Plastische Chirurgie voor of tegen?
Gepost 13 January 2010 - 12:16
http://www.bergmankl...iposuctie/207_3
nog meer prijzen:
http://www.janssenkl.../prijslijst.php
Gepost 13 January 2010 - 12:34
Ik heb last van het paardrijbroek-effect. Ik heb hele brede heupen en bovenbenen, maar wel hele korte benen, ene hel om broeken te kopen dus!! mijn bovenlichaam valt opzich best wel mee. Ook val ik bij mijn bovenlichaam wel af tijdens het lijnen, maar op die plekken bijna niet of gewoon niet. Omdat ik ook maar een A-cup heb zijn de verhouden geheel uit zijn verband!
Ik voel me hierdoor super onzeker... Tsjah.. Als ik het geld had...
Gepost 14 January 2010 - 18:40
Ik zelf heb een twee en half jaar geleden een borstverkleining laten doen en ondanks de verschrikkelijke pijn, zou ik het direct weer opnieuw doen.
Ik vind het heel belangrijk dat je je goed voelt in je vel... Ik heb nu veel meer zelfvertrouwen en ben, ondanks dat ik geen perfect lichaam heb, fier op mijn lichaam.
Ik heb ook een buikje en een ronde poep en veeeeel te dikke kuiten.. Maar daar kan ik mee leven. Maar met die dikke borsten kon ik echt niet meer leven en daarom ben ik ook echt heel erg blij dat ik die stap heb gezet.
Gepost 22 January 2010 - 12:43
Elina, op 11 January 2010, 15:50, zei:
Ik vind vooral prima donna, anita faia rosa (die ook zwangerschapsbh's doen maar ook fijne zachte grote maten bh's met een wat hoger achterpand) en fantasie fijn, maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk.
Dankjewel Elina voor die site, ik heb mooi een bestelling gedaan en ze zijn deze week binnengekomen. Ze zitten heerlijk en zijn van erg goede kwaliteit.
Ik blijf hier shoppen!!!
Gepost 22 January 2010 - 14:56
wievie, op 22 January 2010, 12:43, zei:
Elina, op 11 January 2010, 15:50, zei:
Ik vind vooral prima donna, anita faia rosa (die ook zwangerschapsbh's doen maar ook fijne zachte grote maten bh's met een wat hoger achterpand) en fantasie fijn, maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk.
Dankjewel Elina voor die site, ik heb mooi een bestelling gedaan en ze zijn deze week binnengekomen. Ze zitten heerlijk en zijn van erg goede kwaliteit.
Ik blijf hier shoppen!!!
Zitten prachtige bh's tussen! Passen ze bij jullie altijd? Het lijkt me naar de UK lastig om terug te sturen als ze niet passen?
Gepost 27 February 2010 - 11:37
hier ook een hele andere kijk gekregen op PC. Mijn baas heeft afgelopen week haarimplantaten gehad (a la gerarg joling). Vond het eigenlijk wel superstoer dat ie dat gewoon heeft laten doen. Hij liep al een tijdje te klagen, maar is niet heel erg ijdel ofzo. Nu liep ie gister met allemaal punt-korstjes op z'n hoofd op werk, supergrappig!! maar volgens mij wordt het resultaat wel heel mooi!
Gepost 28 February 2010 - 16:27
Als je iets aan jezelf echt heel lelijk vindt is dit een uitkomst om het toch iets mooier te maken.
Hierdoor kan voor sommige mensen ook onzekerheid weggenomen worden. Doordat ze zich mooier voelen.
Ik zou mijn bovenbenen wel willen laten doen. Die zijn niet slanker geworden met het afvallen helaas...
Gepost 28 February 2010 - 16:35
Als je ergens echt last van onder vind snap ik dat je je laat opereren en bijv ook onzekerheid door (geen) kleine borsten of flaporen vind ik last ondervinden.
Het wordt volgens mij wel steeds normaler om iets aan je lijf te laten doen. Voorheen was het in mijn ogen altijd een beetje decadent nu steeds meer voor iedereen.
Gepost 01 March 2010 - 10:54
Ik heb heel mijn leven een flapoor gehad (werd geflapt geboren ;) ) en had er veel last van, grapjes als zeiloor enz. lachte ik weg maar waren niet fijn. Toen ik ouder werd viel het niemand meer op, alleen mezelf, in de spiegel... Toen ik 18 was heb ik een flapoorcorrectie laten doen, en nog steeds heel erg tevreden. Mn rechteroor zal nooit hetzelfde worden als mn linkeroor, maar het is in ieder geval niet meer het eerste wat ik zie als ik in de spiegel kijk!
Ik vind bij plastische chirurgie wel dat je moet kijken wat de meerwaarde is voor jezelf en voor wie je het doet... Onzekerheid over oren / borsten / buik vind ik wel een legitieme reden!
Maar je kan mij niet vertellen dat die Heidi (?) van de serie The Hills die 10 operaties in 1 heeft laten doen goed nagedacht heeft over de risico's en het echt voor zichzelf heeft gedaan...
Gepost 01 March 2010 - 11:06
graatje3, op 01 March 2010, 10:54, zei:
Ja, Heidy Montag, ze schijnt er nu ook spijt van te hebben toch? en ze had haar borsten voor de 2e keer laten vergroten, ze zijn nu huge!
Gepost 01 March 2010 - 11:25
Echt niet te geloven wat zij allemaal heeft laten versleutelen, haar borsten 1e keer begreep ik wel, ze was zo plat als een dubbeltje, maar de rest.... :(
Ik had ook gelezen dat ze onwijs veel spijt heeft en als ze voor de spiegel staat zichzelf het liefste wil slaan, lijkt me ook niet de bedoeling van al die ingrepen!!!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote