Wij wilden heel graag een bruidstaart voor alle 150 feestgangers, maar wisten ook dat dit een fortuin zou gaan kosten als we het bij de banketbakker zouden laten maken. Ik ben zelf erg creatief en wilde zelf wel proberen om onze eigen bruidstaart te maken. Ik heb ooit eens een heel klein taartje bekleed met marsepein, tijdens een workshop, maar had nog nooit zo'n grote taart gemaakt.
Wij hebben als thema kleur hard roze en het lintje wat om de taart zit komt overal in terug (autolintjes, bij de decoratie in de kerk, bedankjes etc.) En de orchideeën zitten ook in mijn bruidsboeket en de boeketten in de kerk... Samen met een vriendin zijn we 2 dagen bezig geweest om deze stapel te maken. We waren gesloopt aan het einde van de dag maar oh zo trots toen hij stond! De taart is voor ongeveer 80-100 personen, we willen dan dus nog cupcakes erbij maken in hetzelfde thema.. Als vulling hebben we gekozen voor een frambozenmousse en witte chocoladeroom. We zijn in totaal 150 euro kwijt (incl. ingrediënten, bakblikken, benodigdheden voor de versiering, lintjes en vulling)
Hij is nog niet helemaal perfect (er komen bijvoorbeeld meer orchideetjes op de randjes, en sommige lintjes zitten scheef)
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Bijgesloten bestand(en)
-
Bruidstaart_0371.jpg (42.95K )
Aantal downloads : 689

Log in
Registreer
Help 
Multi quote