Hoe ziet/zag jouw jurk eruit? (2010) Plaats hier je foto!
Gepost 16 September 2010 - 19:08
Dit wordt mijn jurk. In de winkel was deze al passend (franse maat 42, zelf heb ik 38)
Ik ben er helemaal blij mee... Nu nog 9 maanden wachten.....
Nog wel even een vraagje aan jullie:volgens mij wordt er nu geen "nieuwe" jurk in deze maat besteld.
Is dit raar? Moet ik vragen om een nieuwe jurk te bestellen? Betaal natuurlijk wel de volle mep. :huh:
Bijgesloten bestand(en)
-
Trouwjurk.jpg (89.92K )
Aantal downloads : 321
Gepost 16 September 2010 - 22:15
Vind het wel een schitterende jurk succes.
Gepost 16 September 2010 - 22:23
Vlinder81, op 16 September 2010 - 20:08, zei:
Dit wordt mijn jurk. In de winkel was deze al passend (franse maat 42, zelf heb ik 38)
Ik ben er helemaal blij mee... Nu nog 9 maanden wachten.....
Nog wel even een vraagje aan jullie:volgens mij wordt er nu geen "nieuwe" jurk in deze maat besteld.
Is dit raar? Moet ik vragen om een nieuwe jurk te bestellen? Betaal natuurlijk wel de volle mep. :huh:
Wat een prachtige jurk!
Weet je zeker dat er geen nieuwe besteld wordt? Vraag het voor de zekerheid nog even na.
Lees wel vaker dat aanstaande bruiden een "pas"jurk hebben gekocht en zich afvragen hoe het dan zit met eventuele korting...zou het niet weten.
Weet wel dat ik mijn droomjurk in de bruidszaak gevonden, gepast, gekocht en direct meegenomen heb...niet eens over nagedacht dat het wellicht een pasjurk is, zo verliefd was ik op dieze jurk.....de verkoopster deed er echter zonder te vragen een korting op
en ook op de rest van mijn aankopen kreeg ik een korting.
Gepost 17 September 2010 - 14:15
Ik heb vandaag toch nog maar even gebeld naar de bruidszaak voor de zekerheid. Ze gaf aan dat niet altijd een nieuwe jurk besteld wordt (blijft de jurk toch wat exclusiever, doordat deze niet meer in de winkel hangt), zeker niet als de jurk die in de winkel hangt al passend is. Uiteraad mogen er geen spelden sporen etc of vuiligheid aan zitten, want dan zou ze wel een nieuwe bestellen. Ze heeft het voor mij nog even nagekeken en hij zag er perfect uit. Hij was ook nog niet zo lang in de winkel en waarschijnlijk ook nog eens door niemand anders gepast. Ik heb er dan ook geen problemen mee. Nu weet ik in ieder geval zeker dat hij perfect zit.
Gepost 17 September 2010 - 14:55
wij gaan trouwen, op 16 September 2010 - 23:23, zei:
Weet je zeker dat er geen nieuwe besteld wordt? Vraag het voor de zekerheid nog even na.
Lees wel vaker dat aanstaande bruiden een "pas"jurk hebben gekocht en zich afvragen hoe het dan zit met eventuele korting...zou het niet weten.
Weet wel dat ik mijn droomjurk in de bruidszaak gevonden, gepast, gekocht en direct meegenomen heb...niet eens over nagedacht dat het wellicht een pasjurk is, zo verliefd was ik op dieze jurk.....de verkoopster deed er echter zonder te vragen een korting op en ook op de rest van mijn aankopen kreeg ik een korting.
Gepost 18 September 2010 - 09:59
maar kan het niet laten ons nog een x te laten zien.
Bijgesloten bestand(en)
-
foto hennie 4-6-10.jpg (141.5K )
Aantal downloads : 448 -
foto hennie 4 4-6-2010.jpg (80.5K )
Aantal downloads : 423
Gepost 18 September 2010 - 11:20
Ondertussen zijn hier trouwens al heel wat mooie jurken gepasseerd. Ik heb de indruk dat de bruidsjurkenmode toch wel wat verschilt tussen Nederland en Vlaanderen, veel dingen die jullie tonen zie je hier niet echt...
Help! Mijn fotootjes zijn zo klein! Hoe doen jullie dat om toch redelijk grote foto's te kunnen tonen? Mij lukt het niet...
Bijgesloten bestand(en)
-
trouw3.bmp (126.38K )
Aantal downloads : 209 -
trouw5 - geknipt.bmp (112.48K )
Aantal downloads : 88
Gepost 21 September 2010 - 15:54
happy, op 18 September 2010 - 12:20, zei:
Als je ze opslaat als jpg/jpeg bestandje wordt het bestand qua bites een stuk kleiner en kan je de afbeelding zelf dus groter plaatsen... als je begrijpt wat ik bedoel...
Gepost 22 September 2010 - 15:39
Dit is mijn jurk:
Bijgesloten bestand(en)
-
1089716620_5_2VW6.jpeg (61.65K )
Aantal downloads : 445 -
1089696887_5_kHEv.jpeg (80.01K )
Aantal downloads : 450

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten