Wat Houdt Je Nu Bezig? Deeltje 7 alweer!
Gepost 01 March 2010 - 21:35
@Alle Utrechtenaren hier: Morgen naar Joseph en daarvoor uit eten samen met lief (nog voor m'n verjaardag 4 maanden geleden :P ). Tips voor uit eten? Ik heb zin in goede vis of tapas. Liefst een beetje in de buurt van centraal of in ieder geval echt centrum! :)
Gepost 01 March 2010 - 21:36
debby*, op 01 March 2010, 21:31, zei:
Ik mag het nie meer:S en dat terwijl hij maar gewoon een tondeusehoofdje heeft..! :o zijn bakkebaarden moesten toen ook een keer mee *altijd eigenlijk wel..maar voor het dit verhaal....* had ik dus heel goed geprobeerd.. er bleef geen bakkebaard over.. dus sindsdien mag ik het niet meer doen...
Gepost 01 March 2010 - 21:37
~M*M~, op 01 March 2010, 21:32, zei:
Ik zeg niets, maar dit was het eindnummer, echt prachtig!!! http://www.youtube.c...h?v=hq5NguyfTuo
Gepost 01 March 2010 - 21:39
vangarderen, op 01 March 2010, 21:35, zei:
De musical??? Wil ik ook graag naar toe. Vertel maar hoe die was!!
Leuk uitje voor een dinsdag trouwens :)
Gepost 01 March 2010 - 21:40
Maar goed, we zijn weer geupdated. Ik heb wel 2 dingen tegelijk gedaan, want kan nu alleen savonds op het forum dus moet meer bijlezen.
Het is hier vakantie wat inhoud dat ik dus hele dagen moet werken. Erg vermoeiend maar wel leuk.
Gelukkig woensdag vrij.
m, ook zo een stom ding waarvan de guideplus het niet meer doet??? Zo achterlijk, weer ouderwets handmatig instellen net als de video recorder. Daarom heb ik dat ding niet gekocht!
Hakkie, wat jammer dat jullie kat vandaag niet naar "huis" mocht. Ik hoop dat jullie hem snel hebben.
B, gelukkig was jij het die door het raapje ging en niet een inbreker. Jammer dat er heel wat beschadigd is, daar zit je niet op te wachten.
Gepost 01 March 2010 - 21:45
Pepper, op 01 March 2010, 21:41, zei:
En erg dat jij dat vindt! :rolleyes:
Oh, de zakkendrager ziet er goed uit!!! :D Ik weet nu al wat mijn toetje morgen wordt: Witte chocolade crème brulée met een hazelnoot tuille. :applaus:
@E: tip voor domburg wordt ook meteen opgeslagen hier!
Gepost 01 March 2010 - 21:49
Ik heb me zo onwijs kwaad zitten maken over buro jeugdzorg........
Er worden daar klachten voor waar aangenomen zonder ze te checken. Wat resulteerd dat de kinderen uit huis geplaatst worden en de ouders zelf moeten vechten om ze weer terug te krijgen.
Ik was echt in shock gister.
Als iemand dus kwaad wil kan die buro jeugdzorg "tippen" zodat iemands leven compleet verwoest wordt.
Er worden natuurlijk ook veel goede dingen gedaan door het buro, maar het idee dat ze zomaar dingen voor waar aannemen en de gevolgen daarvan.....
Die bolus gaf me toch even een frons. Ik krijg een heel ander beeld bij dat woord :P
Gepost 01 March 2010 - 21:57
Gepost 01 March 2010 - 22:13
@ loesje,
Ik had een 50% korting aanbieding bij Oad. Net even voor je gekeken maar ze hebben nu weer de volle mep.
Ik zou het zeker in de gaten houden als ik jou was, zal vast nog wel eens komen.
Disney is leuk! wanneer gaan jullie?
Gepost 01 March 2010 - 22:22
~M*M~, op 01 March 2010, 22:13, zei:
Ik had een 50% korting aanbieding bij Oad. Net even voor je gekeken maar ze hebben nu weer de volle mep.
Ik zou het zeker in de gaten houden als ik jou was, zal vast nog wel eens komen.
Disney is leuk! wanneer gaan jullie?
Thanks, ik wist nog dat jullie voor een prikkie konden gaan (vergeleken met de volle mep prijzen)!
We willen rond koninginnedag! Lekker rustig en meestal aardig weer :)
Heb der zin in!!! Nu effe oad in de gaten houden :D
Gepost 01 March 2010 - 22:32
VanG, Domburg, leuk! Lekker dichtbij hier! Enneh, als je een lekker ijsje wilt, fietsen richting Oostkapelle, Bakkerij Vader, heeft echt geweldig ijs, sausijzenbroodjes etc!
Suzan, gaat het goed met veel werken? En je gezondheid?
Ik ga vanaaf maar 's uitzendinggemist-Greys kijken... Loop echt hopeloos achter ( Een van de laatsten die ik gezien heb, is toen Izzy net begon met haar chemo's!!
Kapsel van lief valt nog niet tegen... Alleen het opknippen/scheren aan de zij en achterkant is moeilijk... Al met al loopt hij niet eens echt voor aap...
Gepost 01 March 2010 - 22:36
Suusjeuh, op 01 March 2010, 22:32, zei:
VanG, Domburg, leuk! Lekker dichtbij hier! Enneh, als je een lekker ijsje wilt, fietsen richting Oostkapelle, Bakkerij Vader, heeft echt geweldig ijs, sausijzenbroodjes etc!
Suzan, gaat het goed met veel werken? En je gezondheid?
Ik ga vanaaf maar 's uitzendinggemist-Greys kijken... Loop echt hopeloos achter ( Een van de laatsten die ik gezien heb, is toen Izzy net begon met haar chemo's!!
Kapsel van lief valt nog niet tegen... Alleen het opknippen/scheren aan de zij en achterkant is moeilijk... Al met al loopt hij niet eens echt voor aap...
aaaaaaahhhh ik lees echt iets wat ik niet wilde lezen... IZZY!! Zo ver ben ik nog niet :huh: :huh: :blink: <_< :unsure: :ph34r:

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote