Met betrekking tot tickers en signatures, verzoekje...
Gepost 04 February 2009 - 14:22
Steeds meer forumleden nemen één of meerdere zgn. tickers op in hun onderschrift. Aftellend tot de trouwdag, de geboorte van een kind of andere belangrijke momenten. Erg leuk en gezellig die tickers, maar misschien is het beter als ze niet de overhand krijgen in onze berichten. Zouden jullie daarom het aantal tickers willen proberen te beperken? Maximaal 2 boven elkaar bijvoorbeeld? Naast elkaar kan ook, maar houd dan wel de totale breedte in de gaten, zodat een pagina van dit forum niet buiten een normaal beeldscherm (1024p?) valt.
Met vriendelijke groet,
Herjan
Gepost 04 February 2009 - 16:21
Gepost 04 February 2009 - 16:25
Jorieke, op 04 February 2009, 16:21, zei:
go go go Jorieke!
Gepost 04 February 2009 - 16:54
Gepost 04 February 2009 - 16:58
Er is geen verbod of regel over tickers. Tickers zijn leuk, maken de boel vrolijk en moeten dus blijven. Met dit topic wil ik alleen een verzoek openbaar maken om niet een groot aantal tickers boven elkaar te plaatsen. Hierdoor wordt je signature namelijk enorm hoog en valt het bericht in het niet. Dus Jorieke: tickers worden niet verboden en er wordt niets opgelegd. Ik uit alleen het verzoek om zelf even hierop te letten.
Behalve Diny heb ik in het verleden al eerder een vraag hierover ontvangen. Vandaar even deze vraag.
Groet,
Herjan
Gepost 04 February 2009 - 17:49
http://www.trouwforu...?showtopic=3294
in t kort, even klikken op een ticker die je leuk vindt, dan kom je op de website waarop je hem kan maken. 1 van de codes plakken in je handtekening en even checken of het de juiste code is!
Gepost 05 February 2009 - 11:10
Herjan, op 04 February 2009, 16:58, zei:
Komt mijns inziens redelijk op hetzelfde neer, maar dat is dan mijn interpretatie. Zolang het maar duidelijk is dat iedereen vrije keus houdt. Wil iemand 3 tickers onder elkaar, dan moet diegene dat zelf weten. Maar diegene weet dan wel dat er een paar mensen daar niet zo blij mee zijn!
Gepost 05 February 2009 - 12:44
edit: of 3 kleine kunnen ook naast elkaar.
Gepost 06 February 2009 - 16:31
Als er mensen zijn die zich er wel aan irriteren, dan mogen wij dat toch kwijt?!?
Ik vind het gewoon aso als er een supergrote scheeuwende banner onder iemand zijn bericht staat.
Ik lees dan bijna het bericht niet, omdat die niet opvalt.
Ik snap echt wel dat die banners voor mensen belangrijk zijn, maar je mening die je hier op het forum geeft lijkt mij toch ietsjes belangrijker.
Gepost 06 February 2009 - 16:45
Ik vind het soms wel druk en onoverzichtelijk inderdaad als er veel berichten in iemand haar of zijn signature staan. Verbieden vind ik ook wat ver gaan hoor (maar dat is dus niet aan de orde zo te zien). Het is met name met korte posts lastig, dan moet je zoeken naar de inhoud (maar ik heb ADHD dus misschien ligt dan aan mij ;)).
Maar volgens mij is het idee van die tickers toch ook dat je iets aankondigt (nog zoveel maanden tot...). Nou ja, ik wil ook niemand veroordelen, maar soms zou het wel handig zijn als het onderschrift iets beknopter was.
Gepost 06 February 2009 - 21:11

Log in
Registreer
Help 
Voeg antwoord toe
Multi quote