Verzameltopic Bands & Dj'S Graag vetgedrukt de provincie vermelden
#26 Guest_Wedding2011_*
Gepost 11 October 2010 - 23:49
Ze komen uit Noord-Holland in Weesp.
Zeker een aanrader! www.paramounts.nl
Gepost 18 October 2010 - 12:34
Zeer goede 3-mans formatie met een geweldige sound en heel breed repertoire, ze komen uit st. Oedenrode.
(www.da3.nl)voor demo's kijk op; http://www.cat-int.c...mid=106&lang=nl
Ze kosten ongeveer €. 925,=
Gepost 09 December 2010 - 09:17
Wij hebben nu contact met 4 DJ's: DJ Anthony, Fritz Events, Starlight, Mister Deejay DJ Anthony gaat ons budget eigenlijk net iets te boven, de andere 3 kunnen prima. Heeft iemand ervaring met één van deze DJ's? Zoeken in op dit forum leverde me helaas niets op.
Gepost 16 January 2011 - 21:51
Gepost 17 January 2011 - 07:58
Hij heeft vanalles, maar als je zelf een bepaalde stijl niet wilt, (of juist wel) dan zorgt hij daarvoor.
Ook heeft hij 2 mircofoons zodat als je zelf nog wat wilt zeggen, of mensen doen een stukje, dat dit mogelijk is. Hoe uiteindelijk gaat, dat kan ik nog niet zeggen, want ja... dat duurt nog bijna 8 maanden (klinkt nog zo ver weg, maar wat hebben we er zin in!)
Gepost 27 January 2011 - 00:03
wenne, op 09 January 2011 - 23:31, zei:
De muziek was helemaal SUPER en de dansvloer stond de hele avond vol, zelfs mensen die we meestal niet zien dansen op een feest gingen helemaal uit hun dak. Vooraf hebben we een gesprek gehad en het hele feest besproken. Echt een aanrader!!
Erg leuk om te lezen dat er meer mensen goede ervaringen hebben.
Vorig jaar heeft de Bruiloft en feest DJ de muziek verzorgd op de bruiloft van vrienden van ons. Dat was toen echt een super leuk feest. Goeie muziek, volle dansvloer, mooie verlichting en wat wij erg belangrijk vonden is dat DJ niet te overdreven aanwezig is maar gewoon lekkere muziek draaide. Na het feest hebben we meteen het nummer gevraagd omdat wij toen al wisten dat we in 2011 gingen trouwen.
Over een paar weken hebben we een gesprek om het hele feest door te spreken, maar we gaan ze zeker boeken.
Ik laat wel weten hoe ons feest is geweest!!!! Gr Nathal
Gepost 01 February 2011 - 12:41
Wedding2011, op 11 October 2010 - 23:49, zei:
Ze komen uit Noord-Holland in Weesp.
Zeker een aanrader! www.paramounts.nl
Grappig, ik kom uit Weesp... maar ken deze band niet.
Deze band komt ook uit Weesp in vind ik zelf ook super: www.nietdringen.nl
Gepost 13 February 2011 - 22:14
We hebben echt een knal feest gehad en we hebben veel complimenten gehad over de chique uitstraling!
Echt een aanrader dus..
Gepost 27 May 2011 - 13:03
De meeste gasten hielden niet van dansen en komen nooit op de dansvloer maar toch waren er het hele feest lang mensen op de dansvloer, ook mensen die ik nog nooit had zien dansen. Het was niet zo dat iedereen ging dansen maar dat hadden we ook niet verwacht.
De muziek was voor ieder wat wils, ook voor ons en onze vrienden AC/DC bijvoorbeeld. De oude oma's en oudtantes hadden als reactie "het is niet onze muziek maar het is wel een hartstikke gezellig feest" Ze vonden de muziek niet te hard staan. De jongeren en de 50ers vonden de muziek erg leuk.
Ook speelde Fritz goed in op onverwachte momenten zoals de openingsdans waar we na een halve minuut al mee stopten of een nichtje dat graag een nummer wilde zingen.
Voor een vrij uitgebreide show van 4.5 uur hebben we 500 euro betaald.
Wij zijn in ieder geval heel positief over Fritz events.
Gepost 29 May 2011 - 11:50
Ook hebben wij rond 22.00 uur 's avonds een dweilorkest laten komen. Het feest was toen helemaal op gang! Iedereen stond op de dansvloer en zong mee met de fanfare. Deurbloazers Deverter http://www.deurbloazers.nl/ het flimpje wat je onderaan ziet, zo zijn ze bij ons de zaal binnengekomen
Bijgesloten bestand(en)
-
untitled.bmp (195.87K )
Aantal downloads : 4 -
SDC15417.JPG (42.8K )
Aantal downloads : 10
Gepost 01 June 2011 - 00:06
Lyanna, op 28 April 2010 - 20:37, zei:
Wij hadden het thema tropisch en we hebben een hele fijne dag gehad met alles erop en eraan ( dj, danseressen, band, decoratie) voor heel weinig.
Hun naar is fruta exotica. Dit kun je even googlen.
gr Frennie
Lyanna, op 28 April 2010 - 20:37, zei:
Wij hadden het thema tropisch en we hebben een hele fijne dag gehad met alles erop en eraan ( dj, danseressen, band, decoratie) voor heel weinig.
Hun naam is www.frutaexotica.nl
gr Frennie
Gepost 27 June 2011 - 11:23
Gepost 22 September 2011 - 15:49
Gepost 05 March 2012 - 14:28
angel81, op 09 January 2012 - 19:06, zei:
We zijn op zoek naar een goede band die niet de hoofdprijs vraagt.
Groetjes Angelique
Hoi angel81
wij hebben stage one als band, volgens mij komen ze uit groningen, ze vragen €1295. misschien is dat wat voor jou bruiloft.
groetjes Jo

Log in
Registreer
Help 
Multi quote