Overzicht Aan Mogelijkheden leuke ideeën voor vrijgezellenfeestjes...
Gepost 15 December 2010 - 19:44
Leo Verveen, op 15 December 2010 - 16:45, zei:
Dat zou goed kunnen ja. De visitekaartjes van TIP lagen daar om mee te nemen. Dat heb ik dus ook gedaan. Zo ben ik in contact gekomen met TIP.
Maar maakt dat iets uit dan? We hebben in ieder geval een super dag gehad.
Groetjes Leo
Uhhh... het valt nu teveel op, dág Leo!
Gepost 23 August 2011 - 09:48
In Zoetermeer zit een wildwaterbaan (volgens mij een kopie van de Olympische baan in Bejing) van 300 meter. Het heet Dutch Water Dreams en naast raften kun je er nog veel meer activiteiten doen. Wij vonden raften een leuk idee omdat het een clubje van 6 was en ze samen in één boot konden, met een gids. Ze hebben het onwijs naar hun zin gehad; dit is een feestje waar nog lang over nagepraat zal worden!
Gepost 07 December 2011 - 16:05
Wij trouwen redelijk op een creatieve budget manier (we studerne beide nog)en ik verwacht dat als ik een vrijgzellenfeest laat organiseren dat mijn vriendinnen per persoon tussen de 50 en 75 euro (of meer!) gaat kosten, dat sommigen dan al snel afhaken.. Al mijn vriendinnen studeren ook, hebben dezelfde dure hobby als ik (stijldansen..).
Hebben jullie ook leuke low budget ideeen? Het hoeft niet een dagvullend programma te zijn, maar bijv. uit eten en dan iets leuks doen met z'n allen savonds. Ik had zelf al bedacht:
- Een oud hollandse spelletjes avond (monopoly, triviant, party & co zijn naar mijn idee spellen die ik prima een hele avond kan doen!
- Ik hou wel van lekker tutten, dus met een avondje maskeren, nagels vijlen, giebelen en wijn ben ik al snel tevreden..
@ bruiloft van ozlem: Dat kan door reclame te maken op de juiste manier.. Websites die jouw publiek vaak/graag bezoekt betalen om een advertentie te plaatsen met daarin jouw boodschap..
Gepost 07 December 2011 - 16:32
Gepost 07 December 2011 - 16:54
JM2012, op 07 December 2011 - 16:05, zei:
Wij trouwen redelijk op een creatieve budget manier (we studerne beide nog)en ik verwacht dat als ik een vrijgzellenfeest laat organiseren dat mijn vriendinnen per persoon tussen de 50 en 75 euro (of meer!) gaat kosten, dat sommigen dan al snel afhaken.. Al mijn vriendinnen studeren ook, hebben dezelfde dure hobby als ik (stijldansen..).
Hebben jullie ook leuke low budget ideeen? Het hoeft niet een dagvullend programma te zijn, maar bijv. uit eten en dan iets leuks doen met z'n allen savonds. Ik had zelf al bedacht:
- Een oud hollandse spelletjes avond (monopoly, triviant, party & co zijn naar mijn idee spellen die ik prima een hele avond kan doen!
- Ik hou wel van lekker tutten, dus met een avondje maskeren, nagels vijlen, giebelen en wijn ben ik al snel tevreden..
Je kunt het idd zo gek maken als je zelf wilt. Wij hebben ook regelmatig vrijgezellenfeestjes gehad en bij sommige zou de prijs rond de 100/150 euro liggen. Vind ik echt veel te gek en dat hebben we toen ook wel aangegeven.
Bij mijn schoonzus hebben we toen een workshop salsadansen en een workshop cocktailshaken gedaan. Volgens mij kostte dat pp in totaal 40 euro (zo'n 20 euro per workshop maar je kunt er natuurlijk ook één doen). En daarna hebben we met zn allen bij ons in de tuin gebbq-ed. Daar heeft iedereen nog 10 euro voor ingelegd en konden we genoeg eten en drank voor kopen. Zoiets hebben we wel vaker gedaan, of dat we bv met zn allen gingen picknicken in het park na 's middags een leuke activiteit gedaan te hebben.
Ik zou gewoon aan de organisator van je vrijgezellenfeest doorgeven dat je het niet te duur wilt en dan moeten zij maar wat leuks bedenken ;)
Nog een vraag: wij hebben aan niemand doorgegeven dat we een vrijgezellenfeest willen of een lijstje doorgegeven aan iemand. Hebben jullie dat allemaal wel gedaan? Want eigenlijk is dat toch iets waar vrienden/vriendinnen/familie/CM initiatief in moeten nemen en dan komen ze wel vragen om een lijstje. Zo sta ik er in ieder geval in, ik heb zoiets ik ga daar niet zelf om vragen. Moet ik hier wel iets over aangeven bv bij onze CM of moet ik eerst nog maar even afwachten of iemand met iets komt?
Gepost 07 December 2011 - 16:56
Zou wel fijn zijn denk ik.
Het duurt nog even voor je trouwt, maar een vrijgezellenfeest plannen, waarbij iedereen kan, heeft wel wat tijd nodig.
Iemand die ik ken heeft gewoon gevraagd of haar vriendin het feest organiseerde en wie ze graag wilde dat er kwam.
Wel zo duidelijk.
Gepost 07 December 2011 - 16:57
Misschien dat er ook wel een groepje vriendinnen is die het niet eens vraagt, omdat ze al weten wie je er bij wilt hebben??
Gepost 07 December 2011 - 18:30
Ik moet ook een lijstje inlveren ja, met wie er allemaal mag komen.
Gepost 14 December 2011 - 19:44
Ik zou het lekker aan je CM en getuigen overlaten. Ik denk dat zij er heus wel aan denken dat een vrijgezellefeestje voor jou wel leuk is. Als je zelf graag de controle houd, kun je dat natuurlijk altijd subtiel in een gesprek laten doorschemeren. Maar ik vind het een soort cadeautje dat je wordt gegeven, ik zou daar nooit om gevraagd hebben. Al vind je het nog zo leuk. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Als je bruiloft niet compleet is zonder een vrijgezellefeestje dan zul je het heft in eigen hand moeten nemen.
Gepost 10 March 2012 - 11:26
Kity, op 09 March 2012 - 14:06, zei:
Heeft er iemand nog leuke ideetjes voor eventuele opdrachtjes voor de vrijgezel?
Misschien dat je Hier of Hier! nog een enkele tip uit kan halen?
Zo'n ruilspel is wel leuk, beginnen met een frutsel en net zolang doorruilen totdat je iets leuks hebt. Daar komen soms de leukste dingen uit :P. Misschien dat je nog wat inspiratie zou kunnen halen uit spellen als Party&Co ?
Gepost 16 March 2012 - 13:44
Ik ben met de meiden Crazy 88 (van BNN) gaan doen in Den Bosch. Hierbij moet je allemaal gekke opdrachten doen (met zn alle door een auto van een onbekende kruipen, 1 losse druif kopen, een goede daad verrichten, 5 condooms verzamelen, en nog veel meer). Het team met de orgineelste uitvoering wint. Alles moet je zelf filmen met een camera. Achteraf hebben we dus ook nog de nodige napret gehad!.
De mannen zijn the Hangover (van de film) gaan doen in Nijmegen. Ook zij moesten verschillende opdrachten uitvoeren, maar dan gerelateerd aan de film. Zoals een wolfpack sluiten, een huisdier en baby jatten, een tattoo laten zetten, trouwen met een prostituee enzovoorts. Zij hebben van alle opdrachten fotos moeten maken. Ook daar zijn super leuke, creatieve dingen uit voort gekomen :P
Dusss zeker een aanrader. Het was geboekt via doenerderland.nl zij zitten in Den Bosch, Nijmegen en Utrecht.
Gepost 16 March 2012 - 13:56
het ruilspel hebben we al genoteerd, mijn vriendin die in september is getrouwd, heeft deze ook uitgevoerd. ze kreeg een post-it en een lippenstift, en moest die post-it voorzien van een kusje. :P de vrouw aan de tafel naast ons had zo'n medelijden met haar, dat ze haar iets te drinken gaf, dat heeft ze weer geruild voor een armbandje, een flesje deo en ze eindigde met 2 kinderspelletjes van de new york pizza.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote