Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
Gepost 17 January 2010 - 13:24
is dit ook zo?
wat kostte jullie lingerie en hebben jullie deze is de bruidsmodezaak gekocht of elders.
zelf neig ik erna om het bij de bruidsmodezaak te kopen, dit omdat ik dan zeker weet dat het mooi onder de jurk zit, maar ja ik ben dan ook een twijfelaar!
hoe hebben jullie dit gedaan?
Gepost 17 January 2010 - 13:55
Gepost 17 January 2010 - 14:36
Maar ik vind het belangrijk dat het goed zit, en blijft zitten. Niets is zo vervelend als je hele dag loopt te hijsen.
Ik heb mijn torselet ook bij de bruidswinkel gekocht. Je kan evt op internet opzoek naar dezelfde als die je bij de bruidswinkel gepast hebt,... of wellicht van iemand van het forum overnemen.
Gepost 17 January 2010 - 14:43
Gepost 17 January 2010 - 15:09
Ik doe dag erna een mooi sexy setje aan als we nog in het hotel zitten met ze tweeen, denk op de dag zelf dat hij daar niet meer na kijk maar wilt slapen.
Mooi sexy setje haal ik gewoon bij hunkemuller niet al te duur en die doe je ook vaker aan.
Gepost 17 January 2010 - 15:47
Gepost 17 January 2010 - 16:16
via iemand met een bruidswinkel aan huis had ik mijn torselet, string, kousen en hoepel samen voor 160 euro :D EN exact de zelfde :D
Gepost 17 January 2010 - 18:34
En ach, soms heb je ook een boete voor te hard rijden ofzo en die betaal je ook gewoon zonder morren... dus gewoon maar niet meer over nadenken.
Gepost 17 January 2010 - 21:55
De hipster moet ik nieuw gaan kopen en dat is echt om te janken. VIJF EN DERTIG euro durven ze te vragen voor een hipster en nogmaals hetzelfde voor een string.
Ik vraag me af waarom dat zo duur moet zijn.
Gepost 17 January 2010 - 22:34
Maar ik stond dus in de winkel in een mooie torselet, had nog een paar dagen 20% korting (hij was 113 euro) maar door het strikje op de voorkant (zie je dat door mijn jurk heen?)en door een discussie op dit forum over evt opvulling van de cup twijvelde ik zo dat ik het niet heb gedaan (ruilen had gemogen - maar de winkel is zo klein dat er bijna geen keuze was)
nu heb ik spijt; want de torselets die ik ik de bruidswinkel had gepast kriebelden door het kant - dus hopelijk hebben ze ook iets wat wel goed zit. ondertussen kijk ik af en toe op mp of er iets in mijn maat is..
maar niks aan; zoveel geld uitgeven voor lingerie..
Gepost 18 January 2010 - 09:35
Gepost 18 January 2010 - 11:48
Met alles al in de jurk ingebouwd wordt het dan eigenlijk niet verwacht dat je gewoon 'los in de kooi' gaat?
Gepost 18 January 2010 - 18:28
Maar, het loont de moeite om hier en daar eens rond te kijken, als ergens bruids- voor staat is het al gauw een stuk duurder. Zeker als je 'standaard' maten hebt :)
#20 Guest_CCBloom_*
Gepost 18 January 2010 - 21:23
Gepost 18 January 2010 - 21:36
Weet iemand trouwens waar je kousen (die schaar ik maar even onder lingerie...) kunt kopen in huidskleur, maar dan met een rode of zwarte rand? Ik draag graag kousen ivm mijn werk, maar wil wel eens een ander kleurtje dan huidskleur rand, gewoon voor de leuk.
[edit] Nu lijkt het alsof ik mijn geld verdien in de prostitutie :lol:
#22 Guest_CCBloom_*
Gepost 18 January 2010 - 21:46
bij mijn bruidsmodezaak hadden ze huidskleurige kousen met zwarte rand... ik vind een huidskleurige rand altijd een beetje eng... het waren alleen wel van die hold ups...de eerste keer dat er kwam hadden ze ook gewone kousen in die samenstelling van tinten...
Gepost 18 January 2010 - 21:52
Voor de bruiloft heb ik wel huidskleurige kousen met ivoren rand. Maar ik zoek nu juist huidskleur met zwart randje. Die bestaan dus ook :P
Gepost 19 January 2010 - 22:21

Log in
Registreer
Help 
Multi quote