Hoe breng je het grote nieuws? Leuke ideeën om ouders en vrienden het nieuws te brengen?
Gepost 05 April 2010 - 19:36
Maar; als je beide op je roze wolkie zit, hoe ga je het grote nieuws aan de ouders brengen, en erna aan vrienden,
ik heb op het internet niet echt veel ideeën gezien waar ik wat mee kan,
zo wie o wie heeft er geweldige ideeën voor ons?
GMB
*hihih nee geen baby nieuws, maar "wij gaan trouwen nieuws" (babynieuws komt er ook nog maar dan moet eerst een zwemmer mijn eitjes vinden HAHAHAH)
Gepost 05 April 2010 - 20:15
reactie van moeders: Auuww.. dat doet zeer, ik moet volgende week ook voor MRI naart z'huis, maar dat weten jullie al wel he..
8-) myn vader kon het amper geloven trouwens! zussen en zwagers hadden het aan zien komen!
Gepost 05 April 2010 - 22:06
Mijn zusje heb ik het verteld door de telefoon. Achteraf niet zo handig aangezien ze in de auto zat en bijna de sloot in croste van gekkigheid :lol:
Mijn beste vriendin heb ik de verlovingsring geshowd en zij snapte de hint gelijk.
Gepost 06 April 2010 - 07:18
Ouders en zwager uitgenodigd en de taart op tafel gezet zodat ze het zelf konden zien.
(Mijn moeder zei achteraf wel dat ze het vreemd vond dat er niks lekkers bij de koffie was. Wij waren 12,5 jaar bij elkaar en hadden ze daarvoor, als smoes, uitgenodigd. Alleen waren mijn ouders er eerder dan mijn schoonouders)
Gepost 07 April 2010 - 17:44
En zo hebben zij het erop laten drukken.
Wij gingen op visite en namen dus wat lekkers voor bij de koffie mee.
Bijgesloten bestand(en)
-
gebakjes.jpg (43.06K )
Aantal downloads : 250
Gepost 07 April 2010 - 18:34
Gepost 07 April 2010 - 21:59
mimi82, op 07 April 2010 - 18:44, zei:
En zo hebben zij het erop laten drukken.
Wij gingen op visite en namen dus wat lekkers voor bij de koffie mee.
Gaaf! :)
Behalve onze directe familie (ouders, peetouders, zussen en broers) weet nog niemand het. Dus we hebben nog een kans om ook iets leuks te doen (voor vrienden en gezamelijke collega's). Dit brengt me zeker op een idee!
Gepost 16 April 2010 - 18:21
Lisa2009, op 05 April 2010 - 20:56, zei:
Bij ons precies andersom: toen mijn vriend mij gevraagd had, wist mijn moeder het een half uur later al! Hij vroeg me dan ook ... op het erf bij mijn moeder, met zijn knie bijna in een modderplas, de schat :D Twee van mijn drie broers hebben we het die middag, dat was met Pasen, ook verteld. De derde was er niet en heb ik later die week opgebeld. De ouders van mijn vriend (broers/zussen heeft hij niet) hebben we op Tweede Paasdag ingelicht.
Gepost 30 June 2010 - 21:05
Bij de ceremoniemeesters hebben we 2 beeldjes voor in de tuin gekocht (ze hadden net nieuwe tuin). Leuk in laten pakken en zelf een kaartje eraan gemaakt. Een hartje met onze namen erop en de datum er onder en op de achterkant de vraag of ze ceremoniemeesters wilden zijn. Eerst zagen ze het kaartje niet eens alleen de beeldjes. Wij deden net of er niets was en gingen verder met kletsen tot dat ze dus vanzelf (vrij snel) het kaartje gingen lezen!
Verder bij de overige familie niets bijzonders gedaan en gewoon langs gegaan of gebeld!
Gepost 01 July 2010 - 22:16
tijdens de housewarming (waar zo'n beetje alle genodigden aanwezig waren) heb ik mijn vader gevraagd of hij het officieel wilde aankondigen ;) hij was wel een beetje zenuwachtig hihihi want er waren wel erug veel mensen ;)
konden we gelijk met z'n allen proosten :D
de ouders hebben we het persoonlijk van tevoren verteld. mijn oudste zus had het vantevoren al geraden (tja zussen ;)) en mijn andere zus was mee op de vakantie waar ik gevraagd werd (tja en ik moest het echt aan iemand vertellen!).
Gepost 03 July 2010 - 20:16
Van het kussentje heb ik diezelfde dag nog een foto naar mijn beste vriendin gemms't - die snapte 'm gelijk en was helemaal door het dolle.
De doosjes chocola hebben we aan onze ouders gegeven, maar die snapten hem allemaal pas toen we er nadrukkelijk bij vertelden dat het een hint was, hahaha!
Verder hebben we het volgens mij gewoon gezegd tegen iedereen (is alweer ff geleden - okt 2007)
Gepost 27 July 2010 - 07:15
Dus toen het eenmaal op vakatie zover was, hebben we daarna beide ouderparen even opgebeld. Enkele vrienden die we net na de vakantie zagen en op het werk gewoon verteld bij de vakantieverhalen. De overige vrienden kregen het te weten door het kaartje voor de uitnodiging voor de verlovingsBBQ.
Gepost 12 August 2010 - 20:17
Gepost 12 August 2010 - 22:30
Je zou bij beautifulbag iets leuks kunnen bestellen. Een foto van jullie met een tekst, of de trouwkaart bijvoorbeeld erop laten zetten. De dames die het beheren willen er vast ook wel een leuk briefje namens jullie instoppen. Het geheel laat je dan bij je ouders bezorgen. Zoiets?
Gepost 01 September 2010 - 19:02
Gepost 07 September 2010 - 10:30
Dus hij ziet eerst de slingers, daarna merkte hij de letters pas op... en toen begon ie te stralen :D
Sommige mensen hadden dus een beetje hulp nodig, maar t was erg leuk om t zo op deze manier te vertellen :lol:
Gepost 07 September 2010 - 14:29
Bij deze laten we jullie weten dat wij vanaf 24-09-2010 dhr. en mw. .... gaan heten
Vond iedereen ook leuk en begrepen de hint meteen!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote