Hoe ziet/zag jouw jurk eruit? (2010) Plaats hier je foto!
Gepost 10 May 2010 - 07:50
Femke~, op 09 May 2010 - 22:58, zei:
@ Kim yeps is Tisento, heb er al mijn sieraden van dus vind het denk ik ook een beetje jammer om nieuwe ervoor aan te schaffen hihi maar goed wie weet als ik voor de 2de pas ga dat ik toch een iets korter kettingje wil passen...
Ik vind dit je juist heel mooi staan!
#59 Guest_Jolanda_*
Gepost 14 May 2010 - 10:43
Hallo allemaal!
Vorige week vrijdag heb ik mijn droomjurk gevonden bij De Bruidstuin in Elburg!
Het was de 2de jurk die ik aantrok! :wub:
Ik ben er helemaal verliefd op!
Er hoorde ook nog een kanten bolero bij, maar die vond ik helemaal niks, ik kreeg toen de sluier daarvoor in de plaats. Mooie deal vond ik dat!
Hier een paar foto's:
Vorige week vrijdag heb ik mijn droomjurk gevonden bij De Bruidstuin in Elburg!
Het was de 2de jurk die ik aantrok! :wub:
Ik ben er helemaal verliefd op!
Er hoorde ook nog een kanten bolero bij, maar die vond ik helemaal niks, ik kreeg toen de sluier daarvoor in de plaats. Mooie deal vond ik dat!
Hier een paar foto's:
#69 Guest_Jolanda_*
Gepost 15 May 2010 - 09:25
Femke~, op 14 May 2010 - 20:53, zei:
Hoi Jolanda,
Echt helemaal gaaf hoor, en wat onze mede bruidjes zeggen je straalt helemaal, echt super leuk om te zien...
Wanneer is de grote dag?
Echt helemaal gaaf hoor, en wat onze mede bruidjes zeggen je straalt helemaal, echt super leuk om te zien...
Wanneer is de grote dag?
De grote dag is helaas pas over een jaar! :( 28 mei 2011.
paula24, op 14 May 2010 - 22:29, zei:
hallo allemaal.
wat een prachtige jurken!! super.
ook ik durf mijn jurk niet te posten maa stuur een prive bericht met je
mail adres en dan mail ik je foto's
groetjes paula
wat een prachtige jurken!! super.
ook ik durf mijn jurk niet te posten maa stuur een prive bericht met je
mail adres en dan mail ik je foto's
groetjes paula
Ik wil wel je jurk zien! :) Ben benieuwd! Weet alleen niet hoe ik je mijn email adres moet sturen!?? :unsure: Kan je me dat vertellen?
Gepost 18 May 2010 - 12:14
Ik heb inmiddels mijn jurk weer aangehad en ik was weer helemaal hyper ben er ook zo blij mee. Durf hem niet hier neer te zetten maar mocht je hem willen zien stuur dan een pb.
Hij zit nog niet helemaal zoals hij hoort maar word nu vermaakt en is dan 1 oktober klaar. 14 dagen later mag hij voor het echie aan :D
Hij zit nog niet helemaal zoals hij hoort maar word nu vermaakt en is dan 1 oktober klaar. 14 dagen later mag hij voor het echie aan :D
Gepost 18 May 2010 - 12:51
sydnew, op 18 May 2010 - 13:14, zei:
Ik heb inmiddels mijn jurk weer aangehad en ik was weer helemaal hyper ben er ook zo blij mee. Durf hem niet hier neer te zetten maar mocht je hem willen zien stuur dan een pb.
Ik ben wel nieuwsgierig, ik zal je PB-en!
@ M&J ik denk dat ik zonder halter iets mooier vind staan!
een sluier heb je denk ik niet nodig.. maar dat is iets heel persoonlijk...

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote