Leuk dat Hadewych gewonnen heeft! kHad niet verwacht dat Annemarie de mol was, maar ik vond het een leuke uitslag.
Wie Is De Mol? weet jij het?
Gepost 09 March 2012 - 09:52
Echt superleuk dat Annemarie de Mol is, erg onverwacht en daarom erg leuk. Ik snap trouwens echt niet waarom ze in de vooruitblik van vorige week zo duidelijk hadden laten zien dat Hadewych blij en verrast was. Daarom ging ik doordenken en kwam Annemarie ineens als verdachte op. Anders had ik zeker te weten nog op Liesbeth gezeten gisteren ;)
Maar overall vond ik het een leuk seizoen. Leuke kandidaten, prachtige beelden, mooie muziek, gezellige sfeer bij de kandidaten, Art presenteert het erg goed en leuke landen!
Maar overall vond ik het een leuk seizoen. Leuke kandidaten, prachtige beelden, mooie muziek, gezellige sfeer bij de kandidaten, Art presenteert het erg goed en leuke landen!
Gepost 10 March 2012 - 10:49
Daar ben ik het wel een beetje mee eens idgnkv, behalve die actie met het krijtje vond ik er niet heel veel bijzondere acties in zitten. En helaas ook niet echt een overkoepelende theorie, zoals toen bij Kim (met de kruizen) of Dennis (Maja-kalender-gebeuren).
Gepost 10 March 2012 - 13:15
Ook eens. Vooral de 'verborgen aanwijzingen' zijn wat vaag. Want ook uit de titels hadden we kunnen opmaken dat AM de mol was. Want, zo zei Art, de titel van de eerste aflevering was 3 - 1 = 2 en de mol zette de klok een uur terug. Eeeh, ja, dat hadden wij zelf ook wel bedacht, maar hoe hadden we daaruit moeten opmaken dat Annemarie die mol was?!
Nog een paar pareltjes (van de website) "De mol hield Tim niet tegen toen hij als flamencodanseres op het plein wilde gaan staan" en "De mol wist dat de antwoorden fout waren maar heeft niets gezegd"
Nee, overduidelijke hints inderdaad :rolleyes:
Nog een paar pareltjes (van de website) "De mol hield Tim niet tegen toen hij als flamencodanseres op het plein wilde gaan staan" en "De mol wist dat de antwoorden fout waren maar heeft niets gezegd"
Nee, overduidelijke hints inderdaad :rolleyes:
Gepost 10 March 2012 - 13:36
Voorgaande jaren was de mol door fanatiekelingen al vroeg ontmaskerd vanwege die speciale aanwijzingen. Wellicht hebben de programmamakers er nu voor gekozen om het subtieler (/vager) te doen?
Maar ik noemde het al eerder: Peking Express komt terug en wel op 1 april al!
Maar ik noemde het al eerder: Peking Express komt terug en wel op 1 april al!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote