Trouwforum: Met betrekking tot tickers en signatures, verzoekje... - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2

Met betrekking tot tickers en signatures, verzoekje...

#1 Gebruiker is offline   Herjan 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 09-June 08

Post icoon   Gepost 04 February 2009 - 14:22

Beste forumleden,

Steeds meer forumleden nemen één of meerdere zgn. tickers op in hun onderschrift. Aftellend tot de trouwdag, de geboorte van een kind of andere belangrijke momenten. Erg leuk en gezellig die tickers, maar misschien is het beter als ze niet de overhand krijgen in onze berichten. Zouden jullie daarom het aantal tickers willen proberen te beperken? Maximaal 2 boven elkaar bijvoorbeeld? Naast elkaar kan ook, maar houd dan wel de totale breedte in de gaten, zodat een pagina van dit forum niet buiten een normaal beeldscherm (1024p?) valt.

Met vriendelijke groet,

Herjan
0

#2 Gebruiker is offline   Jorieke 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 15-December 04

Gepost 04 February 2009 - 14:40

Sorry, maar moeten we daar echt een "probleem" van maken? Misschien eerst een discussie waard of er meer mensen zijn die er last van hebben? Mij stoort het bijvoorbeeld absoluut niet! Gewoon wat verder doorscrollen.
0

#3 Gebruiker is offline   Maaike999 

• Lid geworden: 24-October 07
  • Interests:Muziek (vooral metal),taarten!, tattoos en piercings, mijn man, onze dochters Lena en Merle en onze dieren (2 katten, 1 berner sennen).

Gepost 04 February 2009 - 15:46

Mij stoort het idd ook niet.
Maar ja, heb zelf ook 2 tickers uiteraard ;).
0

#4 Gebruiker is offline   Joyfullady 

• Lid geworden: 14-April 08

Gepost 04 February 2009 - 16:11

Ik heb er ook geen last van.
0

#5 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 04 February 2009 - 16:15

dat vind ik een beetje onzin, het leuke van een forum is juist de ticker! het maakt je persoonlijkheid zeg maar...

zijn er klachten gekomen dan?

beetje discriminatie tegenover de mensen met veel kinderen ;)
0

#6 Gebruiker is online   Patriesje78 

• Lid geworden: 19-June 08

Gepost 04 February 2009 - 16:15

Van mij mag het wel wat minder :)

Vaak maar 2 regels teskt en 20 regels signature. Het is zoeken naar de boodschap, vooral als je even snel wilt checken
0

#7 Gebruiker is offline   iris&sander 

• Lid geworden: 15-March 08

Gepost 04 February 2009 - 16:17

Ik vind dat sommige tickers ook wel erg veel en groot zijn :blush: sorry!
Ik heb zelf ook welleens bij Herjan geklaagd over zijn ticker :P dus moet je voorstellen!

het gaat tenslotte om de gezelligheid hier, en niet hoe een coole ticker iedereen heeft.

0

#8 Gebruiker is offline   Femke 

Gepost 04 February 2009 - 16:17

hhhmmm. mn handen beginnen te jeuken om er nog 1 onder te zetten... helaas heb ik nog geen reden voor een nieuwe...
0

#9 Gebruiker is offline   Jorieke 

Gepost 04 February 2009 - 16:21

Meningen een beetje verdeeld dus. Ik vind eerlijk gezegd dat iedereen dit voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen. Als diegene dat toch leuk vindt? Wat is de moeite van even langer doorscrollen? Iedereen ergert zich wel eens ergens aan, om dat nu meteen te gaan verbieden... Ik vind het echt een beetje overdreven!
0

#10 Gebruiker is offline   Femke 

Gepost 04 February 2009 - 16:25

Bekijk Post Jorieke, op 04 February 2009, 16:21, zei:

Meningen een beetje verdeeld dus. Ik vind eerlijk gezegd dat iedereen dit voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen. Als diegene dat toch leuk vindt? Wat is de moeite van even langer doorscrollen? Iedereen ergert zich wel eens ergens aan, om dat nu meteen te gaan verbieden... Ik vind het echt een beetje overdreven!

go go go Jorieke!
0

#11 Gebruiker is offline   Jorieke 

Gepost 04 February 2009 - 16:46

hahaha sorry ik wil niet ruzie zoeken ofzo, ik vind het alleen jammer dat er zoiets zo opgelegd wordt. :D
0

#12 Gebruiker is offline   Within 

• Lid geworden: 12-May 08

Gepost 04 February 2009 - 16:54

Ik zal eerlijk zeggen; Ik heb Herjan een PM gestuurd dat ik sommige handtekeningen een beetje aan de lange kant vind, en mezelf een twijfelgeval vind. Ik heb dus gevraagd of er richtlijnen voor zijn. Als de handtekeningen langer zijn dan het bericht dat word gepost, kan dit heel irritant zijn.
0

#13 Gebruiker is offline   Pepper 

• Lid geworden: 20-June 08

Gepost 04 February 2009 - 16:55

Laat het lekker zoals het is. <-----punt
0

#14 Gebruiker is offline   Herjan 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 09-June 08

Gepost 04 February 2009 - 16:58

Even een reactie:

Er is geen verbod of regel over tickers. Tickers zijn leuk, maken de boel vrolijk en moeten dus blijven. Met dit topic wil ik alleen een verzoek openbaar maken om niet een groot aantal tickers boven elkaar te plaatsen. Hierdoor wordt je signature namelijk enorm hoog en valt het bericht in het niet. Dus Jorieke: tickers worden niet verboden en er wordt niets opgelegd. Ik uit alleen het verzoek om zelf even hierop te letten.

Behalve Diny heb ik in het verleden al eerder een vraag hierover ontvangen. Vandaar even deze vraag.

Groet,

Herjan
0

#15 Gebruiker is offline   mnmetje 

• Lid geworden: 03-December 08

Gepost 04 February 2009 - 17:31

Hoe kom ik eigenlijk aan zo'n ticker? Is dat via het forum of moet ik die ergens
anders vandaan toveren?
0

#16 Gebruiker is offline   Femke 

Gepost 04 February 2009 - 17:49

kijk hier eens:

http://www.trouwforu...?showtopic=3294

in t kort, even klikken op een ticker die je leuk vindt, dan kom je op de website waarop je hem kan maken. 1 van de codes plakken in je handtekening en even checken of het de juiste code is!
0

#17 Gebruiker is offline   Tammy 

• Lid geworden: 11-December 08

Gepost 04 February 2009 - 18:01

oeps Herjan, ik vrees dat je berichtje een beetje averechts werkt.....
0

#18 Gebruiker is offline   Lyanna 

• Groep: Members - besloten
  • Lid geworden: 04-June 07

Gepost 04 February 2009 - 18:05

Ik snap wel waar Herjan vandaan komt hoor. Tickers zijn hartstikke leuk, maar als ze inderdaad extreem veel langer worden dan het bericht zelf dat vallen de berichtjes een beetje in het niet bij de ticker ;)
0

#19 Gebruiker is online   Veer 

• Lid geworden: 06-November 08
  • Interests:Samen met mijn ventje trotse ouders van drie kinderen!

Gepost 04 February 2009 - 21:06

Spijtig
0

#20 Gebruiker is offline   Jorieke 

Gepost 05 February 2009 - 11:10

Bekijk Post Herjan, op 04 February 2009, 16:58, zei:

Er is geen verbod of regel over tickers. Tickers zijn leuk, maken de boel vrolijk en moeten dus blijven. Met dit topic wil ik alleen een verzoek openbaar maken om niet een groot aantal tickers boven elkaar te plaatsen. Hierdoor wordt je signature namelijk enorm hoog en valt het bericht in het niet. Dus Jorieke: tickers worden niet verboden en er wordt niets opgelegd. Ik uit alleen het verzoek om zelf even hierop te letten.

Komt mijns inziens redelijk op hetzelfde neer, maar dat is dan mijn interpretatie. Zolang het maar duidelijk is dat iedereen vrije keus houdt. Wil iemand 3 tickers onder elkaar, dan moet diegene dat zelf weten. Maar diegene weet dan wel dat er een paar mensen daar niet zo blij mee zijn!
0

#21 Gebruiker is offline   Carolina 

• Lid geworden: 01-March 08

Gepost 05 February 2009 - 12:44

De tickers zijn handig, zo kun je zien wanneer iemand gaat trouwen of wanneer de kinderen geboren worden. Maar wat ik begrijp is dat het overzichtelijker is als je bijvoorbeeld 2 tickers naast elkaar zet i.p.v boven elkaar? Volgens mij passen er precies 2 naast elkaar. dus dat zou moeten lukken.
edit: of 3 kleine kunnen ook naast elkaar.
0

#22 Gebruiker is offline   roxanne29-08 

• Lid geworden: 05-September 08
  • Interests:shoppen, gezelligheid met vrienden, onze bernersennen kyan

Gepost 06 February 2009 - 14:28

hihii het is geen bevel het is een vraag.. kijk maar wat je ermee doet hahahahah maar maak er niet zo'n punt van hahahaahhahja sorry ik vind het erg grappig...en meer zeg ik er niet over.

groetjes rox
0

#23 Gebruiker is offline   iris&sander 

• Lid geworden: 15-March 08

Gepost 06 February 2009 - 16:31

Jeetje wat flauw zeg....Jonge jonge jonge.
Als er mensen zijn die zich er wel aan irriteren, dan mogen wij dat toch kwijt?!?
Ik vind het gewoon aso als er een supergrote scheeuwende banner onder iemand zijn bericht staat.
Ik lees dan bijna het bericht niet, omdat die niet opvalt.

Ik snap echt wel dat die banners voor mensen belangrijk zijn, maar je mening die je hier op het forum geeft lijkt mij toch ietsjes belangrijker.

0

#24 Gebruiker is offline   Anna Livia 

• Lid geworden: 23-September 08

Gepost 06 February 2009 - 16:45

Jeetje lama wat zal jij een buikspieren krijgen van die slappe lach! ;)

Ik vind het soms wel druk en onoverzichtelijk inderdaad als er veel berichten in iemand haar of zijn signature staan. Verbieden vind ik ook wat ver gaan hoor (maar dat is dus niet aan de orde zo te zien). Het is met name met korte posts lastig, dan moet je zoeken naar de inhoud (maar ik heb ADHD dus misschien ligt dan aan mij ;)).

Maar volgens mij is het idee van die tickers toch ook dat je iets aankondigt (nog zoveel maanden tot...). Nou ja, ik wil ook niemand veroordelen, maar soms zou het wel handig zijn als het onderschrift iets beknopter was.
0

#25 Gebruiker is offline   Lyanna 

• Groep: Members - besloten
  • Lid geworden: 04-June 07

Gepost 06 February 2009 - 21:11

Overigens een kleine tip voor mensen die zich er ECHT heel erg aan ergeren, je kunt instellen dat je de onderschriften niet ziet. Even naar je controlepaneel, dan naar foruminstellingen en daar kun je aanvinken dat je onderschriften in onderwerpen niet wilt zien.
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2

Snel antwoorden

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers