Trouwforum: Bloemstuk Auto - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Bloemstuk Auto

#1 Gebruiker is offline   mvdylan 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 24-June 08

Gepost 19 October 2008 - 15:43

ik heb op internet gezocht naar een beetje betaalbare bloemstuk voor op de auto.
maar jeetje wat een prijzen. aangezien we lowbudget trouwen ben ik niet van plan
om heel veel geld daarin te steken. Nu wilde ik weten of zelf maken ook een idee is.
Heeft iemand hier ervaring mee? (of weet toch een adresje waar het niet zo duur is)
Zou ook niet weten waar ik alles moet halen om het zelf te maken. van nep bloemen ofzo
ik ben totaal niet crea.
0

#2 Gebruiker is offline   ~M*M~ 

• Lid geworden: 26-July 08

Gepost 19 October 2008 - 15:50

ik heb zelf ook zitten kijken en ben deze sites tegen gekomen

http://www.debloemen.../N_art_223.html

en voor bloemschik ideeen.

http://www.flowercou...Stap_voor_stap/

als men meer sites weet, dan houd ook ik me aanbevolen. :)
0

#3 Gebruiker is offline   suzan1983 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 26-July 07

Gepost 19 October 2008 - 18:25

Onze trouwauto had een bloemstuk erbij. van nep bloemen. maar van een afstand niet te zien.
Ik vind het zonde om heel veel geld neer te tellen voor bloemen die van de auto af waaien :P
0

#4 Gebruiker is offline   Liefde is ... wendy & Jasper 

• Lid geworden: 21-December 06

Gepost 19 October 2008 - 18:45

Bij ons verhuurbedrijf voor de trouwauto vertelde die man er gelijk bij dat een chauffeur een bloemstuk supertof vind (= not). Wij doen er niets aan, want wij hebben een supergave trouwauto waar geen bloemstuk op hoeft. Maar ik denk dat kunstbloemen mooier blijven dan echte bloemen, vooral als het wat slechter weer is of hard waait.
0

#5 Guest_mods_*

• Groep: Guests

Gepost 20 October 2008 - 22:51

wij hadden er ook geen (tot ergenis van schoon-oma :D )
omdat ik het - sorry- écht niet mooi vind om bloemen op de auto te hebben
ik vond onze auto mooi genoeg zonder (citoen snoek)
0

#6 Gebruiker is offline   mvdylan 

• Lid geworden: 24-June 08

Gepost 21 October 2008 - 07:18

ja begin steeds meer te twijfelen nu.Heb op internet foto's gezocht en word waarschijnlijk geen boemstuk.
Maar er word wel een beetje versiering aangebracht. maar de auto is te stoer voor een bloemboeket haha.
0

#7 Gebruiker is offline   Divecouple 

• Lid geworden: 08-August 08

Gepost 21 October 2008 - 10:08

Je zou eens bij een bloemist kunnen vragen of je bij hun een autostukhouder kan kopen. Dit is oase
met een zuignap eraan. Pak er een duidelijk voorbeeld bij en ga oefenen. Let wel een beetje op de
bloemsoorten die je kiest, dat steel wel stevig is.

Of als je in de buurt van een grote stad woont (of de zwarte markt), loop eens binnen bij een
Turkse winkel van sinkel. Daar hebben ze over het algemeen ook meestal wel van die grote
nepstukken staan.

Succes
0

#8 Gebruiker is offline   drieke 

• Lid geworden: 28-September 07

Gepost 21 October 2008 - 11:02

Bekijk Post samen, op 21 October 2008, 11:08, zei:

Je zou eens bij een bloemist kunnen vragen of je bij hun een autostukhouder kan kopen. Dit is oase
met een zuignap eraan. Pak er een duidelijk voorbeeld bij en ga oefenen. Let wel een beetje op de
bloemsoorten die je kiest, dat steel wel stevig is.

Of als je in de buurt van een grote stad woont (of de zwarte markt), loop eens binnen bij een
Turkse winkel van sinkel. Daar hebben ze over het algemeen ook meestal wel van die grote
nepstukken staan.

Succes

bij mijn broer hadden ze geen bloemstuk op de motorkap maar binnen op de hoedenplank, stuk organza stof eronder en je hebt een stuk minder bloemen nodig!
0

#9 Gebruiker is offline   Chaos 

• Lid geworden: 09-August 08

Gepost 22 October 2008 - 10:51

http://i36.tinypic.com/20to6l1.jpg
http://i38.tinypic.com/20svi52.jpg

Wij hadden dus wel een bloemstuk op de auto, het heeft zich de hele dag goed gehouden. Bij de lange stukken rijden van Den Haag naar Wassenaar en vv werd het eraf gehaald, omdat het door de snelheid het zou verwaaien en de chauffeur minder zicht had, maar in de stad zat het erop.
Het was wel redelijk aan de prijs € 80.00, maar zijn toch blij dat we het gedaan hebben. Champagnekleurige rozen, witte freesia's, bordeauxkleurige dahlia's en groen en rood achtige bladeren.

Wij hadden het stuk nadien op de tafel staan met het gastenboek, het was dus totaal niet verwaaid of lelijk geworden, moet zeggen we hadden dan ook schitterend weer, zal ook schelen.

Het zat idd op de auto met een zuignap.
0

#10 Gebruiker is offline   roxanne29-08 

• Lid geworden: 05-September 08
  • Interests:shoppen, gezelligheid met vrienden, onze bernersennen kyan

Gepost 23 October 2008 - 03:31

wij hebben met onze vorige auto ook een aantal keer bruiloft gereden.. nu licht het aan de kleur van je auto.. maar een klein boeketje bloemen met een lint aan de spiegel kan al voldoende zijn.. kosten kleine 10 euro.. mooi klein boektje maken van bijv. 3 grote rozen..lint erom lint iets laten afhangen en bevestigen aan de spiegel.. raamstikker met jullie namen op de vooruit.. of anders wat lege met balonnen blikjes achter de auto ..

ik hoef ook geen bloemen vind het geldverspilling.. maar als je er wel van houdt dan kun je dat stukje na je bruiloft bijv. op het kerkhof bij geliefd persoon neerzetten...

groetjes rox
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers