Wie Is De Mol? weet jij het?
Gepost 23 January 2009 - 09:26
maar juist dat fanatieke meedoen en enorm balen dat er iets niet goed gaat,
ken je de fanatieke yvon nog? met die strand opdracht? enorm schreeuwen en onduidelijk zijn maar wel heel fanatiek.
volgende week zeg ik vast iemand anders.
gister zij ik al paula, maar ik nijg nu toch ook wel naar sebastiaan.
1. hij haalde bij het reuzenrad een goed stel uit elkaar.
2. hij gooit een plattegrond weg en roept dat ze de verkeerde kant op moeten bij het telefoon spel.
3. hij heeft de vrijstelling gevonden, de mol weet waar dat ding ligt.
ik ben gek op dit programma en van mij mag het weer met normale mensen, ik wil meedoen!
ken je de fanatieke yvon nog? met die strand opdracht? enorm schreeuwen en onduidelijk zijn maar wel heel fanatiek.
volgende week zeg ik vast iemand anders.
gister zij ik al paula, maar ik nijg nu toch ook wel naar sebastiaan.
1. hij haalde bij het reuzenrad een goed stel uit elkaar.
2. hij gooit een plattegrond weg en roept dat ze de verkeerde kant op moeten bij het telefoon spel.
3. hij heeft de vrijstelling gevonden, de mol weet waar dat ding ligt.
ik ben gek op dit programma en van mij mag het weer met normale mensen, ik wil meedoen!
Gepost 23 January 2009 - 10:31
het is ook mijn eerste keer dat ik het echt volg vanaf het begin, dus ik ken die vorige dingen niet...
maar sebastiaan lijkt weer te fanatiek alsof hij mensen wil laten denken dat hij de mol is.
Froukje en dat boekje, hhhmmm
Anniek is ook mol-kwaliteit en paula ook, met die telefoon!
ik dacht eerst dennis, maar denk nu toch rick want die zegt bijna niets...
maar sebastiaan lijkt weer te fanatiek alsof hij mensen wil laten denken dat hij de mol is.
Froukje en dat boekje, hhhmmm
Anniek is ook mol-kwaliteit en paula ook, met die telefoon!
ik dacht eerst dennis, maar denk nu toch rick want die zegt bijna niets...
Gepost 23 January 2009 - 11:18
Ja maar dat komt teveel overeen met Dennis van vorig jaar, die was ook een stille en een allemansvriend. Ik verdenk Jon, maar ik heb de uitzending van gisteren nog niet gezien. En ik denk het ook weer niet, want toen ik voor het eerst de trailer zag dacht ik al dat het Jon was..........en zo snel heb ik het nooit goed.....
Gepost 23 January 2009 - 11:34
Pepper, op 23 January 2009, 11:18, zei:
Ja maar dat komt teveel overeen met Dennis van vorig jaar, die was ook een stille en een allemansvriend. Ik verdenk Jon, maar ik heb de uitzending van gisteren nog niet gezien. En ik denk het ook weer niet, want toen ik voor het eerst de trailer zag dacht ik al dat het Jon was..........en zo snel heb ik het nooit goed.....
ik vond Jon gister niet zo mollerig, tenzij hij de woorden natuurlijk al wist in dat theater...
er zijn toch van die hints op internet?
Gepost 23 January 2009 - 13:00
Pepper, op 23 January 2009, 12:18, zei:
Ook een reden dat ik denk dat het Jon is, en het kan natuurlijk te ver gaan. Bij de eerste aflevering lieten ze een stuk uit Chicago zien. Cellofaan. Ik ben cellofaan, jij ziet mij niet staan............
dat zijn wel van die dingen die uiteindelijk terugkomen in de slotaflevering als hint!!!
Gepost 23 January 2009 - 15:08
Ja er was ook iets met de intro waarvan ik dacht dat Paula het ook zou kunnen zijn.......
deze zag ik op het molforum, klinkt ook weer aannemelijk:
Dennis is de mol!! overduidelijk: bij het spel in het theater werd de zin "het geld is hier maar bij wie" gevormd. Wie is wie: Dennis, want hij had het geld in zijn tas. Laat nu net ook de titel van het programma "wie is de mol" zijn. Wie is dennis, weten we nu, dus wie is de mol: dennis!!!
Dus wie=dennis=mol!
Dennis is de mol!! overduidelijk: bij het spel in het theater werd de zin "het geld is hier maar bij wie" gevormd. Wie is wie: Dennis, want hij had het geld in zijn tas. Laat nu net ook de titel van het programma "wie is de mol" zijn. Wie is dennis, weten we nu, dus wie is de mol: dennis!!!
Dus wie=dennis=mol!
Gepost 23 January 2009 - 15:14
Pepper, op 23 January 2009, 15:08, zei:
Ja er was ook iets met de intro waarvan ik dacht dat Paula het ook zou kunnen zijn.......
Dus wie=dennis=mol!
Dus wie=dennis=mol!
dat vind ik net iets te makkelijk...
maar doe de test maar eens op internet!
Gepost 24 January 2009 - 19:55
Ik denk toch dat het sebastiaan is. Dat fanatieke en idd die plattegrond weggooien!
Maar mijn 2e keus is Jon. Beetje stil op de achtergrond, maar ondertussen...
Had vorig jaar pas op het laatst mijn verdenkingen op Dennis, ook zo'n stille.
Volg het nu al zo'n 5 jaar, maar het is me nog nooit gelukt de hints te doorgronden en zo de mol te ontdekken hahaha!!!!
Maar mijn 2e keus is Jon. Beetje stil op de achtergrond, maar ondertussen...
Had vorig jaar pas op het laatst mijn verdenkingen op Dennis, ook zo'n stille.
Volg het nu al zo'n 5 jaar, maar het is me nog nooit gelukt de hints te doorgronden en zo de mol te ontdekken hahaha!!!!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote