Ik ben ook bezig met het regelen van een vrijgezellenfeestje van een vriendin... Wordt erg leuk! :)
(Edit: heb het toch maar even weggehaald want wie weet zit zij ook op dit forum!)
Overzicht Aan Mogelijkheden leuke ideeën voor vrijgezellenfeestjes...
Gepost 17 April 2012 - 13:49
Op mijn dag zijn we Amsterdam in gegaan en hebben via een evenementenbureau een spel gedaan: Crazy88. Dit was echt supergrappig. Hebben onwijs gelachen en ben benieuwd naar de dvd.
We moesten allemaal gekke opdrachten doen (gesplitst in 2 teams)En alle opdrachten moesten we zelf filmen. Dit was echt heel grappig. De dvd wordt opgestuurd naar degene die het geregeld heeft, ik vrees dat ie op de bruiloft wel te zien is :-)
Het leuk was dat ik niet als enige de gekke opdrachten moest doen, maar het hele team :D
We moesten allemaal gekke opdrachten doen (gesplitst in 2 teams)En alle opdrachten moesten we zelf filmen. Dit was echt heel grappig. De dvd wordt opgestuurd naar degene die het geregeld heeft, ik vrees dat ie op de bruiloft wel te zien is :-)
Het leuk was dat ik niet als enige de gekke opdrachten moest doen, maar het hele team :D
Gepost 07 May 2012 - 23:29
Het vrijgezellenfeestje van mijn vriendin is inmiddels achter de rug, dit had ik geregeld:
- Eerst het bos in: zaklopen, foto's maken bij een boom, frisbee-spel
- Daarna naar de schietclub, we kregen schietles, heel stoer!
- Daarna bij de bruid thuis een djembéworkshop :)
Mijn man had het feest voor de mannen georganiseerd, zij hebben
- Eerst een gps-kanotocht gedaan
- En daarna hebben ze kleiduiven geschoten.
Na afloop met de vrouwen en mannen bij elkaar gebbq't in de achtertuin, heerlijk! Het was een geslaagde dag!
- Eerst het bos in: zaklopen, foto's maken bij een boom, frisbee-spel
- Daarna naar de schietclub, we kregen schietles, heel stoer!
- Daarna bij de bruid thuis een djembéworkshop :)
Mijn man had het feest voor de mannen georganiseerd, zij hebben
- Eerst een gps-kanotocht gedaan
- En daarna hebben ze kleiduiven geschoten.
Na afloop met de vrouwen en mannen bij elkaar gebbq't in de achtertuin, heerlijk! Het was een geslaagde dag!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote