Pagina 1 van 1
Chat En Weblog Werken Nu Ook
Gepost 06 May 2005 - 12:46
irenebreebaart, op 06 May 2005, 13:07, zei:
Chris, bij mij werkt de chatroom volgens mij niet! Er staat unable to connect... Wat kan ik daaraan doen?? Dank je wel!!!!!
Heb je toevallig mcafee anti virus ?
Gepost 06 May 2005 - 12:50
irenebreebaart, op 06 May 2005, 13:49, zei:
Nee, die hebben wij niet... Ik zal peter er wel even naar laten kijken... Dank je wel, als ik er niet uitkom dan laat ik het wel weer even weten!!
Ok is goed. In ieder geval moet de irc poorten 6660 tot 6669 open staan. Geef dat maar door :)
Gepost 06 May 2005 - 15:58
Waarom kom ik er niet in......ik klik op chat, dan kom ik wel in een scherm.
Staat er ook : welkom bij Potal Chatroom.
En dan zie ik een rood kruisje in een wit vakje.
Als ik onder aan ergens op klik gebeurt er niks en zie ik onderaan de pagina:Fout op de pagina.
Als ik onder aan ergens op klik gebeurt er niks en zie ik onderaan de pagina:Fout op de pagina.
Gepost 06 May 2005 - 18:36
natascha, op 06 May 2005, 16:58, zei:
Het is een java programma dus moet je een java client geinstalleerd hebben. Meestal is dit al het geval maar het zou kunnen dat jij die niet hebt.
Ga hier maar eens heen en klik op "Begin download". Dit is de laatse versie van de java client. ALs je die hebt geinstalleerd moet je het nog eens proberen....
Gepost 07 June 2005 - 17:26
chris, op 06 May 2005, 19:36, zei:
natascha, op 06 May 2005, 16:58, zei:
Het is een java programma dus moet je een java client geinstalleerd hebben. Meestal is dit al het geval maar het zou kunnen dat jij die niet hebt.
Ga hier maar eens heen en klik op "Begin download". Dit is de laatse versie van de java client. ALs je die hebt geinstalleerd moet je het nog eens proberen....
iemand zin om te komen chatten? die er wel in kan komen...
heel vaak kijk ikzelf even in de box... maar heel vaak is het dan ook erg leeg...
misschien dat iemand nu even zin heeft...
B)
Gepost 13 July 2005 - 11:54
Allereerst: rustig blijven... :crash:
Daarna: bel een technische man op! Werkt meestal beter dan dat je zelf gaat zitten prutsen! ;) :P
:D
Helaas heb ik geen beter advies... Maar volgensmij is de chat eigenlijk altijd leeg, dus je kan ook gewoon de moed opgeven. :)
Daarna: bel een technische man op! Werkt meestal beter dan dat je zelf gaat zitten prutsen! ;) :P
:D
Helaas heb ik geen beter advies... Maar volgensmij is de chat eigenlijk altijd leeg, dus je kan ook gewoon de moed opgeven. :)
Gepost 03 March 2009 - 19:54
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote