Reis Naar New York?
Gepost 25 July 2011 - 17:01
haha @ oostkust: Florida, Key West, de Carolina's, Virginia, Maryland (prachtig!), Washington DC, meren, bossen, etc etc
Ik ben zowel in DC als NY geweest, vond NY wel de topper van de 2, al is DC interessant met de politieke verhalen en historie. en alle musea idd. Maar mocht ik kiezen, dan zeker weer NY!!!
Vegas lijkt me super leuk, maar als ik moest kiezen: LA, of San francisco.
Kijk uit met Florida als het orkaan seizoen er is, dan wil je er NIET zitten!
Ik ben zowel in DC als NY geweest, vond NY wel de topper van de 2, al is DC interessant met de politieke verhalen en historie. en alle musea idd. Maar mocht ik kiezen, dan zeker weer NY!!!
Vegas lijkt me super leuk, maar als ik moest kiezen: LA, of San francisco.
Kijk uit met Florida als het orkaan seizoen er is, dan wil je er NIET zitten!
Gepost 26 July 2011 - 12:08
Heb je wel eens eerder een stedentrip van 8 dagen gedaan?
Mijn ervaring met stedentrippen is dat ik na een dag of 4 echt moe ben van het vele lopen en de vele indrukken.
Trouwens, door de VS reizen is met kleine kinderen ook goed te doen. Dus waarom je het zo per se dit jaar "moet" doen, snap ik niet. Je hebt nog een heel leven voor je (aannemende dat 1989 je geboortejaar is), rustig aan!! Spaar lekker door tot je voldoende geld en dagen hebt voor bv een hele maand in één keer te gaan. Dat is stukken goedkoper dan als je elke paar jaar een ticket moet kopen om de grote plas over te gaan om een klein deel van de VS te zien.
Mijn ervaring met stedentrippen is dat ik na een dag of 4 echt moe ben van het vele lopen en de vele indrukken.
Trouwens, door de VS reizen is met kleine kinderen ook goed te doen. Dus waarom je het zo per se dit jaar "moet" doen, snap ik niet. Je hebt nog een heel leven voor je (aannemende dat 1989 je geboortejaar is), rustig aan!! Spaar lekker door tot je voldoende geld en dagen hebt voor bv een hele maand in één keer te gaan. Dat is stukken goedkoper dan als je elke paar jaar een ticket moet kopen om de grote plas over te gaan om een klein deel van de VS te zien.
Gepost 26 July 2011 - 12:25
@Jnine: 8 dagen IN NY, of met de reisdagen erbij, want 6 dagen IN NY is wel genoeg hoor.
en ik snap wat je bedoelde, en ik gaf aan dat er zooooooveel moois is aan de oostkust ;)
ben een keer met de auto van Miami naar DC gereden, echt super mooie natuur onderweg.
en ik snap wat je bedoelde, en ik gaf aan dat er zooooooveel moois is aan de oostkust ;)
ben een keer met de auto van Miami naar DC gereden, echt super mooie natuur onderweg.
Gepost 26 July 2011 - 14:03
Wij hebben 2 jaar geleden 3 weken in september rondgereisd aan de oostkant van VS. Naar NYC, Baltimore, Philadelphia, DC, Niagara Falls en Boston.
Alleen Baltimore kan ik niemand aanraden, enge stad. Boston vonden we erg leuk. Als je in het najaar gaat, kan je walvissen kijken. Dat was echt geweldig. En ook het rijden in New England is prachtig in het najaar, van Niagara Falls naar Boston.
Ben wel eens mee Fee dat reizen met een kleintje in de VS erg goed te doen is. Is eigenlijk net zoals Europa.
Alleen Baltimore kan ik niemand aanraden, enge stad. Boston vonden we erg leuk. Als je in het najaar gaat, kan je walvissen kijken. Dat was echt geweldig. En ook het rijden in New England is prachtig in het najaar, van Niagara Falls naar Boston.
Ben wel eens mee Fee dat reizen met een kleintje in de VS erg goed te doen is. Is eigenlijk net zoals Europa.
Gepost 26 July 2011 - 17:20
Ik ook niet, ik vind een stedentrip ook niet echt geschikt voor een kleintje. Lekker uit eten, grote musea bezoeken, dat zou ik toch liever met z'n tweeën doen. Ik heb wel eens een stedentrip van 8 dagen gedaan (Barcelona) en vond dat juist heel relaxed omdat je je dan niet 'schuldig' voelt als je ook nog een middagje met een boek in het park ligt. Ik zou een ding uitkiezen en dat goed doen in plaats van je haasten om zoveel mogelijk te zien want dat lijkt me echt zonde van je reisgenot. :)
Gepost 26 July 2011 - 21:19
Juist AL, we gaan juist 8 dagen zodat het dan lekker relaxed kan en je ook eens lekker in central park kan rondhangen voor een dagje. Alles wat we willen zien goed verspreiden over de week en niet elke dag helemaal kapot zijn van het rennen en vele lopen. Ik wil sowieso naar een musical en manlief naar een sportwedstrijd. Ben niet bang dat we ons gaan vervelen, we konden ons in Liverpool en in Glasgow ook 5 dagen vermaken waar relatief weinig te doen was.
Inmiddels is het al maart geworden omdat dat enorm scheelt in prijs :P
Inmiddels is het al maart geworden omdat dat enorm scheelt in prijs :P
Gepost 27 July 2011 - 16:41

Log in
Registreer
Help 
Multi quote