Trouwforum: Save The Date Kaarten - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Save The Date Kaarten

#1 Gebruiker is offline   Ierse25 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 02-May 09

Gepost 02 May 2009 - 01:03

Hoi allemaal,

Sorry maar mijn Nederlands is heel beperkt. :ph34r: Ik woon hier al 8 maanden.....maar...ik ben save the date kaarten ideeen aan het zoeken. Wij willen ook de kaarten met de informatie in engels en nederlands. Zijn er Nederlandse websites waar ik goedkopen save the date kaarten kan kopen?

Dankjewel :)

Lucy
0

#2 Guest_ybranda123_*

• Groep: Guests

Gepost 02 May 2009 - 10:30

Ik heb via de vista print save-the-date kaarten gemaakt.
Ze zijn heel mooi geworden.

Even via google vista print zoeken.
0

#3 Gebruiker is offline   Sjoco 

• Lid geworden: 09-February 09

Gepost 02 May 2009 - 16:08

Wij hadden ook via vista print. Maar dan save the date memokaartjes. Die hebben we in de kerstkaarten geplakt, erg leuk geworden en niet duur!

Waren ook snel thuis bezorgd :-)
0

#4 Gebruiker is offline   Ierse25 

• Lid geworden: 02-May 09

Gepost 02 May 2009 - 18:24

Dank jullie wel

Ik ken Vista Print maar ik heb geleerd dat er zijn problemen met de site - http://www.consumera...vistaprint.html (in Engels).
0

#5 Gebruiker is offline   Sjoco 

• Lid geworden: 09-February 09

Gepost 02 May 2009 - 22:00

Goed om te weten. Ik heb deze slechte ervaringen niet, maar kennelijk zijn er genoeg mensen met klachten...

Enige dat ik vond is dat je goed moet kijken wat ze precies in kosten brengen, maar de afhandeling is prima gegaan.
0

#6 Gebruiker is offline   kaaltje 

• Lid geworden: 09-July 09

Gepost 21 November 2009 - 14:44

Bekijk Post Sjoco, op 02 May 2009, 16:08, zei:

Wij hadden ook via vista print. Maar dan save the date memokaartjes. Die hebben we in de kerstkaarten geplakt, erg leuk geworden en niet duur!

Wat een geweldig idee! In de kerstkaarten!! :-)
0

#7 Gebruiker is offline   Annemiek1975 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 23 November 2009 - 23:15

Ik maak er geen speciale kaart voor. Ik vermeld het in de kerstkaart
0

#8 Gebruiker is offline   graatje3 

• Lid geworden: 08-September 09

Gepost 24 November 2009 - 11:12

Wij hebben een foto van onszelf (van het aanzoek) bewerkt met tekst en via de email naar onze daggasten verstuurd (met een verhaaltje / uitnodiging erbij). Voor de mensen zonder internet (opa & oma's) hebben wij ze laten afdrukken bij de kruidvat, op gekleurd papier geplakt en op de achterkant de uitnodiging geschreven.

Tot op heden heb ik geen problemen gehad trouwens met vistaprint, visitekaartjes en gewone kaarten komen altijd goed aan, en achteraf nog nooit verrassingen gehad met extra kosten.
0

#9 Gebruiker is offline   stimpy 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 02-October 09

Gepost 24 November 2009 - 15:33

Bekijk Post Annemiek1975, op 23 November 2009, 23:15, zei:

Ik maak er geen speciale kaart voor. Ik vermeld het in de kerstkaart

+1
Wellicht laat ik daar wel een etiket van drukken met blije stickers erbij ofzo. Anders schrijf ik me een ongeluk... ;)
0

#10 Gebruiker is offline   Kayka 

• Lid geworden: 15-October 08

Gepost 24 November 2009 - 23:59

Bekijk Post kaaltje, op 21 November 2009, 14:44, zei:

Bekijk Post Sjoco, op 02 May 2009, 16:08, zei:

Wat een geweldig idee! In de kerstkaarten!! :-)

Ik was helemaal geinspireerd en heb zojuist 'save the date-stickers' besteld bij Vistaprint (3,99 maar voor 150 stuks!). En ook meteen bedankkaartjes in dezelfde kleur en stijl, er waren nu 100 stuks gratis!! :D
0

#11 Gebruiker is offline   lydia 

• Lid geworden: 10-November 09

Gepost 07 December 2009 - 20:51

Ik wilde ook een soort save the date label mee sturen met de kerstkaarten. ben al de hele dag aan het prutsen omdat ik niet de juiste programma's heb en die ik heb zijn oud en staan op een oude laptop met te weinig virtueel geheugen.. aahhh

ga het nu proberen met een huis-tuin en keuken programma... wil het nu af hebben.. Of is er hier iemand expert illustrator? Kan ik daarin op de mm tekenen of meten? of weet iemand hoe ik een autocad tekening die ik importeer in illustrator veel dunnere lijnen geef?

pff.. wordt er gek van..
0

#12 Gebruiker is offline   lydia 

Gepost 09 December 2009 - 22:28

gelukt hoor!! Het heeft wat tijd gekost en ze zijn nog niet af, ik baal nog steeds van mijn antieke computer en nog antiekere programma's (mijn studenten-illustrator draait alleen als ik de tijd op mn comp terug draai naar 1995!)
Maar ik maak vorderingen..
0

#13 Gebruiker is offline   lydia 

Gepost 14 December 2009 - 20:02

Nou, ze moeten nog even door de printer, maar nu begin ik een beetje te twijfelen; er staat nl niet zoveel op.. We vonden allebei een rijmpje oid niet echt 'ons' en de daggastenlijst is nog niet helemaal definitief, dus om nou aan iedereen te vragen of ze de hele dag vrij willen houden..

Daarom is het enige wat erop staat : onze namen onder elkaar tussen van die { } tekens en daaronder de datum. (Niet eens dat die datum onze trouwdatum is). Wat denken jullie: vertrouwen we er teveel op dat iedereen gelijk doorheeft dat dat dus onze trouwdatum is? (voorgeschiedenis; ze weten wel dat we gaan trouwen, maar we hebben een poos 2 'werkdata' gehad en we willen nu laten weten dat het deze datum wordt.)
0

#14 Gebruiker is offline   Ratatosk 

• Lid geworden: 22-February 09

Gepost 14 December 2009 - 21:19

Wat voor datum verwacht je dan dat ze denken dat het is??
0

#15 Gebruiker is offline   Within 

• Lid geworden: 12-May 08

Gepost 15 December 2009 - 20:54

wij hebben onze kaarten toen ook bij Vistaprint besteld, en ze zijn erg leuk ontvangen!

Onze uitnodigingen hebben we zelf ontworpen. Die gaan niet via vistaprint.

Ik heb ze nog ergens staan hier op het forum, maar dit waren ze:

http://www.bruiloftsite.nl/sites/jellediny/images/104591236689878.jpg
0

#16 Gebruiker is offline   lydia 

Gepost 15 December 2009 - 23:25

zooooo.. af! Heb ik lekker kunnen oefenen voor de komende projecten en weet ik weer hoe m'n programma's werken.. Hier twee plaatjes voor wie van plaatje houden! (ik hou iig wel van foto's)

Bijgevoegd bestand  15_december_053___kopie.JPG (29.77K )
Aantal downloads : 163Bijgevoegd bestand  15_december_056___kopie.JPG (22.5K )
Aantal downloads : 156JPG]

@ ratatosk: je hebt gelijk hoor, maar dat was nou net waar ik even aan twijfelde; is het voor een ander echt zo logisch als wij aannemen? anyway: ik ben er klaar mee, ze gaan op de post..
0

#17 Gebruiker is offline   Aimée 

• Lid geworden: 18-November 09

Gepost 18 December 2009 - 16:02

Wij hebben een filmpje gemaakt als save the date. Dit hebben we op een mini-dvd gebrand en in de kerstkaart gedaan. Bij de makro was doorzichtige folie te koop, die je aan de achterkant kunt vastplakken waardoor je een mapje krijgt.
Grxxtjes Aimée
0

#18 Gebruiker is offline   Mignon 

• Lid geworden: 23-February 09

Gepost 18 December 2009 - 17:32

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RDL4ORTA.jpg

Dit is die van ons geworden en we hebben hem bij de kerstkaarten ingedaan. We hebben tot nu toe alleen nog maar goede reactie gehad!
0

#19 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 18 December 2009 - 18:49

Wauw die is echt ge-wel-dig Mignon, wat een prachtkaartje! Superleuk! :)
0

#20 Gebruiker is offline   Mignon 

• Lid geworden: 23-February 09

Gepost 18 December 2009 - 20:49

Altijd handig een vriend die veel verstand van photoshop heeft! Anders was hij nooit zo mooi geworden!
0

#21 Gebruiker is offline   Tinq 

• Lid geworden: 21-November 09

Gepost 19 December 2009 - 12:22

Goh, jullie hebben er veel werk van gemaakt zeg! Ik vind die labels erg mooi geworden en ik denk dat t wel duidelijk is hoor!

Ik moet wel bekennen dat ik echt nog nooit van save the date kaarten had gehoord (ook nooit ontvangen, onze vrienden zijn niet zo trouwlustig) dus nu denk ik....hoe nodig is zo'n kaart? Moet ik nu als een speer iets gaan bedenken (we trouwen in april) *damn mn kerstkaarten zijn de deur al uit* Is het wenselijk dat je zulke kaarten verstuurd? Of is het eigenlijk voor de leut. (dit bedoel ik niet oneerbiedig hoor)

Ik kom hier op dit forum erachter dat ik maar weinig van trouwen weet *zucht* ;)

Grtz Tinq
0

#22 Gebruiker is offline   chip 

• Lid geworden: 19-May 09

Gepost 19 December 2009 - 19:10

Het hoeft niet. Je kunt het de mensen ook gewoon vertellen. Wij trouwen in maart en hebben geen save the date's verstuurd. Het is vooral handig wanneer je bijvoorbeeld in de zomervakantie trouwt en je gasten al ver van tevoren met je trouwdatum rekening moeten houden. Als je al in april trouwt heeft het niet heel veel zin meer, tenzij niemand nog van iets weet.
Maar leuk is het wel natuurlijk :)
0

#23 Gebruiker is offline   lydia 

Gepost 19 December 2009 - 22:31

Ik heb het voor de leut gedaan hoor. Ik heb er 1x eerder bij mijn vrienden van gehoord, dus bij mij was het ook niet heel bekend en mijn as had er ook nog nooit van gehoord. Het is denk ik heel erg Amerikaans.

Ik vond het gewoon een leuk idee en wilde alvast wat oefenen met de programma's. Verder hebben we een poosje 2 'werkdata' gehad om meer kans te hebben bij locaties. Niet iedereen had de uiteindelijke datum al doorgekregen (zijn niet echt systematisch te werk gegaan..)..
Dus het is bij ons echt een extraatje; het begon gewoon te kriebelen om even lekker gedetailleerd bezig te zijn.
0

#24 Gebruiker is offline   jacqw78 

• Lid geworden: 09-February 10

Gepost 10 May 2010 - 09:42

heeft iemand misschien ook een goede vertaling van 'save the date' in het nederlands? wij hebben nogal wat
oudere mensen die geen engels spreken.

We hebben al foto-magneetjes bestellen bij vistaprint (50 stuks voor 4,99 en nog nooit problemen gehad met de site)
nu nog de tekst voor op het kaartje erbij!
0

#25 Gebruiker is offline   Maaike J 

• Lid geworden: 24-January 10

Gepost 10 May 2010 - 10:35

Reserveer de datum, Hou deze dag vrij, zoiets??
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers