Project Sluier gelukkig hebben we nog heel lang de tijd!
Gepost 03 February 2010 - 10:03
Ik heb nog op internet gezocht, maar ik heb niet veel vergelijkbaars gevonden wat wel te betalen is...
Nu kwam mijn moeder op het grandiose idee om zelf een sluier te kopen (gezien op marktplaats) die qua vorm en lengte goed is en er zitten al een aantal strass steentjes op... En hem dan zelf te gaan bewerken!!! Ze biedt aan om het samen te doen.
Opzich moet het ons wel lukken want we zijn erg creatief en de bruiloft is pas over anderhalf jaar :P
Ik heb op een aantal sites al de perfecte kralen en lovertjes gevonden die ook op mijn jurk zitten!
Het idee is dus om aan de hand van foto's van de sluier die ik op gehad heb, zelf de bewerking met ienimienikraaltjes erop te gaan borduren...
Het lijkt me geweldig leuk om te doen, maar aan de andere kant een hels karwei! Al is mijn moeder ervan overtuigd dat het haar gaat lukken.
Ik zal jullie op de hoogte houden van het hele project :P
Gepost 03 February 2010 - 10:56
Ik heb ook een handgemaakte italiaanse sluier met kraaltjes erop. De sluier was rond de €260,- en uiteindelijk kreeg ik 'm voor €230,- ongeveer (weet het niet precies meer). Toen was ik helemaal weg ervan, maar nu denk ik ook wel wat een geld :wow: Maar goed wie mooi wilt zijn, moet betalen! hahaha (of heel creatief en geduldig zijn)
Gepost 03 February 2010 - 12:27
Gepost 03 February 2010 - 15:26
Hier een foto van de bewerking op mn jurk..
Bijgesloten bestand(en)
-
sluier_klein.jpg (36.7K )
Aantal downloads : 416 -
bewerking.jpg (160.55K )
Aantal downloads : 390
Gepost 04 February 2010 - 14:14
Kga nu ff met de foto's naar mn oma, die wilde ook graag meewerken :P
Gepost 07 February 2010 - 12:53
Vervolgens bij www.trouwdecoratie.nl een mail gestuurd, ik wilde daar een sluier, handschoenen en kousenband bestellen, maar heb daar ook nogsteeds geen antwoord op gehad. Best vreemd als een webshop niet binnen 5 dagen terugmaild lijkt mij. Erg jammer want ze hadden daar echt de perfecte dingen. Ik kwam op het idee om de bewerkign ook op mijn handschoenen door te voeren, dus wilde ik daar ook blanco handschoenen bestellen, met een vingerlusje in dezelfde kralen als de bewerking. Die hadden ze daar. En hebben ze ook veel kousenbanden die je in alle kleuren kon bestellen. Ik wilde een knalroze bandje met ivoren organze eraan, met wat strassteentje.. die hadden ze dus ook!!!
Maar wat ik dus zoek voor sluier:
Een ivoorkleurige sluier, zonder bewerkte rand of zonder lint erlangs, Het liefst 1 laags (ik wil hem onder mijn opgestoken kapsel vandaan laten komen), en zo'n 2.30m lang!
Jaaaaaaajaaa :) Appeltje-Eitje :P
Gepost 07 February 2010 - 14:46
Gepost 11 February 2010 - 20:22
Gepost 12 February 2010 - 07:17
Edit: goed lezen Kim, sorry, zie nu andere prijzen voorbij komen bij de links enz.
Gepost 12 February 2010 - 14:22
Ze stuurt me wat stofstalen toe van organza, bruidstule en chiffon in ivoor. Ook voor handschoenen, welke ik ook zelf wil bewerken :)
Ik ben zo blij, want zij maakt alles op maat, precies zoals je wilt! En niet duur! Joepie!
Gepost 14 February 2010 - 14:00
Het was nog moeilijk om te bepalen hoeveel kralen je nodig hebt! De slueier wordt 2,5 meter, en 1,80 meter breed... Heb je toch zo'n 7 meter om te borduren :blink: En dat met kraaltjes van 2mm groot haha!
Hopelijk ontvang ik snel de stofstalen voor de sluier, dan kan ik die ook bestellen.
Nu nog een patroontje otnwerpen, daarvoor even goedkijken naar de bewerking op mn jurk.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote