 June 2005 - 20:30
Jorieke, op 09 June 2005, 21:20, zei:
Welja. Waarom moet dat zo lang duren?
Ik heb ook geen idee
De orthopeed had wel een goeie aan onze familie trouwens vandaag...JW kwam daar z'n broer tegen...die moest ook naar hem toe, maar dan voor controle van z'n knie...hij is vorige week daar aan geopereerd...
Gepost 10 June 2005 - 13:21
We weten nu wel wat er aan de hand is...maar ik baal er echt van dat ze nog steeds niet kunnen zeggen of ze er wat aan gaan doen....om gek van te worden http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_12_3.gifhttp://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_1_19.gifhttp://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_2_200v.gif
Gepost 10 June 2005 - 13:31
FIWI, op 10 June 2005, 14:23, zei:
mmm, en als je nu op internet wat gaat rond kijken naar mensen met dezelfde klachten/aandoening (?). Wie weet kun je daar wat uithalen...
Daar begin ik maar niet aan...straks staan er allemaal rare dingen bij en loop ik mij allerlei dingen in m'n hoofd te halen...
Gepost 12 June 2005 - 12:22
Zelf heb ik ook last van artrose, vooral in mijn knieen en nek. Wat bij mij wel erg goed geholpen heeft zijn glucosamine tabletten. Deze bevorderen de soepelheid van de gewrichten en hierdoor beweeg je makkelijker. Je merk er de eerste weken niks van, maar na een week of 4 tot 6 begin je jezelf ineens te realiseren dat het niet altijd meer zeer doet al je bezig bent.
Het gaat er abosluut niet van over, maar het maakt het allemaal gewoon een beetje makkelijker.
Je kan glucosamine gewoon kopen bij de etos of het kruidvat. of kijk anders eens hierinfo over glucosamine
Het gaat er abosluut niet van over, maar het maakt het allemaal gewoon een beetje makkelijker.
Je kan glucosamine gewoon kopen bij de etos of het kruidvat. of kijk anders eens hierinfo over glucosamine

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote