Trouwforum: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum Eerst even lezen, reclame niet toegestaan!

#1 Gebruiker is offline   Lyanna 

• Groep: Members - besloten
  • Lid geworden: 04-June 07

Post icoon   Gepost 25 March 2010 - 17:39

Op dit moment verwijder ik zo ongeveer dagelijks drie DJ's die zich hier aanmelden om dan vervolgens hun eigen diensten aan te prijzen op dit forum. Dit wordt niet op prijs gesteld. Het is niet toegestaan reclame te maken voor je eigen diensten op dit forum.

Onze leden rapporteren je onmiddellijk als je reclame tracht te maken, en je account en bijbehorende posts worden daarop onmiddellijk door de moderators of admins verwijderd. Het heeft dus echt geen zin om je te blijven registreren.

Met vriendelijke groet,
Admin Crew Trouwforum
0

#2 Gebruiker is offline   We are Entertainment 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 17-June 10

Gepost 17 June 2010 - 14:02

Bekijk Post Lyanna, op 25 March 2010 - 17:39, zei:

Op dit moment verwijder ik zo ongeveer dagelijks drie DJ's die zich hier aanmelden om dan vervolgens hun eigen diensten aan te prijzen op dit forum. Dit wordt niet op prijs gesteld. Het is niet toegestaan reclame te maken voor je eigen diensten op dit forum.

Onze leden rapporteren je onmiddellijk als je reclame tracht te maken, en je account en bijbehorende posts worden daarop onmiddellijk door de moderators of admins verwijderd. Het heeft dus echt geen zin om je te blijven registreren.

Met vriendelijke groet,
Admin Crew Trouwforum

Hallo Lyanna,

Er schijnt, gezien de vragen van uw gebruikers, wel degelijk behoefte te zijn voor tips over het zoeken van een goede DJ. Ons doel is vooral om in contact te zijn met de bruiloften markt en zo nieuwe ideeën op te doen. Waar ligt jullie grens van reclame wanneer hier om gevraagd wordt?

Met vriendelijke groet,

Roy van Rooijen
0

#3 Gebruiker is offline   stimpy 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 02-October 09

Gepost 18 June 2010 - 14:56

Beste Roy,

Even een reactie van één van de mods...

Het forum is er voor mensen die gaan trouwen en zijn getrouwd en vanuit dat perspectief info uitwisselen. Het is niet ongebruikelijk dat ervaringsdeskundigen (mensen die een DJ/auto/bakker etc. hebben (in)gehuurd) elkaar tips geven. Dit is toegestaan.

Het forum is openbaar, dus indien je marktonderzoek meent te willen doen door het bestuderen van de reacties van mensen dan houden we je niet tegen... ;)

Echter, explicitie marktonderzoeksvragen (waar heb je behoefte aan bij een DJ/auto/bakker/bruidswinkel....) van professionele partijen verwijderen we. Hetzelfde geldt voor reacties van professionele partijen op vragen van leden als in die reacties duidelijk te lezen is dat de professionele partij op een nieuwe opdracht uit is. Het achterlaten van contactgegevens kan daar ook onder vallen...

Hoop dat de grenzen op deze manier zijn afgebakend. :)
0

#4 Gebruiker is offline   wievie 

• Lid geworden: 04-August 09

Gepost 17 September 2010 - 12:43

:confused:
0

#5 Gebruiker is online   marjolein--1984 

• Lid geworden: 16-September 09

Gepost 17 September 2010 - 13:47

Tja, waar gaat dit over??
0

#6 Gebruiker is offline   Elina 

• Lid geworden: 19-February 08
  • Interests:taal, media, kunst, koken, bloggen, zingen (alto's aller landen verenigt u)

Gepost 17 September 2010 - 15:05

ik denk over midlifecrises
0

#7 Gebruiker is online   marjolein--1984 

• Lid geworden: 16-September 09

Gepost 17 September 2010 - 15:25

Als je dan niks nuttigs te melden hebt, hou dan je mond. Maar ja dat is mijn mening.
0

#8 Gebruiker is offline   Ses 

• Lid geworden: 05-July 10

Gepost 17 September 2010 - 15:59

Is t geen idee om bij gevraagd/aangeboden ofzo een reclame topic te maken? En dan alle posts van dj's en bands gewoon hier op te zetten...
wordt de rest van het forum er niet door bevuilt en als er mensen naar een band of DJ op zoek zijn kunnen ze hier in kijken/ antwoorden kunnen geven op marktonderzoek?

Tenzij ik nou iets heel lastigs voorstel :P ben geen moderator dus dat weet ik niet

Ik vind het zelf ook mega irritant om al die "verborgen" reclame wat o zo duidelijk reclame is tussen de gewone reacties te lezen... Alleen al daarom zou ik zo'n band of dj niet boeken....
0

#9 Gebruiker is offline   stimpy 

Gepost 06 October 2010 - 20:22

De reacties na mijn bericht zijn overigens geen reacties op mijn bericht maar reacties op een bericht van een gebruiker die is verwijderd.
0

#10 Gebruiker is offline   suzan1983 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 26-July 07

Gepost 07 October 2010 - 08:01

ik snapte hem al niet :lol:
0

#11 Gebruiker is offline   stimpy 

Gepost 07 October 2010 - 13:18

Tja... Ik ben zelf nog lang niet toe aan mijn midlife-crisis (hoop ik)... :)
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers