Pagina 1 van 1
Besloten Forum
Gepost 04 December 2009 - 10:12
Aangezien de onderwerpen op het Algemeen - Besloten deel toch net iets te pittig werden is dit deel van het forum verder beveiligd zodat geregistreerde leden er ook niet zo maar op kunnen. Dit om te voorkomen dat mensen zich louter gaan registreren om mee te lezen.
Degenen die al meededen aan de discussie hebben al toegang (misschien moet je nog even een keer uitloggen en dan inloggen om het weer te kunnen zien). Leden die nog niet mee discussieerden maar wel toegang willen kunnen mij pb'en!
Degenen die al meededen aan de discussie hebben al toegang (misschien moet je nog even een keer uitloggen en dan inloggen om het weer te kunnen zien). Leden die nog niet mee discussieerden maar wel toegang willen kunnen mij pb'en!
Gepost 04 December 2009 - 12:55
wek je door deze post over het besloten forum niet juist mensen naar dat gedeelte toe?
nu zie je als bezoeker niet dat dit forum bestaat.
nouja misschien ben ik ook wel te wantrouwig ofzo.
wel goede constructie!
(maar ik zou deze nieuws draad als stickie oid in het besloten forum zetten)
nu zie je als bezoeker niet dat dit forum bestaat.
nouja misschien ben ik ook wel te wantrouwig ofzo.
wel goede constructie!
(maar ik zou deze nieuws draad als stickie oid in het besloten forum zetten)
Gepost 03 January 2010 - 10:29
Het besloten forum gaat inderdaad niet over trouwen. Er zijn maar twee topics en die zijn dusdanig prive dat het fijn is voor de leden als ze besloten zijn. Ik denk dat er de laatste tijd minder te beleven is op het gebied van trouwen omdat het nu niet echt 'trouwseizoen' is, veel mensen zijn de afgelopen (zomer-)maanden al getrouwd en die komen dan niet vaak meer in het trouwen-gedeelte.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote