Hoe ziet/zag jouw jurk eruit? (2010) Plaats hier je foto!
Gepost 02 December 2010 - 19:45
Hoopte juist dat mijn heupen weg zouden vallen in de rok, maarre ik word nu een beetje bang ;)
Ik hoopte dat het maar de vraag is hoe breed de heupen zouden zijn onder die rok zeg maar...
Nog twee nachtjes slapen en dat weet ik het.
Heb er zin in!
Vind jouw jurk inderdaad ook erg gaaf!
Scheve halslijn, flitsend rok.
Gepost 03 December 2010 - 11:31
Bijgesloten bestand(en)
-
bruidpaar.jpg (152.81K )
Aantal downloads : 399
Gepost 03 December 2010 - 12:31
Nanna, op 03 December 2010 - 12:22, zei:
Eh.. best wel. Zij had 'smorgens met fotomaken snowboots onder dr jurk aan gedaan, dus iig geen koude voeten gehad. En een fleecedeken meegenomen om tussendoor nog iets extra's om te hebben.
Gepost 03 December 2010 - 16:05
31-12-2011, op 02 December 2010 - 19:45, zei:
Hoopte juist dat mijn heupen weg zouden vallen in de rok, maarre ik word nu een beetje bang ;)
Ik hoopte dat het maar de vraag is hoe breed de heupen zouden zijn onder die rok zeg maar...
Gepost 03 December 2010 - 20:34
na twee kindjes ben ik al tevreden met de 40(strak aan het lijnen nu haha )
@ hoop voor jou dat de jurk je idd niet breder maakt.ik heb er zo een paar aangehad waarbij ik ook wel een tientonner leek haha,ook al ben ik niet TE zwaar
@purk!supermooi die jurk.ik hou nogal van pareljurkjes :-) (nooit verwacht v mezelf haha)
ik heb hier een foto gekregen via een bruidswinkel,hij is niet duidelijk en ik vond hem bij mezelf ook veel mooier lijken,passen (ow wat klinkt dat stoeferig!!)
ik zou hem hier graag zetten maar ik kreeg een verbod,de foto mag nie gepubliceerd worden.....raar he
Gepost 04 December 2010 - 18:48
Het weer was te slecht om helemaal naar Antwerpen te rijden.
Aangezien de wegen sowieso al slechter zijn in Belgie en we nog een jaar de tijd hebben, is de afspraak verzet.
Nog twee weekjes wachten...
Gepost 05 December 2010 - 10:19
Tenminste voor mij is het helemaal naar Antwerpen hahaha voor jou misschien klein stukkie ;)
@mamavjenb, dank je!! Oooh ben wel benieuwd naar je jurk dan, heb je geen merknaam met type-naam? Dan kunnen we hem googlen!
Jaa maatje 36, maar niet alle 36's zijn hetzelfde he? ;) Die jurk heb ik gepast en gekocht in 38, maar hij moet toch echt wat kleiner gemaakt (vooral op de borstpartij ;) ) Ik heb ook 2 kindjes namelijk hahaha dus ik heb nog wel een klein buikje hoor, en ben ook aardig klein! Maar ik ben ook weer durk in de sportschool te vinden om dat hangbuikje nu na 2 jaar toch eens weg te rkijgen. Wel een goede motivatie zo een trouwjurk he? hihihi!
40 is een mooi maatje toch!! Zou daar ook hartstikke tevreden mee zijn!
Gepost 05 December 2010 - 21:29
ik ben begonnen een maand geleden met het dieet van de weightwatchers,en moet zeggen ik ben er al drie kg mee kwijtgeraakt :-) woohoow.
mijn jurk is een rembo styling met naam muguet.je vind geen foto,jammer genoeg.moest je er ene vinden,laat het mij horen haha,heb al het hele internet afgeschuimd.
twijfeltje,lastig denk ik als je nu nog 2weken langer moet wachten...ik woon in belgie en moet een dik uur naar antwerpen rijden.ik heb het mijne in nederland gekocht haha
Gepost 07 December 2010 - 18:22
bride2be@2011, op 07 December 2010 - 15:30, zei:
Hoi Bride2be!
Wat leuk om te horen! Heb je ook een foto?? :D
Wat doe jij met je haar en sierraden enzo? Neem jij ook handschoenen?
Ik weet het allemaal nog niet! Bang dat het te druk wordt maar wil het allemaal, incl tiara hhihihi :lol:
Gepost 07 December 2010 - 18:59
Ik heb er een sluier bij met langs de randen kleine steentjes, lijkt ook wel een beetje op dat van jou! Verder weet ik nog niet precies wat ik erbij doe. Waarschijnlijk wel een tiara en wil mijn haar half opsteken. Handschoenen denk ik niet, maar wie weet bedenk ik me nog;)
Waar heb jij de jurk gekocht? En wanneer mag je hem dragen?
Gepost 07 December 2010 - 19:52
bride2be@2011, op 07 December 2010 - 18:59, zei:
Ik heb er een sluier bij met langs de randen kleine steentjes, lijkt ook wel een beetje op dat van jou! Verder weet ik nog niet precies wat ik erbij doe. Waarschijnlijk wel een tiara en wil mijn haar half opsteken. Handschoenen denk ik niet, maar wie weet bedenk ik me nog;)
Waar heb jij de jurk gekocht? En wanneer mag je hem dragen?
Wat leuk dat we dezelfde ideeen hebben hihi! Ik wilde in de winkel (princes in Apeldoorn) ook een sluier met glitterrandje proberen, en had ook een tiara op. Maar nu heb ik bedacht dat het misschien beter is als ik een sluier kies met satijnrandje, net als de kleur en stof als de jurk. Dat oogt misschien wat rustiger..(?)
Leek het bij jou ook zo raar die 2 'ophalen' aan de achterkant? Ik vindt ze een beetje groot en ze lijken te hangen..misschien komt het doordat de jurk 2 maten te groot was (hij is besteld in maat 34). Als het tijdens mijn pas-sessie nog zo is wil ik vragen of ze deze wat vast kunnen zetten een beetje hoger, snappie?
22 juli wordt onze dag! De jurk is nog maar een week geleden besteld.
Groetjes!
Gepost 08 December 2010 - 11:08
baby purk, op 07 December 2010 - 19:52, zei:
Leek het bij jou ook zo raar die 2 'ophalen' aan de achterkant? Ik vindt ze een beetje groot en ze lijken te hangen..misschien komt het doordat de jurk 2 maten te groot was (hij is besteld in maat 34). Als het tijdens mijn pas-sessie nog zo is wil ik vragen of ze deze wat vast kunnen zetten een beetje hoger, snappie?
22 juli wordt onze dag! De jurk is nog maar een week geleden besteld.
Groetjes!
Die ophalen aan de achterkant zijn mij niet zo opgevallen, maar dat komt doordat ik een maat 44 aan heb en de jurk nu in 36 is besteld. Daarnaast was hij door nog niemand gedragen en was nog erg kreukelig. Eerlijk gezegd weet ik het dus niet zo goed, haha. Ik heb hem in oktober besteld in Zwolle, bij Dynasty. Was al blij dat ik een foto van de jurk weer heb gezien, de foto op de site van sincerity is echt lelijk.. heb jij hem trouwens ook in de kleur alabaster of in een andere variant?
Je hebt wellicht gelijk met die sluier. Ik heb er met het passen geen tiara bij gehad, dus misschien dat het dan wel een beetje too much wordt. Maar ik wacht het maar eventjes af.
Wij gaan trouwens 2 sept trouwen, dus jij mag eerst;)
Gepost 08 December 2010 - 20:06
bride2be@2011, op 08 December 2010 - 11:08, zei:
Je hebt wellicht gelijk met die sluier. Ik heb er met het passen geen tiara bij gehad, dus misschien dat het dan wel een beetje too much wordt. Maar ik wacht het maar eventjes af.
Wij gaan trouwens 2 sept trouwen, dus jij mag eerst;)
Hai!
Grappig he, zon grote jurk passen hihi. Moeilijk te beoordelen dan he.. Ik vindt de foto op de site ook echt lelijk...ik begon zowaar al te twijgefelen de dagen nadat ik hem had uitgezocht hihi! En de kleur...tja, geen idee! De kleur van de jurk in de winkel vond ik mooi (van wit af), ze heeft me ook geen andere optie laten zien.. en op de factuur kan ik het niet terug vinden. welke heb jij dan?
Dus jij kunt mijn foto's al lekker bewonderen na 22 juli! En dan mag je zelf nog.
Groetjes!

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote