Wat Kenmerkt Jullie Relatie? Wat is het eerste dat mensen opvalt aan jullie?
Gepost 17 October 2008 - 14:21
Hoe zit dat bij jullie? Doen jullie mensen verbaasd staan door jullie klefheid? Of juist doordat jullie altijd enigszins kibbelend door het leven gaan? Misschien vinden ze het juist wel bijzonder dat jullie samen heel rustig zijn? Of heel druk? :P
Ik ben erg benieuwd!
Gepost 17 October 2008 - 15:00
@André, toch vind ik dit helemaal niet zo raar ;) wij zitten aan de ander kant. Ik ben 1.90, en ben erg blij dat ik iemand heb gevonden die ongeveer even lang is :) voelt wel fijn..... Ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie zo is :) maar ik vind het prettig om getrouwd te zijn met iemand die even lang is als mij!
Gepost 17 October 2008 - 17:24
iris&sander, op 17 October 2008, 16:00, zei:
@André, toch vind ik dit helemaal niet zo raar ;) wij zitten aan de ander kant. Ik ben 1.90, en ben erg blij dat ik iemand heb gevonden die ongeveer even lang is :) voelt wel fijn..... Ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie zo is :) maar ik vind het prettig om getrouwd te zijn met iemand die even lang is als mij!
Tuurlijk heb je daar gelijk in. Ik denk dat heel veel mensen bewust of onbewust sneller contact leggen met iemand die ook "technisch" een beetje past. Daarom voelt het ook bij ons ook heel erg goed hoor. Geen klimpartijen tijdens een lekkere vrijpartij of uitgerekte spieren.
Maar wat ik wel een beetje raar vind, is dat sommige mensen denken dat we om onze lengte "met elkaar gaan" Maar die lengte is natuurlijk alleen een handige bijkomstigheid. Wij houden gewoon heel veel van elkaar en daarom zijn we samen. Maar dat snappen jullie natuurlijk wel.
Gepost 17 October 2008 - 19:53
Gepost 17 October 2008 - 22:51
Sylvia en Andre, op 17 October 2008, 18:24, zei:
iris&sander, op 17 October 2008, 16:00, zei:
Tuurlijk heb je daar gelijk in. Ik denk dat heel veel mensen bewust of onbewust sneller contact leggen met iemand die ook "technisch" een beetje past. Daarom voelt het ook bij ons ook heel erg goed hoor. Geen klimpartijen tijdens een lekkere vrijpartij of uitgerekte spieren.
Maar wat ik wel een beetje raar vind, is dat sommige mensen denken dat we om onze lengte "met elkaar gaan" Maar die lengte is natuurlijk alleen een handige bijkomstigheid. Wij houden gewoon heel veel van elkaar en daarom zijn we samen. Maar dat snappen jullie natuurlijk wel.
Hahaha ik snap hem helemaal!! Ik kan me een openhartig gesprek herrineren met mijn beste vriend van 1.98, en zijn vriendin van 1.50 :) dasz niet handig kan ik je uit betrouwbare bron vertellen ;) *grinnik*
Gepost 06 August 2010 - 11:26
Dat is dus écht niet zo! Mensen die ons beter kennen weten dat ook wel. Het komt vast doordat ik vaak wat nadrukkelijker aanwezig ben dan hij, vooral in een nieuwe omgeving.
Het stoort me gelukkig niet hoor, vind het alleen grappig.
Gepost 06 August 2010 - 14:13
Verder vinden mensen ons nog steeds verliefd en 'voelen' ze dat we bij elkaar passen!
Oja... we spreken ook nog eens onze eigen taal. Maar dat weten alleen insiders en die worden er weleens gek van....
Gepost 06 August 2010 - 14:21
Gepost 09 August 2010 - 10:24
Gepost 09 August 2010 - 11:31
Ik begin me af te vragen wat voor soort relatie wij dan hebben :unsure: :P Want niks van bovenstaande is echt op ons van toepassing, we zijn niet altijd samen aan 't lachengierenbrullen, maar erg serieus zijn we nou ook weer niet. We doen (goddank!) niet alles samen (no offense, maar ik ben erg graag alleen, en we hebben ook deels andere interesses), maar heel erg ons eigen leven leiden is ook niet op ons van toepassing. Kibbelen en ruziemaken doen we bijna nooit, en zéker niet in gezelschap, en rust uitstralen, euh, tja... We zijn Gandhi niet.
Ik heb ook nog nooit van anderen opmerkingen over onze relatie gehoord ("jullie zijn zo...") en ik zou zelf ook niet één opvallend ding kunnen noemen.
Wat saai.
Gepost 13 August 2010 - 11:08
En dat wij ook altijd 'alles' samen doen. Fout hè? (Alles samen doen is zó jaren dertig! B) )
En over dat poepen... tsja, bij ons zit de wc in de badkamer, dus als je echt nodig moet en de ander staat toevallig zijn haar te doen.. jammer dan.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote