Mijn schoonzusje heeft de kriebels gekregen. Ze heeft een laken gekocht van 2.60 m bij 2.40 m om een spandoek ervan te maken. Dus dat belooft nog wat. Nu wil ze wat tips van mij hebben bij de volgende afbeelding:
http://www.mercard.com/images/large/27071.jpg
Nu wil ze de tekst gebruiken die ook naast het plaatje staat (na een kort maar krachtig overleg....)
Maar dan.... wat zetten we er voor pakkende tekst bij????? Ze wil het spandoek bij ons aan de gevel hangen, zodat iedereen die langs komt het goed kan zien dat haar broer en schoonzus trouwen. Wie kan mij en mijn schoonzusje helpen???
Pagina 1 van 1
Wie O Wie Kan Mij Helpen Met Een Tekst voor op een spandoek
Gepost 07 October 2008 - 09:01
Het is denk erg lastig om een goede tekst te vinden. Het plaatje is namelijk de clou. En zonder plaatje nemen mensen de tekst op het doek serieus.
Maar iets als
na een kort maar krachtig overleg:
is ze toch overstag gegaan.
is het hem gelukt, ze wil trouwen.
kon ze hem toch niet weerstaan
staan ze samen voor het altaar
het heeft allleen de kracht niet als die van het plaatje.
wij hadden zo een soort taarttopper. Maar dan de vrouw die de man in zijn kraag pakt als hij weg wil lopen. Ik zie er de humor wel van in.
Succes in ieder geval.
Kennen jullie niet iemand die aan grafitti doet? Dan zou die een humor plaatje erbij kunnen maken.
Groetjes Suzan
Maar iets als
na een kort maar krachtig overleg:
is ze toch overstag gegaan.
is het hem gelukt, ze wil trouwen.
kon ze hem toch niet weerstaan
staan ze samen voor het altaar
het heeft allleen de kracht niet als die van het plaatje.
wij hadden zo een soort taarttopper. Maar dan de vrouw die de man in zijn kraag pakt als hij weg wil lopen. Ik zie er de humor wel van in.
Succes in ieder geval.
Kennen jullie niet iemand die aan grafitti doet? Dan zou die een humor plaatje erbij kunnen maken.
Groetjes Suzan
Gepost 07 October 2008 - 22:16
Da's nog een flink doek!!! Heb nu een paar keer een spandoek gemaakt, en iedere keer werd het spandoek kleiner haha...
Tekst heb ik zo ff niet, denk dat het wel leuk is om de afbeelding zelf te gebruiken?
Andere tips:
- neem aan dat het iets van een katoenen laken is? Dan is de vingerverf van de action goede dekkende verf (en niet duur!!) Zit in een fles van iets van 300 ml. voor meende 99 cent... Die heb je ook in verschillende kleuren, dus misschien wel leuk voor die afbeelding.
- Ik print de letters vaak eerst even uit (in een contourlijn) zodat je die met een potlood/stift eerst kunt overtrekken en dan 'inkleuren' met verf (en kwast). Dan heb je alle letters van hetzelfde formaat, dus duidelijker leesbaar...
- 't is ontzettend leuk werk, maar qua tijd valt het toch altijd wel tegen...
Heel veel succes!!!
Tekst heb ik zo ff niet, denk dat het wel leuk is om de afbeelding zelf te gebruiken?
Andere tips:
- neem aan dat het iets van een katoenen laken is? Dan is de vingerverf van de action goede dekkende verf (en niet duur!!) Zit in een fles van iets van 300 ml. voor meende 99 cent... Die heb je ook in verschillende kleuren, dus misschien wel leuk voor die afbeelding.
- Ik print de letters vaak eerst even uit (in een contourlijn) zodat je die met een potlood/stift eerst kunt overtrekken en dan 'inkleuren' met verf (en kwast). Dan heb je alle letters van hetzelfde formaat, dus duidelijker leesbaar...
- 't is ontzettend leuk werk, maar qua tijd valt het toch altijd wel tegen...
Heel veel succes!!!
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote