Spammeldingen en spamverwijderupdates (van mods/admins)
Gepost 06 December 2010 - 05:46
http://www.trouwforu...super-gelukkig/
Gepost 06 December 2010 - 09:53
De persoon die wievie aanduidt is gewaarschuwd, post is aangepast.
Tevens is er iemand in het "Getrouwd"-draadje (thanks HB) wiens post reeds is aangepast en ook diegene heeft een waarschuwing ontvangen...
Tja de admins... Ik mis ze! Het is de laatste tijd idioot druk met spam/reclame en helaas heb ik het op dit moment qua werk en privé ook erg druk, dus een beetje hulp zou super zijn. Ik hoop dat ze snel terug zijn :)...
(Ik heb Rata en Herjan een berichtje gezonden waarin ik aangeef dat ik ze mis, wellicht dat dat tot een terugkeer leidt en tja bevallen/een baby is natuurlijk een zeer begrijpelijke reden om even niet de admin uit te hangen...) B)
Gepost 06 December 2010 - 13:38
Zij heeft hier inmiddels een nieuw vriendelijk berichtje over gekregen met de vraag of ze iets minder toegespitst op leveranciers/commerciële partijen kan posten (met de suggestie zich eens voor te stellen) of of ze mij wellicht een berichtje wil sturen met een verklaring mbt. één en ander. Dat heeft bij het vorige reclame-vermoeden tov. een welwillende ex-bruid goed geholpen (ik vermoed ook weleens iets dat niet klopt ;)).
Overigens is het vaak zo dat reclame-makende forummers met reclame-bedoelingen vaak heel gericht voor één ding reclame maken. In die zin zijn de posts a-typisch voor een reclame-maker...
Er is iig. een kans dat het om iemand (voormalig bruidje)gaat die gewoon heel blij is...
Ik houd jullie op de hoogte.
Gepost 06 December 2010 - 15:10
Vrees dat 't gewoon een overenthousiaste bruid is die heel blij was met het restaurant waar ze haar aanzoek kreeg en zo mogelijk nog blijer met haar fotograaf. Ze geeft aan dat ze het idee heeft gehad dat ze erg kritisch is benaderd en ze geeft aan dat ze dit niet als prettig heeft ervaren. Ik heb in een antwoord (en twee eerdere berichten) aangegeven wat daar de reden van is geweest en wil ook aangeven dat de berichtjes vriendelijke zijn geweest met de aanrader zich voor te stellen om één en ander recht te zetten. Dame in kwestie geeft echter aan dat ze geen behoefte meer aan 't forum heeft en zal zich niet nader voorstellen/mengen.
Persoonlijk vind ik dat iedereen correct (genoeg) ;) is gebleven in dit geval, maar het toont eens te meer aan dat niet alles is wat het lijkt en dat in sommige gevallen enige terughoudendheid geboden is mbt. het bestempelen van iemand als reclame-maker.
First timers kennen niet allemaal het klappen van de forum-zweep. Ik probeer daar in mijn berichtgeving aan hen rekening mee te houden (geef vaak aan dat het om een weerlegbaar vermoeden gaat). Hope you will do the same qua forumposten! Thanks babes!
Gepost 13 December 2010 - 11:07
Sorry voor late reactie, even van de aarde afgevallen...
Berichten verwijderd. In mod/admin-topic verzocht of een admin deze bot wil verwijderen...
Dank voor de meldingen
Mbt. een aanstaande Trash te dress (zie topic daarover)
Er komt een bericht mbt. een komende Trash the dress in het daarvoor bestemde topic. Dit is van tevoren afgestemd met mij.
Gepost 14 December 2010 - 10:22
spam in dit onderdeel!
en ook hier: http://www.trouwforu..._0&#entry387631
http://www.trouwforu..._0&#entry387643
user is: aillong heeft 5 berichten getypt:
Melden Mogelijke Reclame Forum Regels 1604 Hits
Vandaag , 08:01
Door: aillong
Nieuwe Avatars Nieuws 6078 Hits
Vandaag , 07:59
Nieuw Subforum Voor Meeting 3 Reacties
2103 Hits
Vandaag , 07:58
Trouwforum Even Offline Problemen opgelost 6 Reacties
1667 Hits
Vandaag , 07:57
Gepost 14 December 2010 - 12:16
Heb Herjan inmiddels een noodkreet per pb gezonden...
:(
@AL, iets met een examen en dat het opnieuw moet en iets met werk... I'll live...
Gepost 16 December 2010 - 11:51
Mbt. de weddingplanpost, die is verwijderd en de gebruiker gewaarschuwd.
Mbt. de vrijgezellenuitjesdinges, daar is één post (dubbel) volledig van verwijderd, de ander ernstig ingesnoerd en de gebruiker is gewaarschuwd.
Dank meiden, ik pas jullie posts iets aan ivm. de privacy waar iedereen (behalve spambots wat mij betreft) ;) toch recht op heeft...
Gepost 21 December 2010 - 11:21
Gepost 22 December 2010 - 14:46
Lieve dames,
Zoals hierboven al eens ter sprake kwam moet ik een examen herkansen. Ik ben daarom niet online in de periode van 25 januari 2011 tot en met 2 februari. Heb een mede-mod ingeseind en gevraagd of zij een (extra) oogje in 't zeil wil houden in die periode...
Gepost 23 December 2010 - 10:35

Log in
Registreer
Help 
Multi quote