Reis Naar New York?
Gepost 05 January 2011 - 18:35
Alle tips zijn welkom want ik kan niet kiezen...
Ik heb van Karin al t Hudson hotel als tip gekregen, maar ik wil graag meer horen!
Bedankt!!
Gepost 06 January 2011 - 18:03
* Hudson
* Novotel
* Fashion 26
* Hilton Times Square
Wat me opvalt: kleine kamers!!! hoe wil je ooit 2 koffers daarin kwijt en nog kunnen lopen?
Fashiohotel is het mooist, strak waar ik van hou en heeft subway (broodjes) om de hoek, lekker voor ontbijt!
Hilton ligt perfect, midden op times square. Maar oudbollig en duur
Novotel heeft in brochure mooie foto's, maar op Zoover zie ik oudaandoende kamers, trucje marketing?
Hudson raadde Karinb me hier aan, maar heeft wel kleine kamers ook
Moeilijk! Iemand ervaringen?
Gepost 07 January 2011 - 17:22
Hier is eindelijk een eerste keus gemaakt, ik zeg eerste omdat het op aanvraag is, hotel zit bijna vol. We willen het Novotel, vlakbij Times Square. Nu maar duimen dat het goedgekeurd wordt, anders moet ik weer kiezen ;)
Fashion hotel was een goede keuze geweest, maar vind ik wel prijzig, en omdat we ook nog een extra vlucht hebben naar mn zus, wordt het al vrij duur allemaal.
Gepost 12 January 2011 - 10:20
Gepost 12 January 2011 - 10:25
Verder heb ik niet gezien, maar als het allemaal deze prijs is, denk dat je dan beter meerdere hotelkamers kan huren.
Gepost 12 January 2011 - 10:57
Edit: na even te googlen kwam ik deze site tegen, nog niet nader bekeken. Wie weet zit daar iets geschikts tussen.
Fem, hoe lang willen jullie gaan?
Gepost 13 January 2011 - 08:26
Enne, over kleine kamers gesproken: dat is wel typisch New York! Maar in de praktijk ben je er amper...
Zit ff na te denken welk hotel wij nou hadden met honeymoon, wel vette locatie, maar KEIHARDE bedden, niet normaal ( ook trouwens iets wat je vaker hoort over NYC). Door de bedden dus echt een afrader, maar Pennsylvania hotel is wel echt top!
Wij hadden trouwens geboekt via Expedia.
Gepost 25 January 2011 - 13:35
Perfecte lokatie en mn zus was er eerder dit jaar geweest en die was enthousiast.
Heel veel was al vol, doordat we zo laat waren, echt heel snel gingen alle kamers weg!
Over de bedden ook nog: In de VS hebben ze maten Queen, King, Double etc. Een Queen kan echter verschillen van maat. Het kan dus 160 zijn, mar ook 120 of 140. Als je dus niet tegen kleine bedden kan zou je eigenlijk een King moeten boeken, of 2 aparte bedden! Wel iets om op te letten, want een Queen kan dus heel smal zijn!
Gepost 01 February 2011 - 19:37
Ikzelf krijg er een onprettig idee van dat alles open is. Heb een TSA-approved slotje gekocht bij de ANWB, maar wat als ik gewoon mn oude slotjes erop doe, is dan t enige risico dat die slotjes kapot zijn bij aankomst?
Want die dingen kosten niets, dus dan liever dat dan iets ongewenst in (of uit) de koffer!
Gepost 01 February 2011 - 20:03
ik doe nooit mijn koffers niet op slot, en laat ze meestal sealen als ik naar azie of midden-oosten ga!
Gepost 01 February 2011 - 20:28
Gepost 01 February 2011 - 21:44
Incylen is de beste optie. Bij mijn oom hadden ze al zijn dure merkkleding gejat ;)
En kijk even goed of je reisverzekering ook voor buiten EU is. Is nl niet automatisch. mocht er iets gebeuren krijg je tenminste je geld nog terug (als je bonnetjes hebt bewaard)
Gepost 01 February 2011 - 21:51
Maewyn, op 01 February 2011 - 20:28, zei:
nou, volgens mij wil je niet weten wat er kan gebeuren met je bagage achter de schermen!!!
er zijn heel wat louche douaniers, is wel eens naar voren gekomen bij zo'n programma over schiphol!
Ik ga in zo'n geval altijd uit van t ergste van wat er kan overkomen en wil dat voorkomen, helemaal naar landen met strenge drugsstraffen!
(naar indonesie was onze koffer echt megagoed gesealed!)
Sh@ron, op 01 February 2011 - 21:49, zei:
maar ik heb van die stoffen koffers met ritsen waar ik dan n slotje omheen doe, dus ze kunnen geen slot kapot maken van de koffer zelf, maar wel een los slotje, zal ik dat dan maar gewoon doen?
Er zijn trouwens speciale cijfercombinatie sloten waarvan de douane een soort algemene sleutel heeft, maar die zijn zo duur.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote