De ranonkels zijn super, vooral ook in donkerpaars :wub:
De tilantia zou inderdaad wat mij betreft ook weg mogen :).
Bruidsboeket (2010) Wat voor boeket had je of wil je?
Gepost 12 January 2011 - 15:31
Ik heb mijn boeket niet weggegooid. Ik vond het zonde en met alle respect vind ik het geen leuke traditie.
Ik heb daarentegen nog een paar dagen kunnen genieten van mijn boeket.
Ik ben over het algemeen een beetje wars van alles wat "hoort" rondom het trouwen.
Ik heb daarentegen nog een paar dagen kunnen genieten van mijn boeket.
Ik ben over het algemeen een beetje wars van alles wat "hoort" rondom het trouwen.
Gepost 12 January 2011 - 15:36
In Nederland is het volgens mij helemaal niet zo gebruikelijk hoor, dat je je boeket weggooit. Ik heb het ook niet gedaan, ik heb 'm bewaard en hij ligt hier nog steeds (kan dan ook makkelijk, het zijn gewaxte rozen). Ik weet nog niet wat ik er mee doe. Bewaren of weggooien... Ik hecht er niet heel veel waarde aan ofzo.
Gepost 12 January 2011 - 20:07
Ik gooi het niet weg, volgens mij is het ook een Amerikaans gebruik.
De vrijgezelle dames proberen het te vangen en de degene die hem vangt zou dan de volgende bruid zijn.
Ik hoop dat het boeket nog enkele dagen mooi blijft in een vaas en dan probeer ik het te drogen maar of dat lukt met ranonkels?????
I don`t know..
Achja, en ik kan nog altijd terug kijken op de trouwfoto`s toch?
@ Maewyn jou boeketje is toch gehaakt, echt een apart idee.. Die valt in elk geval niet uit http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif
Zag laatst op een andere trouwsite ook leuke alternatieven voor bruidsboeketjes..met knopen en een met vlindertjes en zelfs eentje van oude broches, dat was ook erg apart om te zien..
Leuk om te zien , hoe ieder zijn eigen smaak heeft..
De vrijgezelle dames proberen het te vangen en de degene die hem vangt zou dan de volgende bruid zijn.
Ik hoop dat het boeket nog enkele dagen mooi blijft in een vaas en dan probeer ik het te drogen maar of dat lukt met ranonkels?????
I don`t know..
Achja, en ik kan nog altijd terug kijken op de trouwfoto`s toch?
@ Maewyn jou boeketje is toch gehaakt, echt een apart idee.. Die valt in elk geval niet uit http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif
Zag laatst op een andere trouwsite ook leuke alternatieven voor bruidsboeketjes..met knopen en een met vlindertjes en zelfs eentje van oude broches, dat was ook erg apart om te zien..
Leuk om te zien , hoe ieder zijn eigen smaak heeft..
Gepost 12 January 2011 - 21:16
@Marretje: ja, dat klopt! Ik vind die met knopen en broches die Kippie had ook erg leuk, en idd met vlinders en alleen knopen is ook erg leuk, maar deze gehaakte rozen (die mij ook erg aan ranonkels doen denken ;)) heb ik, behalve bij de ontwerpster, nog niet gezien!
Gepost 12 January 2011 - 21:25
Maewyn, op 12 January 2011 - 21:16, zei:
@Marretje: ja, dat klopt! Ik vind die met knopen en broches die Kippie had ook erg leuk, en idd met vlinders en alleen knopen is ook erg leuk, maar deze gehaakte rozen (die mij ook erg aan ranonkels doen denken ;)) heb ik, behalve bij de ontwerpster, nog niet gezien!
Ik heb die alternatieve boeketjes op theperfectwedding gezien volgens mij, en ik zal zo even kijken of ik het boeket van Kippie kan vinden..
Ja , die gehaakte bloemen lijken idd op ranonkels..
Vind dat zo`n gaaf bloemetje...en in zoveel kleuren te krijgen..
Vond het best moeilijk om iets te vinden wat ik leuk vond, en nu maar hopen dat ik het goed heb uitgelegd aan mijn AS , hahaha ik duw hem gewoon het plaatje van het ranonkel boeket onder zijn neus..http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif
Want hij mag dan het boeket wel uitzoeken, maar wel met heeeeeel veeeeeel hints van mijn kant.
Ach het komt vast goed...

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote