Trouwforum: Wat Kenmerkt Jullie Relatie? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wat Kenmerkt Jullie Relatie? Wat is het eerste dat mensen opvalt aan jullie?

Poll: Wat kenmerkt jullie relatie? (96 gebruiker(s) hebben gestemd )

Het valt mensen op dat wij:

Je kunt de resultaten van de poll niet bekijken tot je gestemd hebt. Log a.u.b. in en stem om de resultaten van deze poll te bekijken.

Verbaast het je dat dit is wat mensen opvalt?

Je kunt de resultaten van de poll niet bekijken tot je gestemd hebt. Log a.u.b. in en stem om de resultaten van deze poll te bekijken.
Stem Gasten kunnen niet stemmen

#1 Gebruiker is offline   _mirjam_ 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 23-July 08

Gepost 17 October 2008 - 14:21

Ik merk steeds vaker dat mensen het opvallend vinden hoeveel lol mijn man en ik samen hebben. Eerlijk is eerlijk: we lachen ook wel héél veel samen, maar het verbaast mij juist weer dat mensen dat zo typerend aan ons vinden.

Hoe zit dat bij jullie? Doen jullie mensen verbaasd staan door jullie klefheid? Of juist doordat jullie altijd enigszins kibbelend door het leven gaan? Misschien vinden ze het juist wel bijzonder dat jullie samen heel rustig zijn? Of heel druk? :P

Ik ben erg benieuwd!
0

#2 Gebruiker is offline   Swiffer 

• Lid geworden: 15-October 08

Gepost 17 October 2008 - 14:23

Wij zijn rustig, anar buiten toe he :)

En dat weet ik ook wel komt ook omdat ik niet echt een druktemaker te noemen ben, meer een in hoekje staan en rondkijk typje :)
0

#3 Gebruiker is offline   Sylvia en Andre 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 03-January 08

Gepost 17 October 2008 - 14:39

Bij ons is het meestal, Goh wat leuk dat jullie elkaar zo "gevonden" hebben. (Syl en ik zijn allebei onder de 1.42, en blijkbaar denken veel mensen dat wij om die reden "met elkaar gaan" grappig, maar ook wel een beetje vreemd)
0

#4 Gebruiker is offline   iris&sander 

• Lid geworden: 15-March 08

Gepost 17 October 2008 - 15:00

Wij hebben erg veel lol samen, en we kibbelen altijd :D dat is meestal voor de gein, maar sommige mensen schrikken daar een beetje van..... Voor ons is dat juist heel gezond, wij plagen elkaar gewoon graag hihi!

@André, toch vind ik dit helemaal niet zo raar ;) wij zitten aan de ander kant. Ik ben 1.90, en ben erg blij dat ik iemand heb gevonden die ongeveer even lang is :) voelt wel fijn..... Ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie zo is :) maar ik vind het prettig om getrouwd te zijn met iemand die even lang is als mij!

0

#5 Gebruiker is offline   Sylvia en Andre 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 03-January 08

Gepost 17 October 2008 - 17:24

Bekijk Post iris&sander, op 17 October 2008, 16:00, zei:

Wij hebben erg veel lol samen, en we kibbelen altijd :D dat is meestal voor de gein, maar sommige mensen schrikken daar een beetje van..... Voor ons is dat juist heel gezond, wij plagen elkaar gewoon graag hihi!

@André, toch vind ik dit helemaal niet zo raar ;) wij zitten aan de ander kant. Ik ben 1.90, en ben erg blij dat ik iemand heb gevonden die ongeveer even lang is :) voelt wel fijn..... Ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie zo is :) maar ik vind het prettig om getrouwd te zijn met iemand die even lang is als mij!

Tuurlijk heb je daar gelijk in. Ik denk dat heel veel mensen bewust of onbewust sneller contact leggen met iemand die ook "technisch" een beetje past. Daarom voelt het ook bij ons ook heel erg goed hoor. Geen klimpartijen tijdens een lekkere vrijpartij of uitgerekte spieren.
Maar wat ik wel een beetje raar vind, is dat sommige mensen denken dat we om onze lengte "met elkaar gaan" Maar die lengte is natuurlijk alleen een handige bijkomstigheid. Wij houden gewoon heel veel van elkaar en daarom zijn we samen. Maar dat snappen jullie natuurlijk wel.
0

#6 Gebruiker is offline   dromer 

• Lid geworden: 27-December 04

Gepost 17 October 2008 - 19:53

chris en ik hebben ook altijd de grootste lol samen, en dat vind ik zelf zo heerlijk! andere mensen merken dat wel aan ons, ze vinden ons na 10 jaar nog steeds wat klef. Wij hangen aan elkaar, maar houden ook zielsveel van elkaar... zoals mijn handtekening al wel zegt, we zijn geliefden en beste vrienden en er gaat geen dag voorbij dat we niet met elkaar dubbel liggen van het lachen.
0

#7 Gebruiker is offline   iris&sander 

• Lid geworden: 15-March 08

Gepost 17 October 2008 - 22:51

Bekijk Post Sylvia en Andre, op 17 October 2008, 18:24, zei:

Bekijk Post iris&sander, op 17 October 2008, 16:00, zei:

Tuurlijk heb je daar gelijk in. Ik denk dat heel veel mensen bewust of onbewust sneller contact leggen met iemand die ook "technisch" een beetje past. Daarom voelt het ook bij ons ook heel erg goed hoor. Geen klimpartijen tijdens een lekkere vrijpartij of uitgerekte spieren.
Maar wat ik wel een beetje raar vind, is dat sommige mensen denken dat we om onze lengte "met elkaar gaan" Maar die lengte is natuurlijk alleen een handige bijkomstigheid. Wij houden gewoon heel veel van elkaar en daarom zijn we samen. Maar dat snappen jullie natuurlijk wel.

Hahaha ik snap hem helemaal!! Ik kan me een openhartig gesprek herrineren met mijn beste vriend van 1.98, en zijn vriendin van 1.50 :) dasz niet handig kan ik je uit betrouwbare bron vertellen ;) *grinnik*
0

#8 Guest_mods_*

• Groep: Guests

Gepost 17 October 2008 - 23:41

Mmmm, de meeste vinden ons 'tam' en serieus

terwijl we dit echt niet zijn, we doen gewoon alle wilde dingen samen haha
we hebben samen de grootste lol, terwijl niemand dan snapt waarom

mensen begrijpen ons gewoon niet denk ik ;)
0

#9 Gebruiker is offline   K en P 

• Lid geworden: 14-January 06
  • Interests:Kitty en Patrick<br />15 oktober 2007 !!<br />[link=http://tickers.families.com][img noborder]http://tac.families.com/ezb/1162575.png[/img][/link]<br />

Gepost 18 October 2008 - 07:46

Bij ons valt het op dat we zo verschillend zijn.
Hij is best rustig en ik heel druk.
Maar iedereen zegt dan ook altijd dat we juist daardoor zo goed bij elkaar passen.
En dat klopt ook :D
0

#10 Gebruiker is offline   Siske 

• Lid geworden: 10-July 10

Gepost 06 August 2010 - 10:36

Wat onze relatie zo kenmerkt is dat wij totaal verschillend zijn maar zo ontzettend goed bij elkaar passen. En mekaar ook aanvullen. En ja mensen zeggen ook echt tegen ons als ik jullie apart had leren kennen had ik jullie nooit samen verwacht.
0

#11 Gebruiker is offline   M'lein 

• Lid geworden: 06-October 09

Gepost 06 August 2010 - 11:26

Wat ik grappig vind is dat veel mensen denken dat ik 'de broek aan heb'. Niet dat hij onder de plak zit ofzo, maar dat ik degene ben die de beslissingen neemt.

Dat is dus écht niet zo! Mensen die ons beter kennen weten dat ook wel. Het komt vast doordat ik vaak wat nadrukkelijker aanwezig ben dan hij, vooral in een nieuwe omgeving.

Het stoort me gelukkig niet hoor, vind het alleen grappig.
0

#12 Gebruiker is offline   Saskia1983 

• Lid geworden: 08-January 09

Gepost 06 August 2010 - 12:00

Het valt mensen vaak op dat P zo ontzettend lief is voor mij (niet klef, maar echt lief). Ook zien ze dat wij vaak dezelfde smaak hebben (meubels, vakantie, eigenlijk van alles).
0

#13 Gebruiker is offline   Jnine89 

• Lid geworden: 21-September 09

Gepost 06 August 2010 - 12:03

Uhm... dat we ontzettend veel van eten houden hahaha... en van voetbal... en van duur op vakantie gaan :P

En alles samen doen!
0

#14 Gebruiker is offline   Nanna 

• Lid geworden: 01-June 10

Gepost 06 August 2010 - 14:13

Dat we zo goed bij elkaar passen, mensen zijn verbaasd dat er 2 van die gekke mensen met van die gekke humor uberhaupt bestaan en dat we elkaar dan ook nog gevonden hebben!!!! hihi
Verder vinden mensen ons nog steeds verliefd en 'voelen' ze dat we bij elkaar passen!

Oja... we spreken ook nog eens onze eigen taal. Maar dat weten alleen insiders en die worden er weleens gek van....
0

#15 Gebruiker is offline   Suusjeuh 

• Lid geworden: 08-May 09

Gepost 06 August 2010 - 14:21

Bij ons valt het mensen op dat we echt bij elkaar passen, terwijl we zo ontzettend anders zijn! Zowel qua uiterlijk, innerlijk als achtergrond. Zo ben ik een wereld kind, heb overal gewoond en gereisd sinds ik 6 weken jong was, hij heeft heel zijn leven in hetzelfde dorp gewoond en ging op vakantie naar de achterhoek. Wij zijn heel vrij opgevoed, hij heel Christelijk-behoudend. En toch hebben we elkaar gevonden en vullen we elkaar aan, passen we bij elkaar, zijn we elkaar's alles.
0

#16 Gebruiker is offline   Samantha22 

• Lid geworden: 15-June 10

Gepost 09 August 2010 - 08:52

Het valt mensen vooral op hoeveel lol we samen en hoe druk we zijn....maar ook het plagende is echt ons....en dat we altijd alles maar samen doen...
0

#17 Gebruiker is offline   angelique_20 

• Lid geworden: 05-May 07

Gepost 09 August 2010 - 10:04

Bekijk Post Samantha22, op 09 August 2010 - 09:52, zei:

Het valt mensen vooral op hoeveel lol we samen en hoe druk we zijn....maar ook het plagende is echt ons....en dat we altijd alles maar samen doen...

Echt alles??? sommige dingen wil je toch niet samen doen..
0

#18 Gebruiker is offline   Samantha22 

Gepost 09 August 2010 - 10:24

Nou ja....wij deden alles al samen als vrienden...en het is nu alleen maar meer geworden....mijn vrienden zijn zijn vrienden geworden....hij is verhuisd hierheen voor mij dus ja we doen (denk ik) bijna alles samen behalve werken dan...maar in onze vrije tijd ja doen we alles wel samen...ow nou klinkt het heel erg klef zo :blink:
0

#19 Gebruiker is offline   JustB 

• Lid geworden: 15-January 08

Gepost 09 August 2010 - 10:33

:huh: *het poepen 2010 topic schiet door de gedachten* Grapje, ben in een beetje flauwe bui ;)
0

#20 Gebruiker is offline   Samantha22 

Gepost 09 August 2010 - 10:35

Nou ja op dat soort dingen na dan.....maar als het goed is zien andere mensen dat ook nie als we op de plee zitten... :P
0

#21 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 09 August 2010 - 11:31

:lol:

Ik begin me af te vragen wat voor soort relatie wij dan hebben :unsure: :P Want niks van bovenstaande is echt op ons van toepassing, we zijn niet altijd samen aan 't lachengierenbrullen, maar erg serieus zijn we nou ook weer niet. We doen (goddank!) niet alles samen (no offense, maar ik ben erg graag alleen, en we hebben ook deels andere interesses), maar heel erg ons eigen leven leiden is ook niet op ons van toepassing. Kibbelen en ruziemaken doen we bijna nooit, en zéker niet in gezelschap, en rust uitstralen, euh, tja... We zijn Gandhi niet.

Ik heb ook nog nooit van anderen opmerkingen over onze relatie gehoord ("jullie zijn zo...") en ik zou zelf ook niet één opvallend ding kunnen noemen.

Wat saai.
0

#22 Gebruiker is offline   Sh@ron 

• Lid geworden: 27-January 09

Gepost 09 August 2010 - 11:42

Inx, ik heb precies zo'n zelfde relatie maar die is alles behalve saai hoor!!
0

#23 Gebruiker is offline   JustB 

• Lid geworden: 15-January 08

Gepost 09 August 2010 - 12:44

Ik sluit me bij Sharon aan!
0

#24 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 09 August 2010 - 13:34

Haha, ik vind ons relatie ook niet saai hoor ;) Maar meer dat we dus niet echt een opvallende eigenschap hebben geloof ik.
0

#25 Gebruiker is offline   Faith 

• Lid geworden: 08-March 10

Gepost 13 August 2010 - 11:08

Bij ons valt op dat hij ruim 2 meter lang is en schoenmaat 48 heeft en dat ik daarom klein lijk.

En dat wij ook altijd 'alles' samen doen. Fout hè? (Alles samen doen is zó jaren dertig! B) )

En over dat poepen... tsja, bij ons zit de wc in de badkamer, dus als je echt nodig moet en de ander staat toevallig zijn haar te doen.. jammer dan.
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers