Taart En Andere Baksels Om andere topics suiker vrij te houden
Gepost 20 August 2009 - 11:22
manlief had de oven aangezet... zowat de hoogste stand snik snik snik !!!! (lees wat houdt je nu beizg topic)
gelukkig heb k wel foto's van hoe t WAS,,
tipje om t in de oven te doen hielp gisteravond SUPER btw,, waren supermooi steviger geworden..!:)
iig, next time : fondant !
al mn gele, die dus al van fondant waren zijn super geworden!!:)
strikjes zijn ook goed te doen kwam k achter
nja nieuwe bestelling de deur uit weer, en volgende week maar weer opnieuw :'(
Gepost 20 August 2009 - 11:24
Volgende keer een briefje op de oven plakken. :D
Ik wil eens van die mooie toeven botercreme op de cupcakes doen.
Nu vraag ik me af als je die in de koelkast houd smaakt het daarna dan niet gewoon naar een harde bonk boter?
Ik gebruik botercrememix uit de webshop
Gepost 20 August 2009 - 11:36
@ Margy, mannen, je zou niet zonder ze willen, maar je kunt soms ook niet met ze leven... Mijn man had laatst mijn lunch weggegooid... was een soort van gerst, had ik gekookt, manlief dacht dat het afval was... *zucht*, dus kon ik weer opnieuwe beginnen... briefje wilt inderdaad nog wel eens helpen...
@ happy bride, lees even mee, vroeg ik me namelijk net ook af... zou mijn volgend project worden... ;)
Gepost 20 August 2009 - 11:51
Happy Bride, op 20 August 2009, 12:48, zei:
I know, zat al te kijken, maar oktober is aangiftemaand... >___< druk, druk, druk... en onze oproepkracht heeft fulltime werk gevonden... (ik heb een administratiekantoor) en ik zit nog met een scriptie en tentamens in oktober... :( super druk dus... ow ja... en voor november willen we een babyshower organiseren voor mijn schoonzus.... waarom heeft een dag maar 24 uur?
Gepost 20 August 2009 - 11:52
Nja, hij heeft zn hoofd voor de oven moeten hangen om m aan te steken, dusja... ach... heb fondant besteld weer, en dan doe ik t vd week gewoon over
manlief zn collega's krijgen dan heel saai alleen gele vlinders, s dat ff pech hebben :P
k lees juist veel over dat dames de cupcakes met toef juist in de koelkast eventjes zetten
ik maak nu botercreme met passoa voor de vulling & botercreme met een schepje jam voor de toef (ben benieuwd
Passoa-creme moet even een uurtje rusten, dus..
ik duik met mn toppie de zon dan maar in!!
Gepost 20 August 2009 - 12:01
Kity, op 20 August 2009, 12:51, zei:
Happy Bride, op 20 August 2009, 12:48, zei:
I know, zat al te kijken, maar oktober is aangiftemaand... >___< druk, druk, druk... en onze oproepkracht heeft fulltime werk gevonden... (ik heb een administratiekantoor) en ik zit nog met een scriptie en tentamens in oktober... :( super druk dus... ow ja... en voor november willen we een babyshower organiseren voor mijn schoonzus.... waarom heeft een dag maar 24 uur?
Daarom even 3 uurtjes ontspannen in Arnhem :P Nee snap het wel hoor. Soms kom je gewoon echt tijd te kort.
Margy volgens mij zijn ze daar mee bezig. las het ergens.
Ben benieuwd naar die toefen als ze wat langer in de koelkast staan.
#62 Guest_Alexia_*
Gepost 20 August 2009 - 12:15
@HB: ja, als je ze in de koelkast zet wordt de botercreme hard. Dus dat kan wel, maar dan moet je ze even laten ontdooien daarna. Dan smaakt het niet naar boter hoor ;). Of de botercreme op het allerlaatste moment maken en pas op het allerlaatste moment toeven spuiten.
Ik spuit altijd redelijk op het laatste moment en dan zet ik ze vaak even in de koelkast zodat ze even een beetje op kunnen stijven maar niet al te lang.
Zo ik ben net klaar met mijn bruidstaartproject. Hij wordt over zo'n 45 minuutjes opgehaald. Jammer dat ik zelf nog geen foto kan maken van de totale taart, heb wel foto's van de losse lagen maar ze hebben me beloofd (ze gaan hem zelf stapelen ;)) dat ik een foto krijg van het eindresultaat.
Gepost 20 August 2009 - 12:34
Kity, op 20 August 2009, 12:36, zei:
Vandaag had ik zin in kersen, dus dat is hm geworden.
wordt waarschijnlijk ook de vulling van onze bruidstaart :)
Jam jam, nog een half uurtje wachten!
Gepost 20 August 2009 - 12:54
wil echt een kitchenaid, maar die krengen zijn 500 euro, of 400.
Misschien maar op mn verjaardagslijstje zetten ;)
Gepost 20 August 2009 - 13:10
zit te denken om t zo ook eens te proberen met COEBERGGHHH (H)
(kom k miss eindelijk eens van mn drank af?)
t resultaart scheint met de kitchenaid voor botercreme wel echt FLUFFY te zijn, en de biscuit ook luchtiger
maar om nou 400/500 euro neer te leggen voor een extra luchtig beslag, terwijl ik met dta van nu ook geen problemen heb ?
Gepost 20 August 2009 - 13:37
We kregen net een boekje van de volksuniversiteit binnen en daar staat ook een workshop in. Morgen maar ff inschrijven.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote