Spammeldingen en spamverwijderupdates (van mods/admins)
Gepost 08 November 2010 - 13:36
Ik ben regelmatig aanwezig (ook al reageer ik bijna nooit meer), maar heb geen meldingen van spam ontvangen. Voorheen kregen de mods een PM als iemand spam rapporteert, nu niet meer. Dus dat is lastiger om te zien, omdat ik lang niet alle forum-onderdelen en topics meer bekijk. Ik zal er extra op letten en het ook nog even bij de andere mods neerleggen!
Gepost 08 November 2010 - 16:15
Goede vraag! Voorheen kregen we dus een PM als iemand op de report-knop had gedrukt. Nu zou het zo moeten zijn dat er een tekentje verschijnt bij een topic, als ik het goed heb begrepen. Maar ik heb zo'n tekentje dus nog nooit gezien, misschien dat alleen de admins dit kunnen zien?
Gepost 09 November 2010 - 09:54
Ik heb de laatste keer dat ik reclame tegenkwam direct een Mod een PM gestuurd. Die kan er zelf helaas weinig aan doen dus zij heeft het weer doorgezet naar een admin. Wellicht is het handig om een topic te starten met daarin de namen van alle mods en admins en wat hun exacte functie is. Dan kunnen we heel snel schakelen en iemand de mond snoeren.
Gepost 10 November 2010 - 14:22
In de zoekfunctie kan je selecteren op mods/admins, je kan ons dan snel vinden. Wij krijgen idd. geen pm. bij een "rapporteer"-melding...
Als mod kan ik wel:
- posts wijzigen/verwijderen/samenvoegen/goedkeuren
- topics wijzigen/samenvoegen/verwijderen/goedkeuren
Als mod kan ik niet:
- mensen/bots/spammers verwijderen
Wij hebben onderling een topic waar we zaken als spamachtige posts en leden die zich niet gedragen ;) bespreken. Soms duurt het daarom even voor we ingrijpen. Omdat er eerst zorgvuldig overlegd moet worden.
Zoals een aantal mensen wellicht heeft gemerkt ben ik een paar weken niet online geweest vanwege een vakantie in Korea, nu ben ik er weer. Hoera!
Als mod kan ik wel:
- posts wijzigen/verwijderen/samenvoegen/goedkeuren
- topics wijzigen/samenvoegen/verwijderen/goedkeuren
Als mod kan ik niet:
- mensen/bots/spammers verwijderen
Wij hebben onderling een topic waar we zaken als spamachtige posts en leden die zich niet gedragen ;) bespreken. Soms duurt het daarom even voor we ingrijpen. Omdat er eerst zorgvuldig overlegd moet worden.
Zoals een aantal mensen wellicht heeft gemerkt ben ik een paar weken niet online geweest vanwege een vakantie in Korea, nu ben ik er weer. Hoera!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote