Wat Houdt Je Nu Bezig? Deeltje 7 alweer!
Gepost 01 March 2010 - 16:40
Gepost 01 March 2010 - 16:40
Groetjes!
Gepost 01 March 2010 - 16:41
Muisje, op 01 March 2010, 16:40, zei:
Groetjes!
Misschien een setje met proefmonstertjes. Maskertje, crempie, douche gelletje zoiets.
Gepost 01 March 2010 - 17:02
Happy Bride, op 01 March 2010, 16:41, zei:
Groetjes!
Misschien een setje met proefmonstertjes. Maskertje, crempie, douche gelletje zoiets.
Heej! Daar vind ik ze eigenlijk te 'jong' voor.. ze hebben ongeveer de ontwikkeling van een 4 a 6 jarige... en persoonlijke verzorging vinden ze zelf al geen snars an:P laat staan dat ze thuis er wat extra's aan zouden doen...... ik denk nog ff verder (tips welkomm!!)
Gepost 01 March 2010 - 17:08
Muisje, op 01 March 2010, 17:02, zei:
Happy Bride, op 01 March 2010, 16:41, zei:
Groetjes!
Heej! Daar vind ik ze eigenlijk te 'jong' voor.. ze hebben ongeveer de ontwikkeling van een 4 a 6 jarige... en persoonlijke verzorging vinden ze zelf al geen snars an:P laat staan dat ze thuis er wat extra's aan zouden doen...... ik denk nog ff verder (tips welkomm!!)
Ow haha ik dacht ontwikkeling 15/16.
Lastig hoor maar inderdaad een puzzeltje en waarom niet weer een foto?
Ik weet niet of ze schrijven of kleuren maar mischien een pen of potlodensetje
Gepost 01 March 2010 - 17:10
Wat mij bezig houdt:
Ik heb geturnd vanaf mijn 6e tot mijn 15e, en ben er toen mee gestopt. Vanavond ga ik naar een proefles turnen om misschien weer te beginnen. Maar heb al die tijd niets aan mijn conditie gedaan, dus ben heel benieuwd of ik het een beetje red en of ik het nog leuk vind :)
Gepost 01 March 2010 - 17:44
@Yvonne: Heb ooit een hot stone massage gehad, maar ben er eigenlijk niet zo'n fan van (of was het nou 'van van' ;) ). Ben wel weer toe aan een beautycentrumdagje moet ik zeggen.
@B: Gelukkig ben je nog binnen gekomen en de embarrasment maar snel vergeten. :ph34r:
@CC: Normaal is het toch zo dat als één zintuig het niet doet, dat je andere zintuigen dan beter werken? Bij je overbuurman blijkbaar niet... Haha..
Hier vanmiddag wat dingen uitgezocht voor een weekendje weg met vrienden over een maandje. Zin in! :D
Gepost 01 March 2010 - 18:58
vangarderen, op 01 March 2010, 17:44, zei:
Ah u bent van? :lol:
@ E, leuk! Ik moet Londen nog steeds boeken, terwijl mn verlanglijstje om daar te kopen steeds langer word.
Ik heb net lekker gehardloopt (I know) in de zon!! Leve de lente! owja ook omdat ik vanavond niet ga sporten omdat ik grey's wil/moet zien. :ph34r:
Gepost 01 March 2010 - 19:02
@HB, ben je klaar met soppen? stom stof!
@ Hak, heeft Coco last van oormijt? zielig hoor, hopelijk is het volgende week over en kan je van je poezen meisje genieten.
@ B wat een verhaal, lekker shoppen voor een nieuwe broek, wel zonde van die nu stuk is.
@ Yvonne, jij ook! lekker joh zo'n hotstone massage.
@ E, Leuk vakansie!
@ iedereen ik ga nu eten en zal daarna op de rest reageren
Gepost 01 March 2010 - 20:48
Lynnz, op 01 March 2010, 12:29, zei:
Dus dan mag ik wel zorgen dat ik hem gelijk wegzap om 20.00.
haha, dacht dat ik de enige was die die herhalingen van Greys ook kee :lol: Maar ze sluiten dus niet aan, moest even nadenken waarom Meredith ookal weer in t ziekenhuis lag. (die nierdonatie) en jeetje, wat is ze zwanger zeg! Ze kan het nu bijna niet meer verbloemen... Wel grappig hoe ze dat doen, dingen voor dr buik enzo
Nursszz, op 01 March 2010, 12:37, zei:
Kon niet uitstaan dat ik het nummer niet kon vinden
Heb het in de jaren 90 plat gedraaid
Zie nu overigens pas dat het Mumuu was in plaats van moohoo :S
jeej!!! thanks. Was van KLF trouwens, kwam ik achter in de tram vanmiddag
@HB: wat een verhaal!!! ik ben echt bang dat ik ooit mn sleutels vergeet, heb geen raampjes die ik even in kan slaan ivm een appartement
Gepost 01 March 2010 - 21:00
Femke, op 01 March 2010, 20:48, zei:
Lynnz, op 01 March 2010, 12:29, zei:
Dus dan mag ik wel zorgen dat ik hem gelijk wegzap om 20.00.
haha, dacht dat ik de enige was die die herhalingen van Greys ook kee :lol: Maar ze sluiten dus niet aan, moest even nadenken waarom Meredith ookal weer in t ziekenhuis lag. (die nierdonatie) en jeetje, wat is ze zwanger zeg! Ze kan het nu bijna niet meer verbloemen... Wel grappig hoe ze dat doen, dingen voor dr buik enzo
Nursszz, op 01 March 2010, 12:37, zei:
Kon niet uitstaan dat ik het nummer niet kon vinden
Heb het in de jaren 90 plat gedraaid
Zie nu overigens pas dat het Mumuu was in plaats van moohoo :S
jeej!!! thanks. Was van KLF trouwens, kwam ik achter in de tram vanmiddag
@HB: wat een verhaal!!! ik ben echt bang dat ik ooit mn sleutels vergeet, heb geen raampjes die ik even in kan slaan ivm een appartement
JB ;)
Gepost 01 March 2010 - 21:21
@VanG, had je al verteld waar het vriendenweekendje heengaat of ben ik het gewoon vergeten?
@Pepper, hardlopen wat goed!

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote