Save The Date Kaarten
Gepost 02 May 2009 - 01:03
Sorry maar mijn Nederlands is heel beperkt. :ph34r: Ik woon hier al 8 maanden.....maar...ik ben save the date kaarten ideeen aan het zoeken. Wij willen ook de kaarten met de informatie in engels en nederlands. Zijn er Nederlandse websites waar ik goedkopen save the date kaarten kan kopen?
Dankjewel :)
Lucy
Gepost 02 May 2009 - 18:24
Ik ken Vista Print maar ik heb geleerd dat er zijn problemen met de site - http://www.consumera...vistaprint.html (in Engels).
Gepost 21 November 2009 - 14:44
Gepost 24 November 2009 - 11:12
Tot op heden heb ik geen problemen gehad trouwens met vistaprint, visitekaartjes en gewone kaarten komen altijd goed aan, en achteraf nog nooit verrassingen gehad met extra kosten.
Gepost 07 December 2009 - 20:51
ga het nu proberen met een huis-tuin en keuken programma... wil het nu af hebben.. Of is er hier iemand expert illustrator? Kan ik daarin op de mm tekenen of meten? of weet iemand hoe ik een autocad tekening die ik importeer in illustrator veel dunnere lijnen geef?
pff.. wordt er gek van..
Gepost 09 December 2009 - 22:28
Maar ik maak vorderingen..
Gepost 14 December 2009 - 20:02
Daarom is het enige wat erop staat : onze namen onder elkaar tussen van die { } tekens en daaronder de datum. (Niet eens dat die datum onze trouwdatum is). Wat denken jullie: vertrouwen we er teveel op dat iedereen gelijk doorheeft dat dat dus onze trouwdatum is? (voorgeschiedenis; ze weten wel dat we gaan trouwen, maar we hebben een poos 2 'werkdata' gehad en we willen nu laten weten dat het deze datum wordt.)
Gepost 15 December 2009 - 20:54
Onze uitnodigingen hebben we zelf ontworpen. Die gaan niet via vistaprint.
Ik heb ze nog ergens staan hier op het forum, maar dit waren ze:
http://www.bruiloftsite.nl/sites/jellediny/images/104591236689878.jpg
Gepost 15 December 2009 - 23:25
15_december_053___kopie.JPG (29.77K )
Aantal downloads : 163
15_december_056___kopie.JPG (22.5K )
Aantal downloads : 156JPG]
@ ratatosk: je hebt gelijk hoor, maar dat was nou net waar ik even aan twijfelde; is het voor een ander echt zo logisch als wij aannemen? anyway: ik ben er klaar mee, ze gaan op de post..
Gepost 19 December 2009 - 12:22
Ik moet wel bekennen dat ik echt nog nooit van save the date kaarten had gehoord (ook nooit ontvangen, onze vrienden zijn niet zo trouwlustig) dus nu denk ik....hoe nodig is zo'n kaart? Moet ik nu als een speer iets gaan bedenken (we trouwen in april) *damn mn kerstkaarten zijn de deur al uit* Is het wenselijk dat je zulke kaarten verstuurd? Of is het eigenlijk voor de leut. (dit bedoel ik niet oneerbiedig hoor)
Ik kom hier op dit forum erachter dat ik maar weinig van trouwen weet *zucht* ;)
Grtz Tinq
Gepost 19 December 2009 - 19:10
Maar leuk is het wel natuurlijk :)
Gepost 19 December 2009 - 22:31
Ik vond het gewoon een leuk idee en wilde alvast wat oefenen met de programma's. Verder hebben we een poosje 2 'werkdata' gehad om meer kans te hebben bij locaties. Niet iedereen had de uiteindelijke datum al doorgekregen (zijn niet echt systematisch te werk gegaan..)..
Dus het is bij ons echt een extraatje; het begon gewoon te kriebelen om even lekker gedetailleerd bezig te zijn.
Gepost 10 May 2010 - 09:42
oudere mensen die geen engels spreken.
We hebben al foto-magneetjes bestellen bij vistaprint (50 stuks voor 4,99 en nog nooit problemen gehad met de site)
nu nog de tekst voor op het kaartje erbij!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote