Pagina 1 van 1
Melden Mogelijke Reclame
Gepost 13 December 2009 - 22:38
Bij deze wil ik jullie verzoeken om bij posts die lijken op reclame de report knop te gebruiken die je links onderin elke post vindt. Hiermee stuur je een pb naar alle moderators met een link naar de post die je van reclame verdenkt.
Hiermee verzoek ik jullie meteen ook om niet heftig op dat soort posts te reageren in het topic zelf.
Niet alle verdachte posts blijken later ook terecht verdacht. Reageren met kreten als "spam" of de plaatsers van de posts belachelijk maken kan verkeerd uitpakken en er voor zorgen dat nieuwe leden zich in hun hemd voelen staan. Dit is nog altijd een vriendelijk forum waar in principe iedereen met trouwplannen of vragen terecht kan, en nieuwe leden weten nu eenmaal niet dat we soms last hebben van reclame en dat hun postgedrag twijfels kan oproepen. Zorg er alsjeblieft voor dat de sfeer vriendelijk blijft.
Bedankt!
Hiermee verzoek ik jullie meteen ook om niet heftig op dat soort posts te reageren in het topic zelf.
Niet alle verdachte posts blijken later ook terecht verdacht. Reageren met kreten als "spam" of de plaatsers van de posts belachelijk maken kan verkeerd uitpakken en er voor zorgen dat nieuwe leden zich in hun hemd voelen staan. Dit is nog altijd een vriendelijk forum waar in principe iedereen met trouwplannen of vragen terecht kan, en nieuwe leden weten nu eenmaal niet dat we soms last hebben van reclame en dat hun postgedrag twijfels kan oproepen. Zorg er alsjeblieft voor dat de sfeer vriendelijk blijft.
Bedankt!
Gepost 14 December 2009 - 10:31
Prima. Maar ik vond het verdacht overkomen. Amber had zich nog niet voorgesteld, dit was haar eerste post, en om dan meteen een dieet te gaan ophemelen, en websites te noemen, tjsa, dat komt toch ook een beetje raar over?
Ik heb dan ook gereageerd met "spam??"
Bij mijn weten is dat niet vernederend of iets dergelijks, maar okee. Ik zal het niet meer doen, het is inderdaad niet de bedoeling dat mensen zich niet welkom voelen op het forum.
Ik heb dan ook gereageerd met "spam??"
Bij mijn weten is dat niet vernederend of iets dergelijks, maar okee. Ik zal het niet meer doen, het is inderdaad niet de bedoeling dat mensen zich niet welkom voelen op het forum.
Gepost 14 December 2009 - 10:38
De melding "spam" an sich is niet vernederend, nee, maar er waren wel meer opmerkingen daarna waarvan ik toch even op mijn hoofd krabde.
Wat ik bedoel is dat we nieuwkomers wel het voordeel van de twijfel kunnen geven. En áls je twijfelt, dan is daar een hele mooie knop voor ;)
Wat ik bedoel is dat we nieuwkomers wel het voordeel van de twijfel kunnen geven. En áls je twijfelt, dan is daar een hele mooie knop voor ;)
Gepost 17 December 2009 - 14:08
Begrijpelijke vraag, gezien de zooi die je net gereport hebt. Ik heb de topics in ieder geval verwijderd, maar volgens mij kun je niet reporten zonder de berichten te openen. De mods kunnen de topics wel weggooien zonder te openen.
In welk onderdeel stonden de topics trouwens? Daar heb ik even niet naar gekeken, maar dan kunnen we daar wat meer op letten. Ik heb Lyanna in ieder geval gevraagd dit figuur te bannen van het forum.
In welk onderdeel stonden de topics trouwens? Daar heb ik even niet naar gekeken, maar dan kunnen we daar wat meer op letten. Ik heb Lyanna in ieder geval gevraagd dit figuur te bannen van het forum.
Gepost 17 December 2009 - 14:14
het stond in 'het huwelijk'
gelukkig was mijn mouw groot genoeg, het zijn geen beelden die je wil zien, wordt er misselijk van. brrr
voor zulke dingen is het fijn dat je een melding zou kunnen maken zonder 1st een end door het bericht te moeten scrollen.
gelukkig is het nu weg en zal de poster worden geband!
gelukkig was mijn mouw groot genoeg, het zijn geen beelden die je wil zien, wordt er misselijk van. brrr
voor zulke dingen is het fijn dat je een melding zou kunnen maken zonder 1st een end door het bericht te moeten scrollen.
gelukkig is het nu weg en zal de poster worden geband!
Gepost 17 December 2009 - 14:33
He getverdemme, ik heb ze niet gezien maar de titels spreken boekdelen :(
Ik heb de user geband, zijn ip adres geband en zijn email adres geband, dus ik hoop dat dat afdoende is. Ik denk niet dat het mogelijk is om een bericht te reporten zonder het te openen helaas.
Ik heb de user geband, zijn ip adres geband en zijn email adres geband, dus ik hoop dat dat afdoende is. Ik denk niet dat het mogelijk is om een bericht te reporten zonder het te openen helaas.
Gepost 11 February 2010 - 09:37
Vraagje: Kan je ook zien of een post al eens is gerapporteerd, of krijgen jullie ( BV nu van een bepaalde reclame maker ) 10x dezelfde report binnen? Ik ken een forum waar er maar 1x per post gerapporteerd kan worden, dus dan zie ik bv ook dat iemand anders al op de knop gedrukt heeft?
Gepost 26 January 2012 - 10:48
http://www.trouwforu...80&#entry467880
Een trouwlocatie meld zich aan en maakt reclame voor zichzelf, dit mag toch niet?
Een trouwlocatie meld zich aan en maakt reclame voor zichzelf, dit mag toch niet?
Gepost 11 May 2012 - 08:11
in veel forums die onder "bekijk nieuwe inhoud staan". maakt KNAP reclame voor een website. http://www.gogogus.nl
iedere keer staat er hetzelfde stukje genoemd.
Judith
iedere keer staat er hetzelfde stukje genoemd.
Judith
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Voeg antwoord toe
Multi quote