Wie Is De Mol? weet jij het?
Gepost 11 February 2009 - 13:43
Morgenavond een meeting waar ik naar toe moet :D
@Marije LOL, vind je hem echt zo'n foute man..... hmm zo had ik hem eigenlijk niet ingeschat.....
Gepost 11 February 2009 - 13:47
iris&sander, op 11 February 2009, 13:43, zei:
Morgenavond een meeting waar ik naar toe moet :D
@Marije LOL, vind je hem echt zo'n foute man..... hmm zo had ik hem eigenlijk niet ingeschat.....
ik ga pas zondag met mijn lief kijken, ik neem het op (het staat al geprogrammeerd)
als je sebastiaan vergelijkt met mijn lief :P , ja hij is vind ik, niet het type ideale schoonzoon maar wel leuk!
alweer een meeting?
@ pepper, ik vind heel kort door de bocht, dennis en sebastiaan een beetje dezelfde types.
hmm misschien moet ik maar wel gaan kijken dan kan ik mij openbaar en hardop verlekkeren.... :P
Gepost 11 February 2009 - 13:50
Ik vind sebastiaan wel een interessante man. Ook altijd leuk als hij het europa stuk presenteert bij Link op reis!
Plus dat hij zo lang is en mooie tattoos heeft is een plusje bij mij ;)
@Marije, soms heb je dat, van die meetings :) maar het is ook eten+wat gezelligheid. Dus ik red het wel!
Gepost 11 February 2009 - 14:21
allemaal geile beren(innen) hier!!!
persoonlijk vind ik sebas geen lekker ding, maar hij is gewoon erg cool!
dennis vond ik ook al leuk bij ranking the stars met paul de leeuw, erg grapig, en nog zo'n lekker jong blaadje.
maar wie is nou de mol he?!
Gepost 12 February 2009 - 21:26
Ik denk nog steeds Vivienne, maar ga nu een klein beetje twijfelen, omdat Sebastiaan ook een beetje op haar zat. Ze heeft 2x heel duidelijk een V-vorm op haar kin gemaakt, viel me op.
Owwww Ik vind het zo'n leuk programma!!!! Dacht trouwens eigenlijk dat Jon eruit zou gaan.
Gepost 13 February 2009 - 09:46
Volgens mij is Jon de mol en als Rick er de volgende aflevering nog niet uit is, dan is hij het op zeker!
Ach...ik weet het ook gewoon niet hahaha :P
Gepost 13 February 2009 - 11:47
Patriesje78, op 13 February 2009, 11:34, zei:
maar Jon heet toch helemaal niet de mol?
snap deze link niet helemaal.
dennis zei nl ook: als vivienne de mol is dan heeft ze het super goed gedaan!
Gepost 13 February 2009 - 12:02
Gepost 13 February 2009 - 13:00
Patriesje78, op 13 February 2009, 12:02, zei:
aha! tja, we zullen moeten afwachten.... zucht....
Gepost 13 February 2009 - 16:01
Helemaal beargumenteren kan ik het niet, maar verdacht is ie sowieso!!! Overigens, HEEL jammer dat Sebastiaan eruit is .. Cute Person!! Maar wat mij betreft vanaf het begin al geen verdachte .. Hij zat volgens mij op Rick en Anniek .. dus welke lering kunnen we daar uit trekken?! Dat op 2 personen zitten niet meer kan in dit stadium van het spel? Of dat beide het niet zijn .. :huh:
Gepost 15 February 2009 - 16:30
anniek was ook flink aan het mollen (we hebben nog tijd)
maar vivienne blijft mijn verdachte, zag je hoe ze raar aan die touwen ging hangen om dat bord omhoog te krijgen.
dat vond ik wel een mollen actie.
en jammer sebastiaan eruit :(
Gepost 16 February 2009 - 18:55
Robine82, op 13 February 2009, 16:01, zei:
Helemaal beargumenteren kan ik het niet, maar verdacht is ie sowieso!!! Overigens, HEEL jammer dat Sebastiaan eruit is .. Cute Person!! Maar wat mij betreft vanaf het begin al geen verdachte .. Hij zat volgens mij op Rick en Anniek .. dus welke lering kunnen we daar uit trekken?! Dat op 2 personen zitten niet meer kan in dit stadium van het spel? Of dat beide het niet zijn .. :huh:
Ik ga met jou mee in je gedachtegang; Dennis is de mol! :)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote