Wij hebben het voor bijna iedereen anders gedaan:
De ouders van mijn vriend hebben kopjes gekregen met de datum en dat delfs blauweplaatje van de jongen en het meisje die elkaar kussen.
Mijn ouders hebben we een brief geschreven over hoe leuk kleinkinderen zijn en dat ze die nog niet krijgen, maar wel wat anders wat ze nog niet hebben. Hierbij kregen ze een foto van mijn vriend (tada een schoonzoon).
Mijn zussen hebben we een brief gestuurd met een trouwkaart erbij die ze alleen nog hoeven te onder tekenen. Een van mijn zussen had dit ook een paar weken van te voren gedaan voor de uitnodiging van ons tuinfeest als dankjewel voor alle hulp met zandkruien, want die had ze niet gekregen (ze had die dag ook niet geholpen). Hiermee heb ik mijn beide zussen ook tegelijk als getuige gevraagd.
Lieve xxx en xxx ,
Wij snappen het wel hoor. Jullie hebben het veel te druk met werken, het kopen van nieuwe kleren, jullie opleidingen, het regelen van cadeaus, het organiseren van leuke activiteiten voor de welpen, de vergaderingen van toneel, het sporten, het organiseren leuke feestjes/barbeques, het helpen in onze tuin en al die andere dingen waar jullie je mee bezig houden. Maar wij willen jullie eigenlijk nog iets vragen. Kunnen jullie alvast jullie handtekening gaan oefenen?? Enne Marianne vindt een leuke workshop en een gezamenlijke afsluitende BBQ/Gourmet wel gezellig.
Dus wij hebben dit kaartje naar vast voor jullie geschreven want daar hebben jullie dan vast geen tijd meer voor. Jullie hoeven het natuurlijk alleen nog maar te ondertekenen en op de post te doen.
Groetjes Jeroen en Marianne
Voor ons neefje (zontje van de broer van Jeroen) hebben we een shirtje gemaakt met een beer en de tekst ik draag de ringen op 12-10-12. Die hebben we cadeau gedaan.
Voor mijn ooms heb ik een puzzel gemaakt met de tekst: Het is tijd voor een pak 12-10-12. Ik heb namelijk altijd geroepen dat als ik trouw al mijn ooms in pak komen.
Voor mijn oma hebben we een powerpoint gemaakt met allemaal foto's van ons samen. Voor de oma van Jeroen hebben we een fotolijstje gemaakt met de vraag of ze nog plek had voor onze trouwfoto (de tv kast staat inmiddels behoorlijk vol).

Log in
Registreer
Help 
Multi quote