Locatie Bekeken! Zoetermeer
Gepost 18 October 2009 - 19:58
We zijn er vroeg bij :D want we hebben nog 16 maanden voor onze grote dag.
Maar we wilden al vroeg beginnen met locaties bekijken. Zo kunnen we veel bekijken en overal goed over nadenken.
Omdat we in Zmeer wonen willen we daar in ieder geval trouwen. Ons idee was om daarna naar scheveningen te gaan voor het diner en het feest.
Ik had op internet gezocht voor een locatie in zmeer om te trouwen en besloot om zo snel mogelijk bij de meerzigt hofstede te gaan kijken! Het gevoel wat ik kreeg als ik vanaf de oprijlaan naar het gebouw keek was al geweldig. Hoe het er verder uit zag, geen idee! Maar ik hoopte dat mijn vriend het zelfde gevoel bij het aankomen had!
Gelukkig was niets minder waar.
We kregen een super leuke rondleiding! tevens mochten we de diner zalen en de feestlocaties bekijken!
Ze liet ons daarna even alleen om allerlei spullen erbij te pakken zodat ze een offerte kon maken.
Op dat moment bleek dat we alle 2 verliefd waren op de locatie! Het is precies onze stijl! en de trouwzaal in zooo mooi!
We komen samen de trap af.. Dan lopen we over de loper naar 2 goude grote stoelen en 2 grof houte tafels waar de ambtnaar dan achter staan.. WOUW! we zijn er helemaal gek van.
Zo gek dat we eigelijk alles hier willen houden!
We hebben alles doorgesproken en we krijgen dinsdag de offerte. ERG SPANNEND!!
Ik hoop dat het binnen ons kostenplaatje valt.
Maar nu willen we eigelijk geen andere locaties meer bekijken, Gelukkig hebben we voor over 2 weken een bezichtiging staan in een restaurantje in scheveningen. Hier kunnen en willen we sowieso niet trouwen.. maar wel eventueel voor het feest. Ik kan me niet voorstellen dat dit de 1e locatie overtreft maar wie weet.
Of we daarna nog andere locaties gaan bezichtigen weet ik nog niet :D haha
We gaan het zien. Eerst de offerte maar afwachten...
Gepost 27 November 2009 - 15:42
Wij komen ook uit Zoetermeer en zijn ook bezig om trouwlocatie's te bekijken.
Nu vroeg ik me af....was de offerte o.k.?
Het ziet er namelijk erg prijzig uit als je naar de locatie kijkt.
IK moet zeggen, wel ontzettend mooi!!!
Heb je misschien nog tips voor mij waar ik sowieso niet moet gaan kijken of juist wel (in de buurt van Zoetermeer)???
Bedankt!! :)
Gepost 28 November 2009 - 08:27
Wij hebben er ook informatie aangevraagd toendertijd en toen kostte het al heel veel.
(uit mn hoofd 700 euro voor 3 kwartier en dan kreeg je nog heel veel kosten erbij)
Hoe is het afgelopen?
Gaan jullie alles hier houden?
Wij hadden een optie op de serre bij het Westerpark (bowlingbaan)
Was supermooi.
Hoe het tegenwoordig na de verbouwing is weet ik niet, maar het uitzicht over het water zal niet veranderd zijn lijkt me.
Gepost 28 November 2009 - 12:03
Wat leuk dat iedereen zoveel belangstelling toont!
We zijn er nog niet helemaal uit. Ik ben inderdaad geschrokken van de offerte!
Het is wel super super mooi daar maar onze hele dag daar zijn gaat niet helemaal in het budget passen ben ik bang.
Tot nu toe denken we er nog over na om daar te trouwen.. en een korte receptie te houden.
Voor het diner en feest vertrekken we waarschijnlijk richting scheveningen! moeilijk moeilijk allemaal.
Ik vind het allemaal wel erg duur hoor!!
@ trouw2010,
We zijn ook bij Van Der Valk Nootdorp & restarant @sea (scheveningen)
Van der valk vonden we alle 2 wel erg leuk. We hebben daar een leuke ruimte voor het feest, met een rood lichtgevende bar.
Alleen als je daar ook wilt eten moet je een andere ruimte erbij huren. dat is dan wel weer jammer..
hebben jullie al locaties in zoetermeer bekeken???
groetjess
Gepost 29 November 2009 - 19:59
Joy, op 28 November 2009, 12:03, zei:
Wat leuk dat iedereen zoveel belangstelling toont!
We zijn er nog niet helemaal uit. Ik ben inderdaad geschrokken van de offerte!
Het is wel super super mooi daar maar onze hele dag daar zijn gaat niet helemaal in het budget passen ben ik bang.
Tot nu toe denken we er nog over na om daar te trouwen.. en een korte receptie te houden.
Voor het diner en feest vertrekken we waarschijnlijk richting scheveningen! moeilijk moeilijk allemaal.
Ik vind het allemaal wel erg duur hoor!!
@ trouw2010,
We zijn ook bij Van Der Valk Nootdorp & restarant @sea (scheveningen)
Van der valk vonden we alle 2 wel erg leuk. We hebben daar een leuke ruimte voor het feest, met een rood lichtgevende bar.
Alleen als je daar ook wilt eten moet je een andere ruimte erbij huren. dat is dan wel weer jammer..
hebben jullie al locaties in zoetermeer bekeken???
groetjess
Hoi Joy's,
We zijn bij het witte paard in Nootdorp wezen kijken, ze hebben nu een heel mooi trouwthema: alles wit met moderne witte staantafels, led verlichting etc..., maar niet te..!
Je moet eens op hun site kijken. We zijn ook erg leuk geholpen. We hadden geen afspraak, maar zijn zo binnengelopen.
De manager heeft zeker een half uur tijd vrijgemaakt om verschillende arrangementen te tonen en wat niet
onbelangrijk is...de prijzen.
Vandaag zijn we toevallig bij 2B in zoetermeer langs geweest omdat er een open dag was voor bruidsparen.
Ook leuk geholpen, zij maken gelijk een offerte zodat we een beetje een beeld krijgen hoeveel een diner en feest
ons gaat kosten.
We zijn eigenlijk net bezig, dus hebben nog niets besloten.
Het Westerpark is ook een heel mooie omgeving, zeker qua foto's, maar het partycentrum is maar tot 24.00 uur geopend, dus die valt af.
Ik blijf googelen!
en toevallig vandaag bij 2B in zoetermeer
Gepost 25 January 2012 - 14:06
Iemand nog leuke ideeën voor all in locaties in de omgeving? Dat witte paard bruidsarrangement was inderdaad ook erg leuk, maar de locatie staat me niet zo aan.. We overwegen nu uit te wijken richting Noordwijk of Hoek van Holland, naar t strand
Gepost 25 January 2012 - 14:56
Ik kan me voorstellen dat je het Witte Paard niet zo leuk vind qua locatie!!
Wij zijn ook wezen kijken bij het wapen van Zoetermeer ( voormalige 3 hooibargen ) maar ook daar stond het ons niet aan, ze waren wel aan het verbouwen, dus misschien is dat wat voor jullie?
Ook bij Koetjes en Kalfjes kan je je feest geven, maar weet niet wat het daar kost en was voor ons qua locatie ook niet ideaal.
Wij wonen niet in Zoetermeer en hebben uiteindelijk voor de Schaapskooi in Delft gekozen. Super leuke locatie en voor ons ook betaalbaar :)
Gepost 25 January 2012 - 15:43
Nee de drie hooibargen is onze smaak ook niet zo, heb er 2 jaar terug ook een bruiloft meegemaakt, maar vond de sfeer niet super. Koetjes en kalfjes trekt me totaal niet aan, weet niet wat het is op de een of andere manier een afkeer.
Maar ik heb inderdaad leuke reacties gehoord over de schaapskooi!
Mag ik vragen wat jij zo ongeveer kwijt bent daar? (in pbtje, als je dat liever niet publiekelijk maakt)
Ik ga vanavond eens goed kijken op hun site, ben nu op mn werk :P
Gepost 25 January 2012 - 16:31
Gepost 25 January 2012 - 16:41
De foto's op hun site vond ik niet heel duidelijk maar wel interresant genoeg om er een kijkje te nemen! In het echt is het nog veel mooier !!
Ook dat schaap haha, daar heb ik zo om gelachen :D
Gepost 26 January 2012 - 11:16
De Schaapskooi heb ik gisteravond met m'n vriend naar zitten kijken (website) maar we hebben er toch onze twijfels over, dus zal het dan denk ik niet worden.
Misschien dat we er wel nog een keer een kijkje gaan nemen.
Binnenkort hebben we ook een afspraak bij The Bing en Sand eten & drinken in Hoek van Holland. Beetje uit de buurt...maar wel leuke locaties!
Oh trouwens, Maaike J, wat was die locatie van jou met die ontzettend mooie tuin? Het liefst trouwen wij ook in de buitenlucht namelijk! :D
Gepost 26 January 2012 - 11:33
We willen met 70 pers. de dag vieren (met 's avonds een feest) en voor 20 pers. een bbq houden, hebben een max van 5500 euro ongeveer.
Heb wel locaties gevonden die daar binnen vallen, maar toch is 't het allemaal net niet..
Tot nu toe de locaties die ik mooi vind, vallen weer buiten die prijs ;-)
Gepost 26 January 2012 - 11:43
Gepost 26 January 2012 - 12:12

Log in
Registreer
Help 
Multi quote