Hoe woon jij? Hoe ziet jouw huis er uit?
Gepost 09 February 2011 - 16:36
he gatver...door die positieve commentaren moet ik echt ff een traantje wegpinken.....ik weet precies hoe het huis eruit ziet en weet dus ook precies wat jullie bedioelen en het is een leuk huis met een prima dakterras...nou ja...komt raar over dit...kan het niet goed uitleggen snif
Gepost 10 February 2011 - 08:44
we zien eigenlijk een beetje een kans want we willen groter, mooier en dichter bij zee! Deze huizen zijn natuurlijk duurder dan de starterswoning waar we nu in zitten....tien procent afkletsen van 150 duizend is 15 duizend...tien procent afkletsen van drie ton is 30 duizend....keiharde berekeningen dus en de wens om 'aan zee' te gaan wonen :) (nu 5 min fietsen of 10 min hardlopen, maar goed...we willen surfplank onder de arm en naar het strand hobbelen!)
Gepost 15 February 2011 - 21:10
Lurkertje, op 09 February 2011 - 17:02, zei:
ja dat is waar twijfeltje :) het is een beetje een gemengd gevoel, je gaat je toch hechten aan zo'n huis! :)
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik hecht me altijd al aan een vakantiehuisje!! *proest*
Ik rijd iedere dag langs het flatje waar Arjan en ik begonnen zijn en moet altijd even kijken en terugdenken aan toen!! Klopt, klopt, het was veel te klein, helemaal toen we Balto kregen, maar het was toch een mooie tijd!
Dus wees maar lekker weemoedig!! Het bewijst alleen maar dat je en groot hart hebt en misschien een beetje een te groot inlevingsvermogen!! hahaha :D ;)
Gepost 30 May 2011 - 10:09
we zijn verhuisd! we wonen nu in de 'Bronx van Delft'zoals een vriend van me het noemt LOL Het is opvallend rustig in de Bronx en iedereen is onwijs aardig...ik vind het nog best leuk daar! :) Veel kinderen in de flat, dus genoeg oppaskinderen voor de katten hoop ik (als we in Engeland zijn eind van de maand)
Gepost 23 June 2011 - 12:47
veel plezier in de bronx van delft! ;)
Zo wonen wij, ja het staat al een poos te koop helaas... Iemand interesse? :P
http://www.funda.nl/...-zalkerbos-139/
Zo wonen wij, ja het staat al een poos te koop helaas... Iemand interesse? :P
http://www.funda.nl/...-zalkerbos-139/
Gepost 23 June 2011 - 18:55
@ elina jammer maar dat is mijn lust en mijn leven :P Het is de piano van mijn schoonvader geweest, AS heeft er als baby nog achter gezeten, net als mijn kinderen er nu ook plezier van hebben
@ twijfeltje, dat vragen wij ons ook af :unsure: We hebben al zoveel kijkers gehad, maar haken toch af! Waarschijnlijk omdat wij een badkamer ensuite hebben... Dat is zo verbouwd, de andere app. hebben de ingang van de slaapkamer en badkamer in de centrale hal
@ twijfeltje, dat vragen wij ons ook af :unsure: We hebben al zoveel kijkers gehad, maar haken toch af! Waarschijnlijk omdat wij een badkamer ensuite hebben... Dat is zo verbouwd, de andere app. hebben de ingang van de slaapkamer en badkamer in de centrale hal
Gepost 23 June 2011 - 22:29
deniesje, op 23 June 2011 - 19:55, zei:
@ elina jammer maar dat is mijn lust en mijn leven :P Het is de piano van mijn schoonvader geweest, AS heeft er als baby nog achter gezeten, net als mijn kinderen er nu ook plezier van hebben
Dat was ook iets wat mij opviel... ziet er super uit, prijs helemaal niet raar. Alleen viel mij dus ook de ingang via de slaapkamer op.
Wij hadden dat ook in de flat. Weet niet of het een gezinsflat is of dat er ook veel alleenstaanden/stellen wonen? En of jullie er nog wonen? Misschien dan van de kinderkamer een hobbykamer/rommelkamer maken ipv slaapkamer? Dat de link niet snel gelegd wordt als er meerdere in huis wonen, dat ze dan via de slaapkamer naar de badkamer moeten? Maar ja, gaat wat moeilijk als jullie er nog wonen... Succes met de verkoop...
Gepost 24 June 2011 - 05:09
Oh ja, was me nog niet opgevallen.
Als je kinderen ouder zijn is dat misschien niet fijn.
Lig je zelf op bed, komt je puber langs...
Maar daar valt toch wel een ingang voor te maken in de hal?
Of wordt dat dan een hele verbouwde badkamer.
Dat geeft wel een flinke kostenpost.
Als je kinderen ouder zijn is dat misschien niet fijn.
Lig je zelf op bed, komt je puber langs...
Maar daar valt toch wel een ingang voor te maken in de hal?
Of wordt dat dan een hele verbouwde badkamer.
Dat geeft wel een flinke kostenpost.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote