Trouwforum: Trouwringen Jw4u - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Trouwringen Jw4u Wie heeft ervaring met dit bedrijf?

#1 Gebruiker is offline   Frits 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 24-January 09

Gepost 24 January 2009 - 18:27

Beste bruidegommen en bruidjes,

Ik onze zoektocht naar (goedkope) trouwringen zijn wij op marktplaats.nl Jw4U tegengekomen uit Joure.

Die adverteert voor 50% van de prijs!!! Zoek op trouwringen korting op marktplaats.nl

Persoonlijk vertrouw ik dit niet helemaal maar ze adverteren wel met de ring van martinshof die wij ontzettend mooi vinden.
Ik denk namelijk dat 50% korting helemaal niet kan! Daarom mijn vraag, heeft iemand ervaring met deze aanbieder(s)??

Ik hoor het graag, alvast bedankt!
0

#2 Gebruiker is offline   pyoen 

• Lid geworden: 04-December 08

Gepost 25 January 2009 - 09:06

Hey Frits,

Ik heb ook even op marktplaats gekeken en ik vertrouw het ook niet helemaal.
Misschien dat deze ringen van een oudere colletie zijn?
Ik zou zeker even kijken of deze winkel ingeschreven staat bij de kamer van koophandel.
Misschien dat je hun even belt of je een certificaat van echtheid erbij krijgt.
Misschien dat je hier iets aan hebt.
Greetz Simone
0

#3 Gebruiker is offline   ourloveJoaquin 

• Lid geworden: 28-April 08

Gepost 27 February 2009 - 22:33

Hallo,

Ik heb ze zojuist een mail gestuurd met de vraag of ik ook een echtheidscertificaat erbij kan krijgen.
En waar ik ze uiteraard kan vinden, daarnaast geen vermelding te vinden bij de KVK.

Dit is wat ik kreeg van marktplaats.nl in mijn emailbox

Geachte heer/mevrouw,

U heeft recentelijk gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: Trouwringen MARTINSHOF model 1002 nu met 50% korting.

Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Wees extra voorzichtig als u een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

Lees hier meer belangrijke tips over veilig handelen

Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming
http://www.marktplaats.nl

Dus ja... ik wacht af of ik nog een email krijg van hen, maar mocht dat wel of niet zo zijn zal ik deze uiteraard hier plaatsen
0

#4 Gebruiker is offline   pipo&pip 

• Lid geworden: 14-June 09

Gepost 14 June 2009 - 22:47

Hoi,

Wij hadden ook de advertentie gezien en gereageerd via de mail, we hebben telefonisch wat informatie opgedaan en het volgende kwam eruit:

Het 'bedrijf' staat niet in geschreven bij de kvk omdat deze man partijresten opkoopt van falliette juweliers en ze daardoor goedkoop aan kan bieden.
Er is dus geen certificaat aanwezig, en garantie zou wel mogelijk zijn volgens de verkoper.

Simpelweg verkoop vanuit eigen woonhuis.

Ik kan niet oordelen of dit een onbetrouwbare partij is , maar wij hebben er toch voor gekozen om met een erkende juwelier in zee te gaan.
0

#5 Gebruiker is offline   Herjan 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 09-June 08

Gepost 14 June 2009 - 23:54

Deze zaak ken ik niet, maar enorme kortingen op trouwringen is zeker mogelijk. Kijk maar eens bij http://www.juwelierpeereboom.nl. Daar hebben wij ze ook gehaald. Geen 50%, maar wel 25%, en dat scheelt toch aanzienlijk!

Ik kan me dus ook wel voorstellen dat iemand die restpartijen verkoopt, best 50% korting kan geven. Dus dit hoeft zeker geen oplichter te zijn. Gewoon effe op googlen en je ringen in ieder geval ophalen. Kan er niets mis gaan.
0

#6 Gebruiker is offline   bride-to-be 

• Lid geworden: 07-April 09
  • Interests:Te veel om op te noemen!

Gepost 15 June 2009 - 09:14

hoi Frits,

misschien een goed idee: vraag of ze de trouwringen in alle maten op voorraad hebben en ga da langs om te kijken/passen. Als er iets voor je tussen zit kun je ze gelijk meenemen en loop je geen risico zoals wel het geval is bij vooruit betalen/ internetbestellingen. Je kunt de ringen dan laten graveren bij een juwelier in jouw woonplaats.

ik persoonlijk denk dat je een dergelijke winkel niet gelijk uit moet sluiten. Als er zoiets te regelen valt kan het je een heleboel geld schelen en loop je geen risico!

succes en laat ons weten hoe het afloopt!
0

#7 Gebruiker is offline   trouweninrio 

• Lid geworden: 15-July 09

Gepost 15 July 2009 - 20:00

Bekijk Post bride-to-be, op 15 June 2009, 10:14, zei:

hoi Frits,

misschien een goed idee: vraag of ze de trouwringen in alle maten op voorraad hebben en ga da langs om te kijken/passen. Als er iets voor je tussen zit kun je ze gelijk meenemen en loop je geen risico zoals wel het geval is bij vooruit betalen/ internetbestellingen. Je kunt de ringen dan laten graveren bij een juwelier in jouw woonplaats.

ik persoonlijk denk dat je een dergelijke winkel niet gelijk uit moet sluiten. Als er zoiets te regelen valt kan het je een heleboel geld schelen en loop je geen risico!

succes en laat ons weten hoe het afloopt!

Ik heb contact per email opgenomen en ze laten de ringen op maat maken, je moet je nummer achterlaten en dan bellen ze je op. Het klinkt allemaal vaag maar ondertussen zijn ze al sinds januari bezig en ik zie nog niemand die zegt dat ze opgelicht zijn. Op zich heb ik er wel vertrouwen in alleen ik zou ook graag willen zien dat iemand goede zaken met ze heeft gedaan, jullie reactie zie ik graag tegemoet.
0

#8 Gebruiker is offline   susander 

• Lid geworden: 20-July 09

Gepost 20 July 2009 - 11:01

Bekijk Post ourloveJoaquin, op 27 February 2009, 23:33, zei:

Hallo,

Ik heb ze zojuist een mail gestuurd met de vraag of ik ook een echtheidscertificaat erbij kan krijgen.
En waar ik ze uiteraard kan vinden, daarnaast geen vermelding te vinden bij de KVK.

Dit is wat ik kreeg van marktplaats.nl in mijn emailbox

Geachte heer/mevrouw,

U heeft recentelijk gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: Trouwringen MARTINSHOF model 1002 nu met 50% korting.

Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Wees extra voorzichtig als u een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

Lees hier meer belangrijke tips over veilig handelen

Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming
http://www.marktplaats.nl

Dus ja... ik wacht af of ik nog een email krijg van hen, maar mocht dat wel of niet zo zijn zal ik deze uiteraard hier plaatsen

Beste allemaal,

Ik lees niets meer van deze "collega-trouwer" of men nu een reactie heeft gehad van Jewels 4U. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie, dus als je die nog hebt gehad, laat het dan even weten....

Ook ik heb de ringen gezien die wij wilden hebben voor de helft. Wij hebben onszelf ook afgevraagd of dit wel kon met die prijzen enzo. Ik heb gewoon meteen contact opgenomen met hen en kreeg Henk te spreken. Wij konden meteen gisteren (zondag) bij hem terecht en aangezien we zoveel geld bespaarden op de ringen, vonden wij dat wel een extra ritje vanuit Brabant waard.

We werden door Henk ontvangen in zijn huis in Joure. Hij had allerlei standaards met ringen op zijn tafel staan. Ook wij hebben kritische vragen gesteld over hoe het kan dat de ringen voor de helft werden aangeboden. Hij vertelde ons dat hij restpartijen van o.a. failliete juweliers opkoopt. Ook werkt hij samen met een goudsmid, die hij tijdens ons bezoek nog 2 keer heeft gebeld om te informeren naar de mogelijkheden van onze wensen.

Wij gingen voor een paar witgoude Martinshof ringen. De ringen die hij had waren voorzien van een Martinshof label en van een Martinshof merkje aan de binnenkant. Ook stond in de binnenkant van de ringen het merkje 585, wat wil zeggen 14 kt. goud. Dat zag er dus allemaal erg netjes uit.

Omdat wij de binnenkant van de ringen bol wilden hebben, heeft hij ons aangeboden de ringen door zijn goudsmid "na" te laten maken. Dat wil zeggen dat ze van wit goud worden in dezelfde maat en inclusief 9 diamantjes van 0.01 kt. De Martinshof ringen dienen als voorbeeld, maar de ringen worden nu dus een eigen fabrikaat. Het op maat maken en het graveren van de ringen wordt als service gezien en is bij de prijs inbegrepen. De ringen blijven ook gewoon voor dezelfde prijs leverbaar als waar we de Martinshof ringen voor zouden hebben. Als de ringen gemaakt zijn door de goudsmid, gaan ze in Joure naar een keurder, die er dan uiteindelijk het goudmerk in mag zetten.

Over 3 weken gaan we nogmaals naar Joure om ze op te halen. Wij zijn erg benieuwd naar het resultaat, maar Henk heeft ons gegarandeerd dat ze er exact hetzelfde uit gaan zien als de exemplaren van Martinshof. Wat overigens nog de beste service was, is dat we ze bij het afhalen pas hoeven te betalen. We hebben geen aanbetaling hoeven doen of iets dergelijks. We krijgen van hem 1 jaar totale garantie als we de ringen ophalen.

Henk zegt zelf een goed naam te hebben en die wil hij in geen geval kwijt. Of dit allemaal ook zo uitpakt, kunnen wij pas na 9 augustus zeggen als we de ringen hebben gezien en opgehaald. Uiteraard laten we dat ook hier weten. We hebben de gok genomen en we kunnen pas zeggen of het een goede gok was als we het resultaat zien! Natuurlijk zijn ook wij nog steeds benieuwd naar reacties van anderen, want die hebben we nog niet veel kunnen vinden...

Iedereen succes met de voorbereidingen verder!
Groet,
Susander
0

#9 Gebruiker is offline   Jeltje Akkerman-Sijbesma 

• Lid geworden: 24-August 09

Gepost 24 August 2009 - 11:15

Hallo,

Wij hebben onze ringen hier ook gekocht en het is ons uitstekend bevallen!!

Liefs, Jeltje
0

#10 Gebruiker is offline   susander 

• Lid geworden: 20-July 09

Gepost 24 August 2009 - 15:37

Intussen zijn we weer een paar weken verder, maar ik wilde jullie toch niet onthouden hoe het allemaal is afgelopen met de door ons bestelde ringen.

Na 3 weken wachten togen we weer naar Joure, dit keer om de ringen op te halen. Bleek dat ze beiden te klein waren helaas... We hebben er met Henk de maten nog eens op nagekeken en Henk had het allemaal keurig voor elkaar. De goudsmid had alleen besloten dat, als je een "bolle" binnenkant hebt, er dan een halve maat afgaat en toen bleken ze dus te klein. Henk bood direct zijn excuses aan en zei dat hij het voor ons helemaal in orde zou maken.

De ringen zouden groter gemaakt worden en door Henk verzekerd en aangetekend naar Brabant verstuurd worden. En dat allemaal op zijn kosten! Hij nam direct zijn verantwoording en hij vroeg ook toen nog steeds niet om geld. Intussen was ons vertrouwen erg gegroeid en zijn we zonder ringen, maar met alvast een fles champagne van Henk, naar Brabant terug gereden. We waren net thuis toen Henk alweer belde. Hij had contact gehad (op zondag) met de goudsmid en ze hadden samen besloten de ringen helemaal opnieuw te maken! Hij zou ze dan die donderdag versturen, zodat wij ze vrijdag zouden hebben. Later die week informeerde Henk ons nog netjes dat ze bij het bedrijf wat goud keurt een achterstand hadden en dat het een paar dagen later zou worden. Geen probleem zeiden wij, als het maar goed is!

Vorige week dinsdag werden de ringen aangetekend en verzekerd door TNT bij ons afgeleverd. Wat waren we blij dat ze er nog steeds zo prachtig uitzagen en dat ze perfect pasten! We hebben contact opgenomen met Henk om te vertellen dat alles in orde was en hebben pas toen het geld over hoeven maken.
Een vriend van ons is weer bevriend met een juwelier en die heeft er van het weekend nog even naar laten kijken. Hij vertelde direct dat het 14kt. witgoud was met 9 briljanten van 0.01 karaat, dus ook daar werd nog maar eens bevestigd dat je ook geen nepspullen krijgt bij Jewels 4U.

We hebben geprobeerd het verhaal zo uitgebreid mogelijk te vertellen, zodat eenieder zijn oordeel kan vellen. Als je ons om een kort oordeel zou vragen:

WIJ RADEN IEDEREEN AAN HENK TE BELLEN! VOOR MINDER DAN DE HELFT VAN DE PRIJS HEB JE EERLIJKE WAAR EN WORDT JE NOG KUNDIG GEHOLPEN OOK!

Henk, bedankt voor alles! Aan de ringen zal het zeker niet liggen, wij gaan op naar Las Vegas voor de 9e september!
0

#11 Gebruiker is offline   Polkadotje 

• Lid geworden: 06-January 09

Gepost 24 August 2009 - 19:16

Je moest eens weten wat voor marge er op trouwringen ziet. Alles waar het woord trouw- voorstaat gaat sowieso al voor minstens het dubbele weg dus die 50% kan er echt wel af ;) Zeker voor een oudere collectie....
0

#12 Gebruiker is offline   Verooo 

• Lid geworden: 24-May 10

Gepost 18 June 2010 - 10:34

Dit is nogal een oud topic dus ik gooi em even omhoog :)

Ik was naar trouwringen aant zoeken via google en uiteindelijk kwam ik ook uit op marktplaats bij jw4u.
Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar ik kan ook alleen maar positieve reacties vinden.

We willen na de vakantie gaan kijken voor ringen, maar ik ben al een paar juweliers binnen gelopen en ik zwicht toch telkens voor de klassieke ringen van martinshof.... 1700 euro :( Vind het erg veel geld. Maar ja als ik iets wil he haha

Dusssss nou zag ik soortgelijke ringen bij jw4u op de site van martinshof voor 650 euro???
Tja dat scheelt wel even he?? Dan wil ik best naar Friesland rijden.

Ben toch altijd weer achterdochtig en heb ze een mail gestuurd met een waslijst aan vragen.

Zal het even kopieren. Zijn er ondertussen nog meer mensen hier die hun ringen daar vandaan hebben??

Geachte Jw4U Trouwringen,

Ik heb uw advertentie voor trouwringen op marktplaats gezien.
Uiteraard heeft dit mijn interesse gewekt. Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar september en ik ben al een beetje rond aan het kijken voor trouwringen.

Wat ik mij afvraag is inderdaad of het originele trouwringen zijn en hoe het kan dat het prijsverschil (50%) zo hoog kan zijn door alleen maar goedkoper in te kunnen kopen.

Nou hebben wij nog geen ringen op het oog dus het is niet zo dat ik kan vragen of u een bepaald model op voorraad heeft. We zouden dus echt voor de gehele collectie komen.
Aangezien wij in Maastricht wonen en het dus nogal een stukje rijden is vraag ik me af hoe uitgebreid de collectie is. (Indien er 30 paar ringen voorradig zijn is de kans heel groot dat we niet slagen en dat zou zonde zijn van zo'n lange trip)

Worden er ook echtheidscertificaten geleverd bij de ringen?

Ik heb via andere mensen (google) begrepen dat u vanuit thuis werkt. Hoe zit dat dan als de ringen te groot/ klein zijn en met het graveren?
Is het ook nog mogelijk om steentjes bij te laten zetten in de ring of om het een en ander nog aan te passen/ veranderen? En in het geval dat dit mogelijk is en er zou iets aangepast worden, moeten wij dan nog een keer op en neer gaan rijden?

Is de 50% korting van toepassing op de gehele setprijs? (incl briljanten.)

Sorry als dit lijkt op een interview, maar ja trouwringen zijn als het goed is voor de rest van je leven en daarnaast is het nogal een investering. Ik wil best het reisje maken naar Friesland, maar dan had ik wel graag van te voren wat duidelijkheid hierover.

Alvast bedankt voor de tijd en moeite om een antwoord te sturen.

Vriendelijke groet,

http://www.martinshof.nl/uploads/uploads/imagecache/img_fill_crop_4bffc9a1631ff_826g4p1sqa.jpg_102x102.jpg

dit waren ze trouwens die ik had gezien.
(maar sta nog wel open voor andere want mijn vriend heeft deze ook nog niet gezien en vind zijn ring iets te saai denk ik)
0

#13 Gebruiker is offline   Verooo 

Gepost 21 June 2010 - 11:56

Niemand meer die hier de ringen vandaan heeft??
0

#14 Gebruiker is offline   Diamond 

• Lid geworden: 21-April 10

Gepost 21 June 2010 - 12:34

Hoi Veroo,
Wij hebben nog geen ringen gekocht en ik ben dus zeer benieuwd hoe het afgelopen is. Voor ons is Joure helemaal niet zover reizen, zo'n 30 km.
Heb je een reactie op je mail gekregen?
0

#15 Gebruiker is offline   Verooo 

Gepost 21 June 2010 - 13:17

Hallo Veronique,

Wij kunnen de ringen goedkoper aanbieden omdat: wij geen dure Internetsite en zeker geen grote hoeveelheden personeel hebben, maar wat we wel hebben is dat we rechtstreeks in grote hoeveelheden inkopen!

De 50% korting is inderdaad op de set prijs.

Ook bij ons krijgt je net als bij een juwelier garantie (eerste jaar ben je verzekerd tegen verlies van de briljantjes) echter het is wel raadzaam ieder jaar de zettingen van de briljanten te laten controleren, eventueel bij een plaatselijke juwelier.

Graveren de maat aanpassen en dergelijke wordt door onze goudsmid gedaan, dus in principe is alles mogelijk.

Als de ringen aangepast moeten worden kunnen wij de ringen opsturen. Dus als jullie één keer naar Joure komen zou dit voldoende zijn.

Wij hebben dus ruim 80 modellen op voorraad, als jullie een afspraak wil maken geef dan even je 06 nummer of vaste nummer door zodat onze verkoper direct een afspraak met jullie kan maken.

Wij bellen dan zo spoedig als mogelijk.

Ik hoop je zo goed te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jewels4U

Deze mail heb ik terug gekregen...
Wij gaan het erop wagen, maar heb iets van 3 reacties kunnen vinden online en das toch wat magertjes voor een trip van 300 km enkele reis...
0

#16 Gebruiker is offline   M'lein 

• Lid geworden: 06-October 09

Gepost 21 June 2010 - 13:42

Wie niet waagt...

Ik ben voor mijn jurk ook van Groningen naar Elst (2,5 uur) gereden, omdat daar een soort discountzaak zit. Van tevoren kon ik ook weinig vinden op internet over de zaak, heb wel het handelsregister van de KvK gecheckt enzo, maar het bleef spannend. Achteraf heb ik er geen seconde spijt van gehad. Heb er een hele mooie jurk gevonden, voor relatief weinig geld. Het blijft altijd een gokje, maar in mijn geval heeft dat goed uitgepakt. Ik hoop bij jou straks ook!!

groeten,
M'lein
0

#17 Gebruiker is offline   Diamond 

• Lid geworden: 21-April 10

Gepost 22 June 2010 - 08:32

Het zijn idd wel wat weinig reacties maar de reacties dié er zijn, zijn positief. Het lijkt me de moeite waard en je loopt relatief weinig risico als je achteraf gaat betalen, zonder een aanbetaling te doen. Behalve dat het voor jullie een eind rijden is, maar dan maak je er toch een mooi uitje van ;)
0

#18 Gebruiker is offline   Yvette09 

• Lid geworden: 01-February 09

Gepost 22 July 2010 - 13:56

Wij hebben onlangs bij Jewels4u onze trouwringen gekocht.
Na bij veel juweliers te zijn geweest viel het me erg tegen, dat ik steeds
maar weer te horen kreeg dat door de hoge goudprijs de ringen tot wel 20% duurder waren.
We hebben veel mooie trouwringen gezien, maar helaas nooit binnen ons budget.

Via marktplaats kwam ik uit bij jewels4u. Ze adverteerden met mooie Martinshof ringen en na
wat googelen en de referenties lezen hier op het forum hebben we de sprong gewaagd.
Het was een eind rijden, maar ik vond het zeker de moeite waard.
Op marktplaats adverteerd Henk met maar een aantal ringen, maar hij heeft ruim honderd ringen op voorraad.

Er zaten erg mooie setjes bij en toen we ons budget aangaven, deed hij hier niet moeilijk over en
bood geen ringen boven het budget aan te passen. We hebben verschillende ringen gepast, maar uiteindelijk
waren we toch al erg verliefd op de ringen die we op marktplaats gezien hadden.
De ringen waren ook nog exact op maat voor ons beide.
Graferen is bij de prijs inbegrepen en je kunt uit verschillende lettertypes kiezen.
De ringen zijn per aangetekende en verzekerde post verzonden en zaten in een mooi doosje.

Op de dag dat we ze binnen gekregen hebben, hebben we ze meteen naar een locale juwelier gebracht die ook
Martinshof ringen verkoopt. Zij gaf ons aan dat het echte Martinshof ringen zijn en dat de briljanten (6 stuks!) ook echt waren.
De volgende dag hoefden we pas het geld over te maken, van te voren hoef je niets aan te betalen.

Ik kan Jewels4U dan ook echt aanraden. Mocht je mooie ringen gezien hebben van de merken die hij verkocht
dan kan je hem gewoon mailen en het typenummer doorgeven. Want hij heeft meer ringen dan op marktplaats staan.

Dit zijn de ringen die wij gekocht hebben:

Bijgesloten bestand(en)

0

#19 Gebruiker is offline   Verooo 

Gepost 22 July 2010 - 14:59

gefeliciteerd met jullie mooie ringen!

Nou dat klinkt allemaal erg positief!
Wij gaan ergens na de zomervakantie kijken ik ben dan ook erg benieuwd of er iets voor ons bij zit.

Mag ik je vragen wat je nou voor de ringen betaald hebt?

Groetjes,
0

#20 Gebruiker is offline   Yvette09 

• Lid geworden: 01-February 09

Gepost 22 July 2010 - 15:05

Natuurlijk mag je dat vragen, de ringen staan ook nog steeds op marktplaats, dus de prijs is snel gevonden.

Wij hebben voor de set 850 euro betaald.
De ringen staan ook op de site van Martinshof zelf en daar staan ze voor 1558 euro per set.
Het verschil met de ringen op de site van Martinshof is dat die 4 briljanten van 0,03 ct heeft en
mijn damesring heeft 6 briljanten van 0,03 ct.
0

#21 Gebruiker is offline   Verooo 

Gepost 22 July 2010 - 15:14

tja dat is zo'n tripje naar friesland wel waard he!

Ik heb ongeveer deze gezien bij een juwelier
Het zijn ook martinshof ringen dik 1700 euro moesten ze kosten
(de steen is volgens mij iets anders qua zetting is een beetje moeilijk te zien

http://www.martinshof.nl/uploads/uploads/imagecache/img_fill_crop_4bffc9a1631ff_826g4p1sqa.jpg_102x102.jpg

En tja ik vind dat veel geld dus als ik ze daar voor de helft kan krijgen?
Dat zou erg fijn zijn :)

ow k zie net dat ik die foto al geplaatst had hahaha
0

#22 Gebruiker is offline   Verooo 

Gepost 15 September 2010 - 07:46

Even een update over de ringenzoektocht.

Mijn vriend en ik waren in de buurt bij een juwelier gaan kijken.
We komen uit op 2 verschillende ringen.
Ik wil graag de ring waarvan al een foto in het topic staat.
Mijn vriend kiest een ander model.

De kosten bij de juwelier waren 2200 euro.
Gebeld met Henk van jw4u.
Hij heeft gekeken wat het kost om de ringen te laten maken en kan ze bieden voor 1295,-
(de ring van mijn vriend is in deze prijs 5 mm en moet 7mm worden dus er zal nog iets bijkomen)

Als het goed is gaan we er 7 november heen om de andere ringen nog te bekijken en nog een keer door te nemen wat we nou precies willen.
0

#23 Guest_andy_*

• Groep: Guests

Gepost 21 September 2010 - 11:02

vrienden van ons hadden niet zo'n goede ervaring met jewelsu4 en zijn uiteindelijk geslaagd in het zuiden bij edelsmid Jan van den Bragt.
die heeft prachtige trouwringen gemaakt.
ze waren erg tevreden over de service, een echte aanrader
succes met jullie zoektocht
groet
Andy
0

#24 Gebruiker is offline   Jnine89 

• Lid geworden: 21-September 09

Gepost 21 September 2010 - 11:10

:boo:
0

#25 Gebruiker is offline   Nynkjuh 

• Lid geworden: 21-October 10

Gepost 21 October 2010 - 16:14

Hallo,

Wij wonen ongeveer 10 minuten vanaf Joure en hebben de gok gewaagd om bij Jewels4u trouwringen te bestellen.
Aanstaande zaterdag kunnen we ze ophalen en moeten we betalen. Als we ze hebben maken we meteen een afspraak met een andere goudsmit om de ringen te laten keuren.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Nynke
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers