mag ik er ook bij komen?
ik wil 8 kilo kwijt zodat ik op mijn "ideale" gewicht van rond de 65 kilo terecht kom.. mijn lijf is alleen een beetje raar, zondag gewogen en helemaal teleurgesteld omdat ik 74 woog en dus ruim 2 kilo was aangekomen, nou vanmorgen toch nog even op de weegschaal gaan staan rond dezelfde tijd en gewoon weer netjes terug naar de 71/72. je kunt mij een heleboel vertellen maar in 2 dagen val ik echt geen 2.5 kilo af, zeker niet als ik verder de moed een beetje opgeef. Maarja leuke meevaller dus.
Mijn conditie is ook niet wat het moet zijn, al is het wel een stuk beter dan 2 jaar geleden. Enige probleem is dat ik geen sport kan vinden die ik leuk en betaalbaar vind. Ik als arm studentje vind een abbo op de sportschool ofzo toch een beeeetje te duur en een danscursus ofzo is vaak ook vrij prijzig. Nu ben ik begonnen met steps en dat vind ik best leuk, gewoon lekker voor de tv een beetje lopen maar de vraag is hoe goed dit werkt.. nouja iets is beter dan niets en ik fiets iedere dag bijna een uur dus beweging krijg ik opzich wel.
Iemand nog andere goede tips? Hoe krijgen jullie bijvoorbeeld je fruit binnen? ik vergeet het namelijk gewoon ondanks het feit dat ik zorg dat ik het bijna altijd in husi heb (ik pak nu maar meteen een banaan dan denk ik er tenminste om)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote