Trouwforum: Verzameltopic Bands & Dj's - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

Verzameltopic Bands & Dj's GRAAG VETGEDRUKT DE PROVINCIE VERMELDEN VOOR HET GEMAK

#26 Gebruiker is offline   zinzi 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 18-November 09

Gepost 21 December 2009 - 13:55

Bekijk Post Dinyb, op 04 February 2009, 16:57, zei:

Ik heb zojuist een optie gelegd bij Oceans entertainment in Vlaardingen

Zijn niet duur; budget show kost 395 euro voor 4 uur en uitbreidingen naar grotere shows komen er kleine bedragen op. Je kan alles aanpassen aan jouw smaak; dingen toevoegen en weglaten (bubbels, rookmachine, extra lichtshow) en tot 100 km reizen is mee berekend (heen en terug)

Wij betalen voor een standaardshow (tot 150 personen) met 182 km reiskosten en annuleringsverzekering €553.70

Is jullie feest ondertussen al geweest? Wat vonden jullie van de muziek?? Ik kom uit Vlaardingen en ben ook nog op zoek naar een dj! Dus ben benieuwd naar jou ervaringen.
0

#27 Gebruiker is offline   Sjoerdson 

• Lid geworden: 04-February 10

Gepost 11 February 2010 - 03:23

Bekijk Post zinzi, op 21 December 2009, 13:55, zei:

Bekijk Post Dinyb, op 04 February 2009, 16:57, zei:

Ik heb zojuist een optie gelegd bij Oceans entertainment in Vlaardingen

Zijn niet duur; budget show kost 395 euro voor 4 uur en uitbreidingen naar grotere shows komen er kleine bedragen op. Je kan alles aanpassen aan jouw smaak; dingen toevoegen en weglaten (bubbels, rookmachine, extra lichtshow) en tot 100 km reizen is mee berekend (heen en terug)

Wij betalen voor een standaardshow (tot 150 personen) met 182 km reiskosten en annuleringsverzekering €553.70

Is jullie feest ondertussen al geweest? Wat vonden jullie van de muziek?? Ik kom uit Vlaardingen en ben ook nog op zoek naar een dj! Dus ben benieuwd naar jou ervaringen.

Wij hebben www.goedkoopfeest.com geboekt voor onze bruiloft en we waten stukken goedkoper uit.
0

#28 Gebruiker is offline   Jessica11 

• Lid geworden: 16-December 09

Gepost 19 March 2010 - 11:35

Wij hebben coverband Bonk! geboekt voor onze bruiloft. Ze komen uit omg. Rotterdam en spelen echt hele leuke muziek (van De Dijk tot Anouk en Bob Marley). Klik hier voor de website!
0

#29 Gebruiker is offline   eve-liene 

• Lid geworden: 16-April 09

Gepost 26 April 2010 - 12:42

hoi hoi,

Hier zet ik toch wel ff onze band die wij hebben voor onze trouwerij want het zijn echt toppertjes en luisteren echt naar wat je wil.. We hebben een groep van zeven personen en het zijn echte surinamers.. heerlijk ze spelen echt van alles van surinaams tot hollands en alles wat er tussen zit.. dus jaren 80/90 en ook van deze tijd!!

Je kan als je wil ze bekijken want ze hebben een website... wij zijn er echt voor gevallen en kunnen niet wachten tot ze op onze trouwerij komen spelen!!

www.harveyandfriends.nl

groetjes eveline
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers