Wat Is Je Laatste Aankoop? soms koop je iets wat je gewoon móet delen
Gepost 30 January 2012 - 19:57
Ha, ik speel ook dungeons & dragons (voor de geïnteresseerden een 2nd edition level 9 thief en een 3.5 edition level 8 paladin van Ilmater ;)).
Verder speel ik het liefst denkspellen als Triviant of het Winkler Prinsspel. :)
Mijn laatste aankoop is een tas met positiekleding en een gekregen/uitgezochte hele mooie handtas (was met moeder winkelen, vond het zo'n mooie tas en kreeg hem toen van haar cadeau, heel lief!).
Verder speel ik het liefst denkspellen als Triviant of het Winkler Prinsspel. :)
Mijn laatste aankoop is een tas met positiekleding en een gekregen/uitgezochte hele mooie handtas (was met moeder winkelen, vond het zo'n mooie tas en kreeg hem toen van haar cadeau, heel lief!).
Gepost 30 January 2012 - 21:14
Leuk, Machiavelli is ook leuk idd. Ik heb een paar weken voor het eerst Risk gespeeld, oh man ik werd zo fanatiek!
Ook leuk: Jenga in de trein :P
Triviant is ook leuk, en het GroteTop40spel!
D&D is hier ook in huis, incl. alle instructieboeken.
Nu heb ik zin in een spelletje.
Lief cadeau van je mams, AL.
Ook leuk: Jenga in de trein :P
Triviant is ook leuk, en het GroteTop40spel!
D&D is hier ook in huis, incl. alle instructieboeken.
Nu heb ik zin in een spelletje.
Lief cadeau van je mams, AL.
Gepost 30 January 2012 - 22:26
D&D heb ik laatst in de prullenbak gekiept haha
AL: Lief van je mams
Laatste aankoop: parfum Hypnose. Had mijn fles kapot laten vallen (badkamer rook heerlijk 3 weken lang ;)) en na véle overduidelijke hints zat er met sint, kerst en ons verkeringjubeleum geen hypnose in het cadeaupapiertje ;) Dus nu maar zelf aangeschaft :P
AL: Lief van je mams
Laatste aankoop: parfum Hypnose. Had mijn fles kapot laten vallen (badkamer rook heerlijk 3 weken lang ;)) en na véle overduidelijke hints zat er met sint, kerst en ons verkeringjubeleum geen hypnose in het cadeaupapiertje ;) Dus nu maar zelf aangeschaft :P
Gepost 30 January 2012 - 23:21
Wat ik aan D&D characters speel is de laatste tijd een beetje veranderd. Door omstandigheden is mijn oudste campaign stopgezet en heb ik alleen 2 campaigns die nog niet zo lang spelen. Ik heb nu een 3.5 campaign waarin ik een level 1 human favored soul (soort cleric dus) speel en een 4.0 met een level 2 elven avenger. Ik moet zeggen dat ik 3.5 leuker vind qua afwisseling, vrijheid en mogelijkheden. Maar de 4.0 campaign ben ik de enige ervaren speler in en dan speelt dat toch wel heel makkelijk (behalve dat ik regels door elkaar gooi :P).
Gepost 10 February 2012 - 17:52
Lekker vrolijk!
Ik heb nieuwe moonboots uit de aanbieding.
Meestal vind ik die behoorlijk lelijk, maar deze gingen wel en het was wel erg fijn vandaag met de kids op het ijs.
Heerlijk warme voetjes gehad :)
Verder regenlaarsjes.
Waren zo leuk dus die kon ik voor 15 euro niet negeren en heb ik vast ooit nodig.
En ons trouwalbum. :D
(Niet echt een aankoop, maar die is vandaag bezorgd)
Ik heb nieuwe moonboots uit de aanbieding.
Meestal vind ik die behoorlijk lelijk, maar deze gingen wel en het was wel erg fijn vandaag met de kids op het ijs.
Heerlijk warme voetjes gehad :)
Verder regenlaarsjes.
Waren zo leuk dus die kon ik voor 15 euro niet negeren en heb ik vast ooit nodig.
En ons trouwalbum. :D
(Niet echt een aankoop, maar die is vandaag bezorgd)
Gepost 10 February 2012 - 18:39
Ik vond nog dat het wel even had geduurd, maar ben soms ook wel ongeduldig.
We hebben eerst nog een week moeten wachten op de foto's toen we terug kwamen van onze reis.
Toen heb ik daarvan wel het album alvast gemaakt.
Even pauze en toen ben ik het album van onze bruiloft gaan maken.
Duurde ook wel even voor ik er helemaal over uit was en tevreden mee was.
En natuurlijk heul veul twijfelen ;)
Al met al een maand ongeveer.
Maar ik wilde het niet te snel doen en spijt krijgen.
Nu happy!
We hebben eerst nog een week moeten wachten op de foto's toen we terug kwamen van onze reis.
Toen heb ik daarvan wel het album alvast gemaakt.
Even pauze en toen ben ik het album van onze bruiloft gaan maken.
Duurde ook wel even voor ik er helemaal over uit was en tevreden mee was.
En natuurlijk heul veul twijfelen ;)
Al met al een maand ongeveer.
Maar ik wilde het niet te snel doen en spijt krijgen.
Nu happy!
Gepost 10 February 2012 - 20:25
@ Twijfeltje,
Nou dat album heb je lekker snel voor elkaar!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat wij er nog steeds niet aan ons album zijn begonnen* schaam schaam*
Nou ja we hebben een opzetje op ProfotoNet, maar nog steeds niet verder gekomen dan de 2e bladzijde.
We hebben wel het album van onze honeymoon, maar de trouwreportage hebben we tot nu alleen op dvd..
Hahaha en moet je nagaan dat we 15 april 1 jaar getrouwd zijn..
En dat hadden we wel als ultimatum( voor ons eerste trouwdag het album af te hebben)
Komt goed, hoop ik!
@ HB, wat een gaaf overtrekje heb je gekocht..echt leuk!!
@ Risje, ook een keimooie soundbar..Zo iets wil mijn man graag voor zijn verjaardag..
Nou dat album heb je lekker snel voor elkaar!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat wij er nog steeds niet aan ons album zijn begonnen* schaam schaam*
Nou ja we hebben een opzetje op ProfotoNet, maar nog steeds niet verder gekomen dan de 2e bladzijde.
We hebben wel het album van onze honeymoon, maar de trouwreportage hebben we tot nu alleen op dvd..
Hahaha en moet je nagaan dat we 15 april 1 jaar getrouwd zijn..
En dat hadden we wel als ultimatum( voor ons eerste trouwdag het album af te hebben)
Komt goed, hoop ik!
@ HB, wat een gaaf overtrekje heb je gekocht..echt leuk!!
@ Risje, ook een keimooie soundbar..Zo iets wil mijn man graag voor zijn verjaardag..
Gepost 10 February 2012 - 23:01
Deze is het, je hebt ook nog een maat kleiner, helaas geen lits jumeaux ;)
Vi ja die knalt haar bed uit. Nee hoor valt best mee de muis knalt maar de rest van het dekbed is zacht roze.
Vi ja die knalt haar bed uit. Nee hoor valt best mee de muis knalt maar de rest van het dekbed is zacht roze.
Gepost 11 February 2012 - 09:00
11-06:
Ik heb het bij zalando besteld:
http://www.zalando.n...11x01v-102.html
En deze regenlaarsjes:
http://www.zalando.n...11c00j-103.html
(Even tussendoor: Hoe is het met je polsen?)
Roze, ik heb het album (ook van onze reis) bij profotonet gemaakt.
Daarvooor had ik al twee keer een album gemaakt bij Hema.
Werkt vergelijkbaar, maar wilde nu natuurlijk goede kwaliteit en het is echt mooi.
Maar de foto's zelf zijn nu ook van goede kwaliteit van de fotograaf ipv zelfgemaakte kiekjes, dus dat scheelt ook.
Had ook gekeken bij Albelli, maar de software daarvan vond ik iets minder fijn.
Ik zag geen hulplijntjes (of heb ik niet gevonden) en dat is wel fijn om alles recht te krijgen.
Marretje, in vegelijking met jou ben ik idd snel ;)
Maar ik vond het ook heel leuk om te doen.
Kan daar rustig de hele avond mee bezig zijn en schrikken dat het ineens 'bedtijd' is.
Als je je DVD opstuurt wil ik het best voor je doen hoor ;)
Ik heb het bij zalando besteld:
http://www.zalando.n...11x01v-102.html
En deze regenlaarsjes:
http://www.zalando.n...11c00j-103.html
(Even tussendoor: Hoe is het met je polsen?)
Roze, ik heb het album (ook van onze reis) bij profotonet gemaakt.
Daarvooor had ik al twee keer een album gemaakt bij Hema.
Werkt vergelijkbaar, maar wilde nu natuurlijk goede kwaliteit en het is echt mooi.
Maar de foto's zelf zijn nu ook van goede kwaliteit van de fotograaf ipv zelfgemaakte kiekjes, dus dat scheelt ook.
Had ook gekeken bij Albelli, maar de software daarvan vond ik iets minder fijn.
Ik zag geen hulplijntjes (of heb ik niet gevonden) en dat is wel fijn om alles recht te krijgen.
Marretje, in vegelijking met jou ben ik idd snel ;)
Maar ik vond het ook heel leuk om te doen.
Kan daar rustig de hele avond mee bezig zijn en schrikken dat het ineens 'bedtijd' is.
Als je je DVD opstuurt wil ik het best voor je doen hoor ;)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote