Post Hier Een Foto Van Jullie Bedankjes het liefste ook gemaakte kosten vermelden
Gepost 19 October 2009 - 17:58
Waarschijnlijk laten we viltjes bedrukken dan heb je een bedankje en versiering in 1. Mijn as kan heel goed grafisch ontwerpen dus dat gaat goed komen. We willen de viltjes laten drukken in de stijl van onze trouwkaart die mijn as ook gaat ontwerpen. http://www.partyviltjes.nl/
Gepost 02 November 2009 - 15:51
bedankjes3__1_.JPG (251.29K )
Aantal downloads : 423
Hartvormige lolly's met een lintje,stukje tule en een bedankkaartje...
100 lolly's 85 Euro...
Piepscchuim stof en overige frutseltjes misschien 15 euro samen!
100 euro en 100 bedankjes!Wij zijn er blij mee...Lekker simpel maar heel leuk!
Gepost 12 November 2009 - 15:32
Mijn lief schrijft liedjes en gedichten, hij gaat cd's maken met 2 liedjes erop en ik 'doe' de hoesjes.
Ik heb een site gevonden in amerika waar je blanco cd hoesjes (soort envelop-doosjes van kraft karton) kunt krijgen. Heeft iemand een tip voor een nederlands bedrijf of site waar je dit ook kunt krijgen?
Ik heb een site gevonden in amerika waar je blanco cd hoesjes (soort envelop-doosjes van kraft karton) kunt krijgen. Heeft iemand een tip voor een nederlands bedrijf of site waar je dit ook kunt krijgen?
Gepost 19 November 2009 - 14:00
Die wuppies vind ik ook echt de max! Wij gaan ze misschien ook bestellen. Ik ben ze tegengekomen op internet:
http://www.trouwkaar...ies-bruidspaar/
http://www.trouwkaar...ies-bruidspaar/
Gepost 25 November 2009 - 09:48
hmm, wij hadden zelf andere bedankjes maar als ik deze toen tegen was gekomen had ik hiervoor gekozen denk ik....
bedanktaart.jpg (33.44K )
Aantal downloads : 466
(of een van de andere varianten)
(btw het is een bedanktaart... je kan de doosjes ook nog met van alles en nog wat laten vullen)
wij hadden trouwens dezelfde wuppies als Dory en toen besteld op globos.nl (was veruit de goedkoopste toen)
bedanktaart.jpg (33.44K )
Aantal downloads : 466
(btw het is een bedanktaart... je kan de doosjes ook nog met van alles en nog wat laten vullen)
wij hadden trouwens dezelfde wuppies als Dory en toen besteld op globos.nl (was veruit de goedkoopste toen)
Gepost 25 November 2009 - 21:17
juudske, op 25 November 2009, 09:48, zei:
hmm, wij hadden zelf andere bedankjes maar als ik deze toen tegen was gekomen had ik hiervoor gekozen denk ik....
bedanktaart.jpg
Wat leuk Juudske!
Mag ik weten waar je die bedankjes gevonden hebt? (van de foto)
Gepost 26 November 2009 - 08:28
Gepost 03 January 2010 - 20:11
Ook wij hebben onze bedankjes zelf gemaakt.
In eerste instantie wilde we na de bruiloft naar alle gasten een foto van ons sturen met bedankt erop.
Maar hoe dichter we bij de bruiloft kwamen hoe minder leuk ik het vond. Ik wilde liever gewoon de mensen gelijk iets mee geven na afloop van het feest.
Het zijn simpele bedankjes geworden:
tule zakje, met daarin chocolade dragees, een lintje eromheen en een zelfgemaakt bedank kaartje.
De bedankjes waren in de zelfde stijl als de bruiloft. Namelijk met de kleuren: rood, roze en wit
De foto is niet van zo'n goede kwaliteit, maar geeft wel een idee.
In eerste instantie wilde we na de bruiloft naar alle gasten een foto van ons sturen met bedankt erop.
Maar hoe dichter we bij de bruiloft kwamen hoe minder leuk ik het vond. Ik wilde liever gewoon de mensen gelijk iets mee geven na afloop van het feest.
Het zijn simpele bedankjes geworden:
tule zakje, met daarin chocolade dragees, een lintje eromheen en een zelfgemaakt bedank kaartje.
De bedankjes waren in de zelfde stijl als de bruiloft. Namelijk met de kleuren: rood, roze en wit
De foto is niet van zo'n goede kwaliteit, maar geeft wel een idee.
Bijgesloten bestand(en)
-
DSC09156.jpg (247.83K )
Aantal downloads : 346

Log in
Registreer
Help 
Multi quote