Duiven Ja Of Nee ik twijfel nog
Gepost 15 June 2005 - 20:02
Gepost 15 June 2005 - 21:35
Wij hebben 7 duiven, wij laten er zelf 2 los en de rest doen die mensen zodat ze samen vliegen, denk niet dat je echt last hebt van een poepie omdat ze gelijk van je afvliegen....
Wij zijn € 120,00 kwijt inclusief de reiskosten voor die mensen :) :)
Gepost 17 June 2005 - 13:34
Groetjes jolanda
Gepost 04 July 2005 - 15:17
Dit zou je moeten navragen bij de gemeente.
Veel gemeentes willen ook geen rijst of confetti, omdat ze dan alles schoon moeten maken. Er zijn gemeentes waar er zelfs een boete op staat.
Wij mochten wel rijst gooien, alleen op het plein ervoor, op de trap is veel te gevaarlijk !!!
Als je wilt weten hoe ze er in jullie trouwgemeente mee omgaan, kun je die het beste bellen, zo sta je niet met balonnen of rijst klaar en je mag er niks mee......
Gepost 13 November 2005 - 14:40
Dus het alternatief ballon vind ik dan ook wel erg leuk, maar belleb blazen is ook wel weer erg leuk. Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken..
Gepost 29 November 2005 - 10:57
Gepost 14 January 2006 - 22:47
maar denk niet dat ik ze zelf ga regelen. als de cm t doet ist leuk maar ik hou het bij mn arend, oehoe, torenvalk.... :D tis allemaal duur genoeg....en het wordt dan wel en-en geen idee hoeveel duiven kosten trouwens!
Gepost 14 January 2006 - 23:12
Gepost 26 November 2011 - 16:40
Mn zus gaat voor ons een bellenblaas machine regelen :D
Gepost 26 November 2011 - 17:21
We hebben gevraagd aan onze cm´s of zij het leuk zouden vinden iets te verzinnen voor dat moment ( met suggesties erbij: bellenblaasjes, balonnen, rozenblaadjes etc..). En dat leek ze erg leuk :), dus ben benieuwd!
Gepost 27 November 2011 - 18:11
De bellenblaasmachine is erg leuk maar lastig foto's te maken :D En pas op met het spul in de bellenblazen want er zijn er die vlekken geven en daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten :)
Gepost 28 November 2011 - 11:22
Ik hoop niet dat iemand op het idee komt om ze cadeau te doen.
Zou er helemaal niet blij mee zijn.
Lijkt me voor die beesten verschrikkelijk en ik hoef ze ook liever niet vast te houden.
Of ze de weg naar huis weer vinden of niet (hopelijk wel!), ze moeten ook een tijd in een klein kooitje zitten en daar houd ik ook al niet van.
Maar gelukkig kennen onze gasten ons goed genoeg en verwacht ik ze dus niet.
De stoffen duiven van Maewyn vond ik wel een grappige parodie
Gepost 28 November 2011 - 12:26
De hoofdreden dat wij dit doen, is dat mijn vader 15 jaar geleden overleden is. Hij noemde mij altijd 'Duifje'. Omdat hij er helaas niet bij kan zijn, vinden wij het wel mooi om duiven los te laten. Daarnaast vinden wij het ook wel mooi, staat ook beetje voor liefde.
Gepost 28 November 2011 - 22:38
Snoes, op 28 November 2011 - 12:26, zei:
De hoofdreden dat wij dit doen, is dat mijn vader 15 jaar geleden overleden is. Hij noemde mij altijd 'Duifje'. Omdat hij er helaas niet bij kan zijn, vinden wij het wel mooi om duiven los te laten. Daarnaast vinden wij het ook wel mooi, staat ook beetje voor liefde.
Dit vind ik wel een hele mooie reden om duiven los te laten! Maar zelf zou ik het niet willen, ik zou ook bang zijn dat ze op mijn jurk poepen!
Zelf vind ik bellenblazen heel leuk, dat hadden vrienden van ons ook. Alle gasten kregen een bellenblaas en dat zijn super mooie foto's geworden!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote