Post Hier Een Foto Van Jullie Bedankjes het liefste ook gemaakte kosten vermelden
Gepost 09 June 2009 - 13:38
Misschien nog wel een klein verzoek: probeer zo min mogelijk te reageren met reacties als "ohw wat leuk" of "geinig" of wat dan ook. Op deze manier kunnen we namelijk een heel mooi en overzichtelijk topic maken waarin je lekker door kan scrollen naar plaatjes en kosten.
Gepost 12 June 2009 - 13:12
Bij de macro verkochten ze dozen met heel mooi verpakte plakjes chocolade, en dozen met grote mint. (ong. 10 euro voor 120 stuks, mint ong. 9 euro voor 300 stuks)
Bij Xenos verkopen ze zakjes met kleine mint/salmiak/snoephartjes.
Daar hebben we de zakjes dus mee gevuld. Het zag er heel feestelijk uit. (foto komt later).
Aan de zakjes hebben we een kaartje gehangen.
Soms geven mensen veel geld uit aan bedankjes, maar zijn het cadeautjes waar niemand blij van wordt (beeldjes etc).
Dit kostte bijna niks (alleen een paar uur om ze te vullen) maar we hebben positieve reacties gehad. We gaan ook nog een foto nasturen.
Gepost 14 June 2009 - 21:16
Voor 130 stuks was ik nog geen 80 euro kwijt.
Bijgesloten bestand(en)
-
Bedankje_staand.jpg (53.69K )
Aantal downloads : 978
Gepost 14 June 2009 - 21:41
Op onze locatie, waar we overigens de hele dag zijn, geven wij een aantal gasten de gelegenheid om te overnachten.
Wij hebben voor hen een soort goodiebag gemaakt.
Het is een tasje (mini shopper van xenos) gevuld met een flesje water (voor de nadorst), een strip paracetamol (voor de volgende ochtend), twee koffiepad (een goede start), een doosje smintjes (no smint, no kiss (afgekeken bij Melissie!)), een papierenzakdoekjes (een traan, een lach, alles mag) en een zakjes nootjes (geweldig GeNoten).
We hebben aan de tasjes nog een kaartje hangen met daarop gedrukt dat we het leuk vinden dat ze blijven logeren en voor het geval ze iets vergeten zijn, ze dit tasje kunnen gebruiken.
Kosten; tasje Xenos €1.29 pst, smint €0.90 ct, flesje spa €0.49, koffiepads €0.20 ofzo, paracetamol €0.19, nootjes €0.80, zakdoekjes €0.19.
Gepost 22 June 2009 - 11:44
2 meter witte tule ( 2 euro per meter) op de markt.
4/5 zakjes hartsnoepjes bij de action, 0,55 cent per zakje.
Kadolint (had ik nog liggen, maar is niet zo duur)
Kaartjes zelf geprint.
Foto volgt.
Gepost 22 June 2009 - 12:00
In plaats daarvan hebben we vanaf de huwelijksreisbestemming iedereen een kaartje met een persoonlijk bedankje gestuurd.
Scheelt weer tijd en stress voor de bruiloft; en is persoonlijker en je hebt alle adressen toch al bij elkaar :)
Gepost 22 June 2009 - 12:11
Omdat wij heel pittig zijn, wouden we daar iets mee doen :)
Sander had hele toffe kleine pepervaatjes gezien bij dille&kamille voor 40cent ofzo...
http://www.trouwforu...a...ost&id=8589
http://www.trouwforu...a...ost&id=8590
Dus we hebben de vaatjes met peper&zout gevuld (in 1 vaatje dus, is lekker over een eitje enzo!).
Met glasstiften met paars eropgezet: "Gemengde Pittigheid" en aan de andere kant: "Sander & Iris 21-08-2008". Daarna hebben we hele dunne witte stof geknipt, niet te netjes! In elk vierkantje hebben 1 vaatje gedaan, daar hele zoete rode hartjessnoepjes bijgedaan, en vastgebonden met paars lint!
Op onze kaartjes staan:
"Zout en Peper, net als wij een pittig stel!
Voor alle gezelligheid
en onvergetelijke momenten,
Dank jullie wel!
Knuffels, Sander & Iris"
Gepost 15 July 2009 - 15:48
prijs ligt aan de hoeveelheid, we hebben er 150
stuks besteld en € 142,50 totaal betaald.
Gevuld met lekkere snoepjes van Haribo, die grote
zakken bij de Makro gekocht, stickertje onderaan besteld
via 123 stickers en klaar zijn we!
Bijgesloten bestand(en)
-
Snoepblikjes_vlinder.jpg (179.3K )
Aantal downloads : 497
Gepost 19 July 2009 - 17:37
Wij hebben de bedankjes voor de Daggasten, getuiges & ceremoniemeester alvast gemaakt.
Het zijn flessen wijn geworden, gekocht bij C1000 voor €1,85 p.s.
We hebben daar het etiket vanaf geweekt, en een eigen etiket (sticker) erop geplakt. (stickervellen van bruna €3,95 haal je 30 etiketten uit)
doorzichtig folie eromheen dichtknopen met leuke sliertjes en klaar zijn wij ;) (hooguit €4,- bij elkaar)
flessenwijn.jpg (54.99K )
Aantal downloads : 405
flessenwijn2.jpg (144.92K )
Aantal downloads : 316
De avondgasten krijgen een ander bedankje, wij hebben die kleine potjes gehaald van de action, zijn er 9 geloof ik voor ongeveer €1,50
De vulling zijn we nog niet uit... daarom heen ook sliertjes met een kaartje eraan!
Voor de bruidsmeisjes zijn we bezig maar kunnen we pas afmaken na de bruiloft ivm foto van hun die erin komt. het is een beetje afgeleid van dit idee alleen dan met foto van hunzelf als bruidsmeisje erin en een kleinere letter (eerste letter van hun naam)
lijsten.jpg (51.54K )
Aantal downloads : 383
En datzelfde geldt voor de getuiges en Ceremoniemeester, deze krijgen dan een andere lijst. gewoon creme en daar staat op 'do you Remember' en dan de ouders krijgen een foto van ons erin, mijn broer, en vriendin kijken we nog wat voor foto, misschien van hun zelf maar dan wel foto van de trouwdag dat ze terug kunnen kijken naar die dag. Ceremoniemeester haar dochter is bruidsmeisje dus bij haar komt denk ik een foto van haar dochter in de lijst of van ceremoniemeester met partner. Ik denk namelijk zelf dat de ouders wel blij zullen zijn met een foto van ons maar bij de andere twijfel ik daar een beetje over vandaar!
Gepost 29 July 2009 - 07:36
wij hebben als thema strand. dit omdat mijn aanstaande me op het strand heeft gevraagd. als bedankje hebben we plastic transparante bollen, deze zijn gevuld met blauw badzout en schelpjes. en dan een leuk lint eraan. dit kost ongeveer 0,80 cent per stuk.
voor ouders en getuige hebben we een fles met zand en schelpjes en een kaars, en daarin een briefje (flessenpost) op het briefje komt dan het kado te staan. voor de ouders zou dit een foto zijn die ze naderhand zelf mogen uitzoeken en voor de getuigen zijn we er nog niet helemaal uit.
de flessen (inclusief alles erin) zijn momenteel verkrijgbaar bij de blokker voor 4,95.
Gepost 26 August 2009 - 20:29
Ik ben ook bezig geweest met onze bedankjes, en dit gaat het worden,
de ene helft van de potjes word gevuld met fruit hartjes, de andere helft met pepermunt hartjes.
In totaal, potjes (action), snoepjes (xenos), folie, lint, en kaartjes ben ik voor 100 bedankjes nog geen 60 euro kwijt!
:D
Gepost 27 August 2009 - 09:29
Wij hebben cd's gemaakt met op de voorkant een foto van ons drieeen en op de cd een andere foto van ons.
Op de cd staan de nummers die tijdens de ceremonie, de openingsdans en de laatste dans gedraaid zijn.
Mijn zwager is grafisch ontwerper dus hij heeft er wat moois van gemaakt!
x Tamara
Gepost 27 August 2009 - 09:56
Niet erg origineel, maar wel iets dat iedereen lekker vindt en er leuk uitziet.
De zakjes via marktplaats gekocht, 100 stuks voor 20 euro, de dragees waren 10 euro per 250 stuks (500 stuks gekocht).
Da's nog eens te doen en het ziet er toch vrolijk uit zo'n stapel van die zakjes :)
Bijgesloten bestand(en)
-
Bedankje.JPG (105.11K )
Aantal downloads : 632
Gepost 28 August 2009 - 22:41
11-06-2010, op 26 August 2009, 21:29, zei:
Ik ben ook bezig geweest met onze bedankjes, en dit gaat het worden,
de ene helft van de potjes word gevuld met fruit hartjes, de andere helft met pepermunt hartjes.
In totaal, potjes (action), snoepjes (xenos), folie, lint, en kaartjes ben ik voor 100 bedankjes nog geen 60 euro kwijt!
:D
Hoihoi 11-06-2010,
Mag ik vragen waar jij de kaartjes hebt laten maken of heb je dat zelf gedaan?
De tekst is erop geprint of zie ik dat verkeerd?
Erg leuk hoor, ik wil graag ook zoiets zelf maken! Vandaar... :)
Gepost 01 September 2009 - 09:40
Hoi Kim,
Ik heb de kaartjes inderdaad zelf gemaakt.
Heb glimend papier gekocht en daarop de tekst gewoon geprint,
Op de achterkant staan onze namen en de datum.
Bij de action heb ik voor +/- 2 euro een hartjes perforator gekocht, en uit elk kaartje een hartje gedrukt.
Scheelt een hoop geld, en is (vond ik) nog leuk om te doen ook!
Succes!!
Gepost 01 September 2009 - 14:38
ik ga via internet geluks poppetjes kopen (voor bv sleutel bos) daar doe ik een organza zakje omheen en een kaartje met de trouwdatum en namen en een gedichtje zo van...wij zijn nu een heel gelukkig bruidspaar en dat geluk willen we graag met jullie delen (of je delen) kosten zijn ook niet hoog..op marktplaats of ebay
Gepost 01 September 2009 - 15:58
11-06-2010, op 01 September 2009, 10:40, zei:
Hoi Kim,
Ik heb de kaartjes inderdaad zelf gemaakt.
Heb glimend papier gekocht en daarop de tekst gewoon geprint,
Op de achterkant staan onze namen en de datum.
Bij de action heb ik voor +/- 2 euro een hartjes perforator gekocht, en uit elk kaartje een hartje gedrukt.
Scheelt een hoop geld, en is (vond ik) nog leuk om te doen ook!
Succes!!
Bedankt voor je reactie!
Vind dat je het echt mooi gedaan hebt zelf.
Ben gisteren naar de Action geweest maar de potjes die jij hebt hebben ze hier bij ons niet. :(
Weet nog wel een andere Action te vinden in de omtrek anders is het wel zonde, zijn zo schattig!
Gepost 01 September 2009 - 17:09
En een kaartje eraan met de tekst
Kom nog eens langs voor een kopje koffie (of zoiets)
http://i11.photobucket.com/albums/a151/pauline89/Herschaaldekopievan01092009142.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a151/pauline89/Herschaaldekopievan01092009143.jpg
Gepost 23 September 2009 - 19:41
Bedankje.JPG (16.63K )
Aantal downloads : 754
Er hing ook nog een kaartje aan in de stijl van onze uitnodiging met HARTelijk bedankt voor uw komst!
De kosten kwamen uit op €1,- per stuk..
Gepost 24 September 2009 - 20:40
Chickie, op 23 September 2009, 20:41, zei:
Er hing ook nog een kaartje aan in de stijl van onze uitnodiging met HARTelijk bedankt voor uw komst!
Hoi Chickie,
Mag ik vragen waar jij de potjes en de snoepjes gehaald hebt?
Ziet er zo leuk uit!
En dat voor 1 euro!
Groetjes Kim.
Gepost 24 September 2009 - 21:25
Kim van Gameren, op 24 September 2009, 21:40, zei:
Chickie, op 23 September 2009, 20:41, zei:
Hoi Chickie,
Mag ik vragen waar jij de potjes en de snoepjes gehaald hebt?
Ziet er zo leuk uit!
En dat voor 1 euro!
Groetjes Kim.
Hoi Kim,
De potjes zijn van de action ze zitten per 9 stuks in een doosje, ik geloof dat ze €1,49 per doosje zijn..
De snoepjes heb ik besteld op www.adoras.nl het zijn de mini chocolade hartjes (fyi er gaat ong 33gr in een potje dat zijn ong 28 stuks). Ik had de snoepjes toen snel nodig en had ze binnen 4 werkdagen in huis!
Succes!
Groetjes Claudia
Gepost 24 September 2009 - 22:03
Dank je voor je snelle reactie.
Wat raar, hier bij de action hebben ze ze namelijk niet.
Bij welke Action ben jij geweest? :)
Hier in Veghel hebben ze ze niet.
Oh het zijn chocoladehartjes, wat leuk, ik als chocoholic! :P
Ga even een kijkje nemen op die site.
Bedankt!
Groetjes Kim.
Chickie, op 24 September 2009, 22:25, zei:
De potjes zijn van de action ze zitten per 9 stuks in een doosje, ik geloof dat ze €1,49 per doosje zijn..
De snoepjes heb ik besteld op www.adoras.nl het zijn de mini chocolade hartjes (fyi er gaat ong 33gr in een potje dat zijn ong 28 stuks). Ik had de snoepjes toen snel nodig en had ze binnen 4 werkdagen in huis!
Succes!
Groetjes Claudia
Gepost 25 September 2009 - 19:23

Log in
Registreer
Help 
Multi quote