Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic Wat doen jullie? Thuis of op locatie of iets anders?
Gepost 08 September 2009 - 21:53
Vóór:
- prachtige kamer
- je doet zoiets maar 1x
- romantisch
- als je naar huis gaat is het ook echt afgelopen, nu "rek" je het nog een nachtje
Tegen:
- duur
- we gaan ook nog op huwelijksreis
- ik slaap thuis eigenlijk het fijnst (en vind het ook wel relaxed om gewoon thuis wakker te worden)
- leuk om echt uitgezwaaid te worden op het feest (ik drink niet en kan dus gewoon nog naar huis rijden)
Ik kan nog even geen keus maken. Eigenlijk zegt mijn gevoel dat ik naar huis wil, maar al mijn vrienden verklaren me voor gek....
Wat doen jullie en waarom??
Gepost 08 September 2009 - 23:29
ik zou doen wat je zelf het liefste wilt, dus als dat thuis slapen is duik lekker je eigen bedje in!
dat gevoel van de dag 'rekken' ken ik wel, ik ben van plan er een weekendje hotel achteraan te gooien... Dan wel geen bruidssuite maar een luxe kamer, via weekendjeweg ben je maar een paar honderd euri kwijt... Kan mij niet lang genoeg duren :lol:
groetjes!
Gepost 09 September 2009 - 08:44
#4 Guest_CCBloom_*
Gepost 09 September 2009 - 11:20
Gepost 09 September 2009 - 14:43
Gepost 09 September 2009 - 15:16
Gepost 11 September 2009 - 20:30
Ik kies voor thuis slapen
Thuis slaap ik het best en vriendlief ook, wij hebben ons feest ook in de buurt
dus kunnen makkelijk naar huis toe.
Stukje dat je "het gevoel" kwijtraak ben ik het niet mee eens, althans dat denk ik <_< ..het is mijn dag,foto's,gevoel enz..dat raak je niet kwijt denk ik omat je ergens blijft slapen..
Gepost 12 September 2009 - 07:38
Zoals het nu lijkt moeten we de volgende ochtend om 9 uur al op schiphol zijn voor onze huwelijksreis.
Vanuit Friesland is dat een dik uur rijden. Dus tegen 8 uur zitten we wel in de auto.
Voor die paar uurtjes vind ik het zonde om in een dure suite te zitten!
Gepost 15 September 2009 - 11:19
We vertrekken wel de dag na de bruiloft op huwelijksreis. Ik had er liever nog een dag tussen gehad, maar as wilde het liefst meteen weg dus dit is een mooi compromis.
Gepost 16 September 2009 - 10:08
Gepost 18 September 2009 - 20:19
wij gaan hier slapen, deze staat ook in de laatste bruid en bruidegom :) lekker in een hemelbed en in de badkamer een bad en een douch :D
Gepost 18 September 2009 - 20:44
Ik snap allebei wel, het is romantisch en lekker makkelijk om een kamer bij de hand te hebben waar je in kunt wanneer je wilt, en je maakt het nachtje toch wel extra speciaal.
Wij slapen zelf thuis, omdat we het liefste in ons eigen bed slapen, omdat we toch geen avondfeest geven en al rond 22.00 klaar zijn, omdat onze locatie maar 5 minuten van ons huis is en omdat we het om alle voorgenoemde redenen zonde van het geld vinden een kamer te boeken :lol:
Bovendien vertrekken we waarschijnlijk de dag erop al op wintersporthuwelijksreis! :)
Gepost 18 September 2009 - 21:08
Wij hebben dus ook gewoon lekker thuisgeslapen..
Enne, drinken of niet, aan het einde van de dag ben je zo kapot (of je voeten zijn het wel) dat je ECHT niet zelf naar huis kan rijden..
Dusse, als je lekker naar huis wilt, lekker naar huis. En met de taxi joh!
(ik vond op de een of andere manier samen thuis komen nog romantischer dan het idee ergens samen te blijven slapen, allebei thuis en dan totaal brak, kleren uit, nog wat kaartjes lezen en lekker in je eigen schone bedje)
Gepost 18 September 2009 - 22:50
Op de terugweg naar huis heeft mijn man de laatste afslag naar huis "gemist" ! Voor dat ik wat kon zeggen heeft ie de sleutel van een bruidssuite aan mij gegeven :wub: en natuurlijk met bubbelbad en champagne .
Gepost 21 September 2009 - 09:49
De taxi naar huis nemen.
Een ontbijt sevice de volgende ochtend een heerlijk ontbijt laten brengen
Lekker in je eigen bed slapen
Misschien de ceremonie meester of een vriendin vragen of ze jullie slaapkamer romatisch wil maken als die dat niet al is :D

Log in
Registreer
Help 
Multi quote