Goodie Bags Voor De Daggasten .. .. wat vinden jullie: leuk of onhandig?
Gepost 15 April 2009 - 20:55
Gepost 16 April 2009 - 09:20
Ik zou het dus niet doen. Tenzij je bijvoorbeeld (wat ik hier laatst hoorde) naar de dierentuin gaat. Dan is het wel fijn om wat te eten en te drinken te hebben.
Succes met je keuze
Gepost 16 April 2009 - 12:03
Gepost 17 April 2009 - 09:07
Hoi,
Wij hebben een echt dhz bruiloft. Dus de cadeaus voor onze ceremoniemeesters en getuige, vaders en moeders worden dus ook helemaal zelf geknutseld. Wij trouwen 's ochtends officieel in het gemeentehuis en gaan vervolgens met 11 mensen terug naar ons huis om te lunchen voordat we naar de feestlocatie gaan, later op de dag.
We hebben bedacht om een lunchpakket samen te stellen. Dit doen we door een broodzak (zie foto) te vullen met bolletjes, pakje drinken, appel maar ook de cadeaus:
beide: homemade cookies met onze namen erop van suikerglazuur en zelfgemaakte houten lijstjes die we gaan versieren waar ze evt. een foto van de bruiloft in kunnen doen.
vrouwen: zelfgemaakte ketting, zelgemaakte suiker scrub in mooi potje met zelfgemaakte etiquette, en nog iets maar we weten nog niet wat.
heren: (jack daniels) whisky met zelfgemaakte etiquette en nog iets maar we weten nog niet wat.
Dus als mensen nog ideetjes voor me hebben. Graag!
lunchbag.jpg (16.67K )
Aantal downloads : 287
Gepost 17 April 2009 - 09:53
Gepost 17 April 2009 - 10:34
Gepost 20 April 2009 - 20:55
ga voor dit alles bij de action neuzen,
daggasten verzamelen om 12.45 en krijgen om 15.30 koffie en taart dus vind de tijd daartussen niet zo lang dat ze perse iets nodig hebben.
succes ermee!
Gepost 22 April 2009 - 18:37
Ze krijgen deze pas op de locatie en wij verblijven de gehele dag op dezelfde locatie. Onze gasten hoeven dus niet rond te slepen met de tasjes en kunnen ze gewoon neerzetten in de zaal die wij bij de ceremonie en het feest gebruiken. We hebben trouwens alleen voor de vrouwen een tasje.
Ik heb allemaal zwart/witte tasjes gekocht, speciale gift bags voor een huwelijk. Deze worden gevuld met onder andere: bellenblaas, smintjes, zakdoekjes, hartjeslolly, paracetemol (voor the day after) en nog wat dingetjes. Voor de kinderen zitten er kleine speelgoedjes in.
Dan doe ik er nog zo'n rood tissue vel in en zijn ze klaar!
Onze themakleuren zijn trouwens zwart/wit, met een vleugje rood.
Zal even kijken of ik er een foto van kan plaatsen.
Gepost 27 June 2009 - 22:02
dedutchess, op 17 April 2009, 10:07, zei:
Hoi,
Wij hebben een echt dhz bruiloft. Dus de cadeaus voor onze ceremoniemeesters en getuige, vaders en moeders worden dus ook helemaal zelf geknutseld. Wij trouwen 's ochtends officieel in het gemeentehuis en gaan vervolgens met 11 mensen terug naar ons huis om te lunchen voordat we naar de feestlocatie gaan, later op de dag.
We hebben bedacht om een lunchpakket samen te stellen. Dit doen we door een broodzak (zie foto) te vullen met bolletjes, pakje drinken, appel maar ook de cadeaus:
beide: homemade cookies met onze namen erop van suikerglazuur en zelfgemaakte houten lijstjes die we gaan versieren waar ze evt. een foto van de bruiloft in kunnen doen.
vrouwen: zelfgemaakte ketting, zelgemaakte suiker scrub in mooi potje met zelfgemaakte etiquette, en nog iets maar we weten nog niet wat.
heren: (jack daniels) whisky met zelfgemaakte etiquette en nog iets maar we weten nog niet wat.
Hoi,
Ik maak ook veel zelf. Zelfs heb ik geprobeerd om zelf een cadeautasje te maken, maar deze was te slap. Ik ben dus op zoek naar een goedkoop alternatief, of een goede manier om deze zelf te maken. Waar heb jij die broodzakken gekocht? Ik heb al via google gezocht, maar dan kan ik ze alleen per een hele grote hoeveelheid kopen. Ik heb er hooguit 35 nodig. Die tasjes van de xenos, action, ed. die zijn niet duur, maar alles bij elkaar tikt het wel aan. Misschien ben ik dan wel een krent haha. Ik wil het gewoon ook persoonlijk maken en met zo'n tasje van bijvoorbeeld de xenos, wordt het minder persoonlijk.
Ik hoop op veel tips!
Sam.
Gepost 27 June 2009 - 22:02
Hoi,
Gepost 27 June 2009 - 22:03
Hoi,
Hoi,
Ik maak ook veel zelf. Zelfs heb ik geprobeerd om zelf een cadeautasje te maken, maar deze was te slap. Ik ben dus op zoek naar een goedkoop alternatief, of een goede manier om deze zelf te maken. Waar heb jij die broodzakken gekocht? Ik heb al via google gezocht, maar dan kan ik ze alleen per een hele grote hoeveelheid kopen. Ik heb er hooguit 35 nodig. Die tasjes van de xenos, action, ed. die zijn niet duur, maar alles bij elkaar tikt het wel aan. Misschien ben ik dan wel een krent haha. Ik wil het gewoon ook persoonlijk maken en met zo'n tasje van bijvoorbeeld de xenos, wordt het minder persoonlijk.
Ik hoop op veel tips!
Sam.
Gepost 28 June 2009 - 13:05
Toevallig ben ik nog steeds in dubio over de GoodieBags: ondanks dat het misschien niet enorm handig is, blijf ik het gewoon een leuk idee vinden .. haha! Wij hebben op zich ook genoeg geregeld hoor voor onze daggasten: eerst een lunch tussen 12.00 en 13.00 en vanaf 16.30 uur in de Strandtent waar we ons feest houden. Maar ik ga nog in overleg met mijn CM. Laat hier nog weten wat het wordt!
Gepost 04 July 2009 - 14:40
Gepost 04 July 2009 - 15:47
Maar AS heeft me toch kunnen overtuigen om het niet te doen. Zo'n zakje is enorm onpraktisch en daar maken we de familie (en vrienden) niet blij mee. Zonde van het geld dus (in ons geval).
Maar ik blijf het leuk vinden.
Gepost 04 July 2009 - 16:23
Gepost 04 July 2009 - 17:02
Ik had het ergens hier gelezen en we vonden het wel een erg leuk idee !
We hebben de tasjes bij inpakshop.nl besteld, ze waren niet duur. Het nadeel was alleen dat ze niet allemaal heel zijn aangekomen,
gelukkig had ik teveel besteld :)
Gepost 29 July 2009 - 17:13
Nu aan jullie de vraag: hebben jullie misschien leuke idee'tjes om erin te doen? We hebben zelf al wat idee'tjes, maar alle leuke, creatieve ideeen zijn welkom. Gaat om leuke/grappige dingetjes.
Gepost 09 August 2009 - 02:25
Iedereen vond het hartstikke leuk en het was gewoon iets extra's. We hadden er de volgende spulletjes in:
- Zakdoekjes (gepersonaliseerd met sticket)
- Smintjes (gepersonaliseerd met sticker: "no smint, no kiss")
- Hartjeslolly
- Handfan (zo'n mini ventilatoortje, omdat we buiten in een tuin trouwden)
- Cd met alle nummers die gedraaid zijn op onze bruiloft, zoals deb binnenkomstmuziek, onze openingsdans, laatste nummer
- Handsanitizer (voor vieze handen...:P)
- Paracetemol (in een klein doosje waarop stond: "voor morgen"
- Een klein kaartje waarop stond of iedereen een brief(je) voor ons wil schrijven met een gelukswens, goede raad, tips, whatever. Deze hebben we na de bruiloft verzameld en in een doos gedaan en zullen we gaan lezen als we 10 jaar getrouwd zijn. Een tijdscapsule dus.
Voor de kids hadden we aparte goodie bags gemaakt, met snoep en mini speelgoed zoals een kleurboekje etc. Hebben ze zich prima mee vermaakt terwijl wij fotos aan t maken waren. Omdat we maar 5 kids hadden op de dag, hadden we deze tasje op ieder kind aangepast. Een nichtje is helemala gek van mickey en minnie mouse, dus alles in haar tasje was daar van.
Nogmaals, iedereen vond het egr leuk en heb niemand horen klagen dat ze ermee moesten slepen ofzo.
Gepost 15 September 2009 - 12:11
De daggasten zijn allemaal zelf met de auto en ze kunnen het zakje daar gewoon kwijt. Geen gezeul een hele dag dus. Ze kunnen er de handige dingetjes uithalen.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote