Wat Houdt Je Nu Bezig? Deeltje 7 alweer!
Gepost 27 April 2010 - 19:17
Sh@ron, op 27 April 2010 - 20:02, zei:
krijg trek in :popcorn:
Ik doe mee! hoewel.... 't lijkt al een beetje leeg te lopen als de TS ertussenuit knijpt... Jammer :D
Wat een hoop nare gezondheidstoestanden bij een hoop mensen... Allemaal sterkte ermee!
Wat mij bezighoudt: ben blij dat ik er weer ben!
Nu ff proberen snel een wijn-date te plannen :P
Gepost 27 April 2010 - 19:45
Sh@ron, op 27 April 2010 - 20:21, zei:
Nou, graag! :D Maar idd, eerst ff met M alleen... Veel bij te praten (met jullie natuurlijk ook, maar je snapt me wel)
En trouwens; jij mag toch helemaal geen wijn nu..? ;)
We gaan dan op onze date wel ff een leuk plannetje bedenken voor een massa-date om mijn terugkeer te vieren. Goed?
Kan jammer genoeg niet op E's feestje komen, namelijk, want op vakantie :(
Gepost 27 April 2010 - 19:54
sorry... even iets heeeeel anders (en volgens mij is er nog geen topic over:P)
Vandaag hadden we t op werk over liedjes die we vroeger zongen op t schoolplein.... t zit nu een beetje in mijn hoofd (maar mijn kindergeheugen is niet helemaal mee compleet :P )
Kent iemand dit liedje??? Ik wilde er graag over lezen op internet maar ik kom niet zo ver hahaha...naja t liedje gaat (ongeveer) als volgt :)
De koninklijk marine, die nooit verloren gaat,
Ze dragen blauwe jassen en ook een blauwe pet
een pet met 16 letters,
waarop geschreven staat...
Mijn vader is matroos troos troos
vaart al 16 jaar naar het oost oost oost
Neemt een aapie voor me mee mee mee
mischien wel 1 misschien wel 2 misschien wel 3
etc etc
edit: eeehh en er waren veel collega's die me zo aankeken :blink: :blink: :blink: ...maar ik zoek medezangers :D
Vandaag hadden we t op werk over liedjes die we vroeger zongen op t schoolplein.... t zit nu een beetje in mijn hoofd (maar mijn kindergeheugen is niet helemaal mee compleet :P )
Kent iemand dit liedje??? Ik wilde er graag over lezen op internet maar ik kom niet zo ver hahaha...naja t liedje gaat (ongeveer) als volgt :)
De koninklijk marine, die nooit verloren gaat,
Ze dragen blauwe jassen en ook een blauwe pet
een pet met 16 letters,
waarop geschreven staat...
Mijn vader is matroos troos troos
vaart al 16 jaar naar het oost oost oost
Neemt een aapie voor me mee mee mee
mischien wel 1 misschien wel 2 misschien wel 3
etc etc
edit: eeehh en er waren veel collega's die me zo aankeken :blink: :blink: :blink: ...maar ik zoek medezangers :D
Gepost 27 April 2010 - 20:02
Elina, op 27 April 2010 - 20:38, zei:
weet iemand toevallig een goede website met dakterrasdesignplannen?
nee, maar ik had wel eens een leuk boek gevonden over dakterrassen, is dat een idee?
Ik wil eigenlijk een nieuw topic openen over de VS, maar durf niet goed, eerst maar eens even zoeken of er al eentje bestaat
:popcorn:

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote