Members Verwijderen
Gepost 22 July 2009 - 09:33
Ik besef wel dat ik hiermee wellicht ook een aantal "lurkers" - mensen die alleen meelezen maar niet posten - heb verwijderd. Dat is heel spijtig, maar het is lastig te onderkennen wie wel meeleest en wie niet. Deze mensen kunnen zich natuurlijk opnieuw registreren.
Gepost 22 July 2009 - 20:11
Gepost 01 August 2009 - 20:17
Misschien ook omdat ik zelf al erg lang op dit forum zit........... en dan zou je ineens niet meer kunnen meelezen (want zonder account is er een hoop afgeschermd). Ik vind dat zelf wat cru... vooral voor diegene die zo leuk mee hebben gedaan.
Gepost 06 August 2009 - 15:08
Gepost 16 August 2009 - 09:15
Lyanna heeft alleen mensen verwijderd die zich hadden aangemeld en niets gepost. gaat dat voor jou op? nee toch.
om de foto's die leden hebben geplaatst te kunnen bekijken moet je je wel hebben aangemeld, als alleen bezoeker kan je geen foto's zien.
Gepost 16 August 2009 - 23:01
~M*M~, op 16 August 2009, 10:15, zei:
Lyanna heeft alleen mensen verwijderd die zich hadden aangemeld en niets gepost. gaat dat voor jou op? nee toch.
om de foto's die leden hebben geplaatst te kunnen bekijken moet je je wel hebben aangemeld, als alleen bezoeker kan je geen foto's zien.
Misschien is het niet zo bedoeld maar je komt nogal aanvallend over :ph34r: ... Tuurlijk ben ik aangemeld anders kan ik ook niet posten. Dat doe ik nog niet zo vaak vandaar dat ik niet precies weet hier werkt en zo te zien heb ik ergens over heen gelezen. En blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem, weet iemand al waar dat door komt?
Gepost 17 August 2009 - 08:17
Cattie, op 17 August 2009, 00:01, zei:
Misschien is het niet zo bedoeld maar je komt nogal aanvallend over :ph34r: ... Tuurlijk ben ik aangemeld anders kan ik ook niet posten. Dat doe ik nog niet zo vaak vandaar dat ik niet precies weet hier werkt en zo te zien heb ik ergens over heen gelezen. En blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem, weet iemand al waar dat door komt?
sorry was niet aanvallend bedoeld!
geloof dat Lyanna bezig is.
Gepost 17 August 2009 - 09:33
~M*M~, op 17 August 2009, 09:17, zei:
Cattie, op 17 August 2009, 00:01, zei:
sorry was niet aanvallend bedoeld!
geloof dat Lyanna bezig is.
No problemo :D

Log in
Registreer
Help 
Multi quote