Trouwen In 2012
Gepost 05 February 2012 - 20:19
Sorry voor het traaaage beantwoorden. Maar het ging hier zo onwijs snel dat ik het echt niet meer kon bijbenen. Nieuwe poging!
@Jm, Is het goed gekomen met het pak?
@ trouwlocatie, wat een mooie zalen allemaal! Wij trouwen in het raadhuis van ob.
http://www.binnenpad...nd-raadhuis.jpg Ik ben er al zolang als ik woon verliefd op. Blij hier nu te kunnen trouwen!
@ Veer, spannend hoor je stof halen! Komt vast goed! Laat je de vorderingen weten?
@JM2012 Gave lintjes heb je! Gebruiken hier geen auto’s dus ook geen lintjes. Maar de jouwe zijn geweldig! Gaaf dat je trouwlocatie tof was! Kun je vweer verder met de voorbereidingen!
@ WoeligePaulien, hoeist nu met je ketting?
@ trouwpakkenkwestie, AS is in 1 keer geslaagd. Moeders en mijn beste vriendin gingen mee.
Aangezien ik hem een kleur (voor stropdas) heb meegegeven ging hij naar de zaak waar ik mijn jurk kocht. Hij was er met 1,5 uur uit. Ook weer geregeld! Hopelijk komt het bij jullie ook helemaal goed!
@ Denisseee Benieuwd naar je sieraden! Heb zelf mooie op Etsy gezien. Twijfelen of ik ga bestellen ja of nee! Je ringen zijn gaaf! Niet zo alledag, bijzonder helemaal als je ervan houd en het verhaal kent. Wij gaan toch gewoon voor doorsnee ringen. Geen connexies in het buitenland ;)
Wij zijn er ook eindelijk uit qua inhoud voor de bedankjes. Lastig he! (helemaal die mannen die niet weten wat ze willen)
@ Esprit, wij gaan ook naar Amerika! Wie weet tot daar ;)
@ Missy ilia Jeetje wat ben je creatief! Gaaf zeg je corsages! Benieuwd wat er nog meer uit je handen gaat komen! Fijn dat je eruit bent qua gasten en dat soort dingen. Zal ook wle rust geven!
@ Charley! Gaaf zeg je woonkamer! En die foto van die kat… Wow!
Hier gaat verder alles prima.
Vorige week met onze (semi amateur-prof) fotograven (echtpaar en komen samen) in conclaaf gegaan. Zijn er helemaal uitgekomen. Helemaal fijn!
Ook de taartenshop is bezocht. We wisten wat we wilde en dat is vooral zelf helpen, zelf doen en zelf bepalen. Zij vonden dit prima! We gaan de dinsdag voor het trouwen (trouwen op donderdag) helpen met maximaal 8 man. Worden aan het werk gezet en gaan een mooie taart maken (waarvan het voorbeeld er al is) Zij houden hem dan vers en bezorgen hem op donderdag. Fijn!
Wat voor vulling hadden/hebben jullie in de taart? Erg benieuwd naar!?<br style="mso-special-character:line-break"> <br style="mso-special-character:line-break">
Gisteren naar de trouwbeurs geweest. Vonden hem wat klein maar wel erg leuk! Alleen best wel duur voor wat er was! De modeshow was gaaf maar net te lang (half uur was voldoende volgens ons) Al met al een leuke dag gehad! En de afspraak van de ringen bevestigd bij Le Merriage die er ook stonden. Benieuwd waar we op uit komen! Denk dat ik het al wel een beetje weet. Gelukkig vrijwel dezelfde smaak als het over ringen gaat.
Vandaag een flinke discussie (wel een gezellige!) over de bedankjes gehad. AS wil graag organza zakjes vullen met chocola (zo hoort het volgens hem) ik wil iets blijvends meegeven. We gaan nu voor organza zakjes met Chocotofs (tof dat jullie er waren!) en eraan een sleutelhanger die gegraveerd is met een toetsenbord of een muis (litb), we kennen elkaar via het internet.
Voor de daggasten komt er nog iets extra’s. Wat is de vraag nog even. Mocht je tips hebben zijn ze welkom! Nu nog zeker 6 weken wachten tot het binnen is. Ach we trouwen pas in september!
Nu opzoek naar organza in de juiste kleur en lintjes die we laten bedrukken!
Verder alles zijn gangetje! Heerlijk al die voorbereidingen!
Gepost 05 February 2012 - 20:27
Die eerste was van t weekend in de sneeuw (dat is Buddha) en die andere zijn buddha en benji toen ze nog kleiner waren lagen ze altijd zo lief samen :) Oeh en die laatste blijf ik altijd zo schattig vinden die moest er nog ff bij ;)
@Lies ja gaat snel he hier! Fijn dat jullie er uit zijn met bedankjes. Wij doen ook organza zakjes vullen met wat lekker en ik heb bij vistaprint visitekaartjes laten drukken met een foto van ons en de de datum en de tekst "bedankt dat je er was!". Zijn echt super leuk geworden en kost daar bijna niks. En die maken we dan aan de zakjes vast.
In de taart hebben wij de vulling bokkepootjescreme met banketbakkersroom (en die maakt ze dan knalroze want dat is onze themakleur). En in de cupcakes een deel met bastognecreme en andere deel met bonbonblocpralinecreme. MMMM!!
@Charley jullie huis is echt heel mooi geworden! En idd fantastisch die foto van jullie kat :)
Gepost 05 February 2012 - 22:32
http://6.media.hyves...g335145333.jpeg Timo toen ie klein was
http://4.media.hyves...g724632579.jpeg Laartje toen ze nog een klein monstertje was
http://7.media.hyves...g956710822.jpeg Heerlijk samen in de vensterbank
Maar inderdaad, wat hier ook al wel genoemd wordt; het is soms best druk om op iedereen te reageren, voor mij in ieder geval wel.
Ik zag wel hele mooie gedichten voorbij komen; super leuk. Die van mij heb ik gewoon gevraagd na het dopen van 't kereltje. Voor de getuigen van Lief zijn we destijds langs gegaan om het te vragen.
Locatie is trouwens geboekt, of nou ja.. Wij hebben het bevestigd, heb alleen nog geen bevestiging terug. Maar maak me er niet echt druk om, want ben nog niet echt mensen tegen gekomen die op een maandag trouwen ;)
Die ringen met die geboortestenen vond ik érrug mooi! En wat een mooi verhaal/betekenis zit er achter! (kom ik aan met m'n zilveren trouw/vriendschapsringen ;))
@Missy-ila; nog iemand die zo creatief is! Ik moet ook maar eens wat tijd tevoorschijn toveren denk ik :) Ziet er erg leuk uit die corsages. Heb je het met vilt gedaan? Ik kan het namelijk niet zo goed zien met mijn laptop, kleuren zijn een beetje wazig, omdat er een draadje loszit...
@Charley; wat een leuke make-over! Leuk huis :)
Hoop niet dat ik nu heel veel vergeten ben... Lees braaf mee, alleen het reageren gaat niet zo snel ;)
Gepost 05 February 2012 - 22:43
@Roxymilan: dat klinkt lekker, al die verschillende vullingen! Maakt dat in de kosten veel uit eigenlijk?
Gepost 06 February 2012 - 07:35
@Corsages – bedankt voor de complimenten! :)
@Katten – wat een schatjes hebben jullie! Mijn schoonouders hebben twee ragdolls. Ik ben wat minder een kattenmens, wij hebben twee hondjes.
@Roxymilan – aaaahw die middelste foto! :wub:
@Deniesje – Leuk dat jullie al zoveel dingen geregeld hebben, dat geeft wel een fijn gevoel he. Welke dingen moeten echt nog gebeuren of is eigenlijk alles al geregeld?
@JM – Het is wat met die mannen… Maarja, hij zal vast wel op tijd zorgen dat alles klaar is (toch? :unsure: )
@Charley – wat een leuke huiskamer. Mooie nieuwe bank ook!
@Octoberbride – We willen wel muziek, dat vind ik toch wel wat toevoegen… alleen welke is echt heel moeilijk :P Wel leuk om het samen te hebben over de huwelijksreis.
@Twijfeltje – goed idee van de poefjes, misschien is dat wel wat!
@Lies – Leuk dat jullie zoveel geregeld hebben. Gaaf dat jullie ook zelf mee gaan helpen aan de bruidstaart. Wij hebben de avond ervoor een workshop bruidscupcakes versieren op onze locatie. De taart wordt wel gemaakt door de bakster zelf.
Gepost 06 February 2012 - 08:24
Pffff dat het koud kan zijn in de winter dat snap ik, maar -8 overdag is wel beetje overdreven toch!
greetz
Gepost 06 February 2012 - 08:38
@ lies .. ik zal kijken of ik straks mijn armband en ketting nog eens kan plaatsen (hoe doen jullie die miniatuurtjes)
wij hebben zaterdag jurkjes gekocht voor onze bruidsmeisjes ! :D
ook zijn wij bezig met het ontwerpen van onze DVD hoesjes. heerlijk om er volop mee bezig te zijn..
Gepost 06 February 2012 - 08:45
Bedankt voor alle complimenten. We zijn ook erg blij met de nieuwe bank. Ik kwam bijna niet meer "uit" de oude, die was echt gigantisch ingezakt haha! Mijn kat doet het goed met de nieuwe, ze hangt er niet in, maar dat heeft ze eigenlijk nooit gedaan. Ze slaapt er wel veel op. Als we 's avonds gaan slapen en je bent toch iets vergeten in de woonkamer, dan ligt ze er al parmantig te wezen. Ik hart katten echt, ik heb geweldige leuke beestjes voorbij zien komen. Ik ben dus weer geen hondenmens. Ik zou het prachtig vinden om een hond uit te laten, de standaard beweging die je krijgt - leuk! Maar verder vind ik een hond dus niks haha.
Gepost 06 February 2012 - 08:49
@October bride wauw jullie kat is ook echt een mooi beest! Die van ons zijn nu ook twee flinke katers hoor! En we hebben nog een poes die is veel kleiner maar wel supersnel! Die katers gaan wel s achter haar aan maar krijgen haar nooit te pakken haha.
Die verschillende vullingen is niet duurder dan wanneer we bv 1 vulling zouden kiezen. Maar wij bestellen een klein snijtaartje voor ons snijmoment daar gaat 1 vulling in. Daarnaast nog stuk of 50 cupcakes en in 25 cupcakes ene smaak en 25 cupcakes andere smaak. Je hebt wel 'luxevullingen' die zijn wat moeilijker te maken en daar betaal je dan volgens mij 5 euro extra voor, dat is bij ons taartje het geval.
@Richelle ik snap dat je je daar toch wel een btje druk om maakt! En iets van een bolero ofzo? Die hebben ze misschien wel gewoon op voorraad? Ik hoop dat t vrijdag een btje meevalt! En dan gewoon zoveel mogelijk binnen blijven. Ik weet niet of je een hele fotoreportage buiten had gepland maar anders misschien toch ook binnenlocatie zoeken (als je die niet al hebt). Want even buiten kan wel maar na een kwartier ben je denk ik al gauw verkleumd...En ik hoop dat de problemen op het spoor en op de weg meevallen het zou jammer zijn als er mensen afzeggen.
In ieder geval alvast heeeeel veel plezier gewenst!! En je moet maar zo denken, de sneeuw geeft wel prachtige foto's ;)
Gepost 06 February 2012 - 09:07
@charley: wow, het gaat bij jullie echt hard nu! Spannend hoor. Snap goed dat jullie je huisje nog ff op orde willen brengen! Het is trouwens erg mooi geworden!
Inclusief huwelijksreis op 11000? Dat vind ik echt supernetjes!
@Veer: Gezellig! Mooi gedicht ook weer.
@JM2012: haha, ik hoor het die kereltjes zeggen! ;)
Ja, de eigen DJ gaan we nog wel spreken inderdaad. Daarmee kunnen we ook gedetailleerdere afspraken mee maken, dus wel erg leuk.
@missy-ila: lekker, weer een paar knopen doorgehakt. Soms kun je zo lang over bepaalde elementen nadenken, dat het maken van een keuze bijna onmogelijk wordt! ;) Mooi dat je gewoon iedereen naar het gemeentehuis laat komen, dat moet vast lukken.
Schattige corsages! Is dat van vilt?
@deniesje: ik ga er ook vanuit dat ik douanekosten moet betalen. Dat doe ik steeds, dan kan het alleen maar meevallen. Nog een week wachten, hoop dat het er dan echt wel is!
Ik ben benieuwd hoe de suite bevalt! ;) Wel leuk om die van te voren te bekijken, mag ook wel voor dat geld!
@October Bride: lastig hè, de huwelijksreis. Daar zijn wij ook nog steeds niet uit..
@Charizz: wow, een nieuwe kat! Fijn zeg! Hebben jullie inmiddels al een naam bedacht?
@Lies86: Zo, jullie hebben ook flink wat gedaan de afgelopen tijd. Leuk!
@Duurtnogeven: anders gewoon ff de locatie bellen en vragen om een bevestiging. Vinden ze vast geen probleem!
@Richelle: ja, brrrr het is koud! Jij kunt wel bijna een dikke maillot aan doen en lekkere snowboots. Kun je niet ergens een wit/ivoorkleurig bontje vandaan halen? Die hebben ze vaak wel op voorraad. Er is vast iets te regelen!
Wij zijn zondag naar een bruidsbeurs in de regio geweest. Erg leuk moet ik zeggen! We hebben een paar mooie kortingskaarten voor ringen ontvangen, dus daar gaan we binnenkort maar eens mee aan de slag.
Ook een heel leuk gesprek gehad met een dame (uit ons dorp notabene..) die kapster is, dus daar ga ik waarschijnlijk binnenkort eens naartoe om een proefkapsel te laten doen. Ze had in ieder geval goed in de gaten wat ik wil en ze wil m’n haar later op de dag komen veranderen!
De modeshow op de beurs was echt tenenkrommend fout. Gingen ze dansjes doen enzo, echt heel erg! Wel leuke ideeën opgedaan voor pak van AS. Ook een jurk tegengekomen die ik heb gepast. Die lijkt wel wat op de jurk die ik heb gekocht en AS vond die jurk erg mooi. Goed teken!
Verder weten we momenteel niet zo goed meer wat we nog kunnen regelen. Belangrijkste dingen zijn huwelijksreis, ringen en bepalen of we een videograaf willen en welke. Heb AS nog steeds niet kunnen overhalen… Kaarten weten we al ongeveer. Verder is het meer detailwerk, maar dan is 7 maanden nog wel erg ver weg. Ach ja, hebben we het weer ff lekker rustig!
Gepost 06 February 2012 - 12:52
Fijn dat er weer wat zaken geregeld zijn en gaan worden. Jullie dag komt snel dichterbij kan me goed voorstellen dat het nu extra veel tijd kost om alles op tijd geregeld te hebben.
- Jm Het is waar je krijgt snel een band met iedereen. Ik hoop dat iedereen een verslag van haar trouw met foto's gaat posten. Reageer maar zoveel je wil ik zal je ei zeker blijven lezen ;)
Dat wil ik wel geloven. Zorgen dat de kinderen alles aan hebben en mezelf niet vergeten. Laat het maar snel lente worden.
- Charley Voor mij hoeft het topic niet van naam veranderd woren. Ik blijf ook gezellig hier kletsen.
Gezellige woonkamer en rommelig. Hier is het een stuk rommeliger ;) Mooie foto van Jazz.
- October Bride je kan ze na de trouwdag misschien een leuk persoonlijk herinneringscadeautje geven.
- Lies Ik zal zeker laten weten hoe het verder gaat met mijn jurk. Ik ga er misschien wel een foto van maken.
Fijn dat je aanstaande een pak heeft en dat is best snel geregeld. Leuk dat jullie erg persoonlijke cadeautjes gaan geven. Je zou de daggasten een leuke muismat cadeau kunnen doen.
- Mooie foto's van jullie katten heel erg lief!
- Missy-ila hier hebben het nog niet over de muziek gehad. Ik weet eigenlijk ook niet wat gebruielijk is omdat de ceremoniet op het gemeetehuis heel kort is. Ik vind het heel spannend om het pakket en accessoires op te halen.
- Richelle Hopelijk kan de bruidszaak je helpen. Het is nu heel erg koud. Het geeft misschien wel mooie foto's in de sneeuw.
- Charley Goed dat je een bolero hebt bij besteld. Heel veel sterkte voor de dames die nu heel snel gaan trouwen. Dat jullie maar niet teveel buiten in de kou moeten zijn.
- Blondbruidje bedankt! Wat fijn dat je een kapster uit je dorp hebt gevonden dat maakt het wel zo gemakkelijk. Fijn dat je AS je mooi vond in de jurk. Geniet van de regelrust. ;)
Gepost 06 February 2012 - 14:57
@Charizz: Wat een prachtig katje was dat, echt een dropje! Fijn dat jullie een nieuwe krijgen, toch wel erg gezellig!
@Lies: Nee , pak is nog steeds een drama ;). Jullie gebruiken geen auto’s? Wat dan wel? Of hadden jullie de bruiloft allemaal op één locatie?
Wat gaaf dat jullie zelf je bruidstaart gaan maken op deze manier! En leuk dat die taartenshop het daarmee eens is :D. Die bedankjes klinken erg mooi/lekker! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
@Roxy Milan: Wat een leuke katten en vooral schattige foto’s!
@Missy ila: Haha! Ja zoalng het maar op tijd af komt.. en anders, dan trouwt ie maar in spijkerbroek met een jasje en overhemd. Ik vind hem zoieso toch wel leuk ;)..
@Richelle: Sterkte met het vinden van een lekkere warme bolero! Spannend dat het voglende week al zover is zeg! Desnoods gewoon een dikke deken mee voor tussendoor ;) Veel plezier alvast, voor het geval we je hier niet meer spreken!
@Blondbruidje: Hehe, dat wat jullie hebben met dieren hebbenw ij met planten.. Die overleven ons ook nooit! Ben benieuwd naar de schoenen! En toevallig zeg, van die kapster.
Frustrerend he, als je nog zo lang wachten moet. Wij hoeven niet zo lang meer en vind t eigenlijk ook wel weer jammer, want strax is al het leuke voorbereiden voorbij!
@Veer: Haha, bedankt! Zal mijn eieren neerleggen hier ;).
Zit nu thuis op de bank, met pootje omhoog. Heb een gezwollen knie die erg stijf en pijnlijk aanvoelt, helaas! Dus ff een dagje rustig aan doen…
Over 1,5 week mn jurk weer aan, heb er zo’n zin in! Heb vandaag aan mn moeder alle spulletjes laten zien. De bolero, tasje, schoentjes etc. Ze vond het allemaal erg leuk :) .
Gepost 06 February 2012 - 22:39
@Roxymilan; ja, ik had hetzelfde idee inderdaad. Geloof dat die van jouw nog nét iets meer wit op z'n borst heeft.
@Blondbruidje; wat leuk dat je as 'jouw' jurk mooi vindt! Dat is wel een hele geruststelling. Hier heb ik Lief ook al wel eens gepolst en hij zit een aardig eind in de goede richting. Hij denkt alleen dat het geen strapless jurk zal worden... Laat dát nu nét het geval zijn... Maar ach, dat vindt Lief vast niet erg :lol:
Ga inderdaad morgen de locatie maar even bellen, namelijk nog niets weer gehoord nadat ik had bevestigd. Nu was ik ook 1 dag te laat, maar 't is hier zo megadruk dat het er echt bij ingeschoten is. Denk niet dat ze het heel erg vinden, want op 'onze' datum hadden ze toch niemand, maar goed.. Het is altijd fijn om het zeker te weten.
@JM; hoe krijg je dat nu zo? Dat is wel erg vervelend! Rustig aan doen dan maar (kun je wel lekker fröbelen met al je knutsels :lol:)
@Charizz; heb je al een naam voor de nieuwe bewoner van jullie huis? Is het een mannetje of vrouwtje?
Gepost 07 February 2012 - 07:14
ff een korte reactie voordat ik aan het werk moet.
Het is niet gelukt met een stola of bontje..ik heb van allerlei variaties aangehad van diverse stola's, bolero's, bontjasjes, bont capejes...
maar het stond gewoon weg niet...zag er niet uit. Het heel effect van het bovenlijfje van de jurk viel weg. + dat ik een lange sluier heb en dan wordt het gewoon to much....
Dus we zitten nu erg in dubio of we voor de binnenlocatie moeten gaan met foto's maken en/of de schapendoes deken van mijn moeder moeten meenemen om tussendoor om te slaan...
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.
Iek...nog 3 nachtjes slapen, nog maar 2 daagjes werken....pfff komt nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij.
greetz
Gepost 07 February 2012 - 10:40
@Duurtnogeven: Gewoon iets in mn knie geschoten, snap er helemaal niets van!
Ons poesje wordt vandaag gesteriliseert.. :( Arme schat, zonet weggebracht op de fiets ( met een deken en een warme kruik in haar reismandje, veel te koud anders!). En nu is het wel heeel erg stil in huis.. :(
Gepost 07 February 2012 - 11:08
En wat sneu voor je poesje.. Weet dat nog wel bij die van mij... Die liepen hier te zwalken over de vloer.. Zo sneu... Als ze er weer is, maar lekker verwennen en knuffelen ;)
@Richelle; hoop dat je nog een goed idee hebt of anders een mooie binnenlocatie voor het fotograferen.. Nou ja, één ding.. Als je op de bruiloft kou vat, ben je die dag nog niet ziek.. Maar goed.. als je op huwelijksreis gaat daarna (?), dan is dat natuurlijk niet echt leuk...
Gepost 07 February 2012 - 11:12
Ik blijf hier trouwens gewoon met jullie meekletsen want ik vind het zo gezellig en handig! Je krijgt inderdaad een soort van band met elkaar! Echt heel erg leuk.
Ik heb al een aantal dagen niet gekeken, en er is weer zo veel bijgetypt dat ik niet op iedereen zo heel goed kan reageren, want dan zit ik hier vanavond waarschijnlijk nog, hahaha.
Leuk huis! Ziet er echt heel erg gezellig uit zo! En lekker bank ook, zoiets hebben wij ook! Helemaal bruidloftklaar zou ik zeggen.
Ik zie hier allemaal foto’s van poezen voorbij komen! Leuk hoor. Ik heb zelf eigenlijk ook een poes, maar die is bij mijn ouders. Onze buren hebben namelijk een vijver en het zal niet de eerste keer zijn dat ze met een vis in huis komt. En met een klein meisje in huis is het (vooral zomers) niet handig om de hele dag door de deuren dicht te moeten houden, omdat de poes niet naar buiten mag. Dus blijft ze maar lekker daar bij mijn ouders, met nog twee andere poezen. Ze heet trouwens Kees.
We hebben wel een hond, ik zal even proberen om hieronder een foto te plaatsen.
Veer wat leuk dat je lekker gaat shoppen met je vriendinnen. En wat zullen ze blij verrast zijn als je ze de gedichten geeft. Alvast heel veel plezier.
@JM2012 wat vervelend van je knie! heel veel beterschap ermee. Je hebt nu in ieder geval wel lekker veel tijd om te knutselen en met de bruiloft bezig te zijn. En wat zielig voor jullie poes. Kun je hem later vanmiddag weer ophalen? Ook veel beterschap voor haar!
@Richelle wat spannend zeg, het komt nu echt dichtbij! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal en foto’s natuurlijk! In ieder geval alvast heel erg veel plezier en hopelijk wordt jullie dag net zo mooi als jullie je voorgesteld hebben, of misschien zelfs nog mooier! En inderdaad gewoon een aantal dekens meenemen om lekker op te warmen. Misschien nog een kruik ofzoiets!
@lies86. Ik heb de bestelling klaarstaan bij een webshop, maar moet het nog bestellen. Ik hoop dat ik dat binnenkort kan gaan doen, en dan kan ik er lekker mee bezig. Ik heb daar ook maar gelijk de kralen voor een armband en oorbellen in het winkelmandje gedaan. Ben ik in 1 keer klaar!
Gisteren is mijn vriendin die ook onze cm is even langs geweest. Ik heb haar even wat ideetjes laten zien en even doorgesproken wat er zo ongeveer allemaal verwacht wordt van haar (niet veel, maar toch). Toen ik haar nog even hielp herrinneren dat de helft van onze gasten wel duits zijn, begon ze toch weer te twijfelen hahahah. Ze kan namelijk absoluut geen duits. Dat wordt lachen!
En ik wou graag als bedankjes van die chocosticks (sticks om van warme melk, warme chocolademelk te maken). Maar ik vind ze veel te duur (bijna €3,-), want ik wou er ook graag nog een leuk doosje ofzoiets omheen en natuurlijk een bedankkaartje erbij. Dus heb ik even op youtube gezocht of je ze ook zelf kan maken. En dat kan! Dat heb ik afgelopen weekend even geprobeerd en het is gelukt! Dus dat is ook weer geregeld!
Een andere vriendin van mij hebben we gevraagd of ze de bruidstaart wil maken (of had ik dat al gezegd). En ik ben van plan om zelf de taarttopper te gaan maken van fimo. Ben erg benieuwd.
mmm, met de foto lukt niet helaas
Gepost 07 February 2012 - 13:29
Net trouwens bericht gekregen van de locatie en ze zijn akkoord! Joepie :D
Gepost 07 February 2012 - 13:39
Ik ben al een hele tijd niet meer aan posten toegekomen maar ik heb mijn anastasi jurk vorige week voor het eerst gepast!
Aangezien jullie de eerste jurk, waar ik zo over twijfelde maar uiteindelijk niet heb genomen (degene waar ik wat steviger in leek), ook hebben gezien heb ik mijn Anastasi jurk op de mail gezet! Hij is precies geworden zoals ik in mijn hoofd had, echt super mooi!!!!!!!! Was helemaal sprakeloos toen ik hem voor het eerst zag. Op de foto's is de jurk nog iets te lang, ze had hem nog niet afgespeld. Ik heb de jurk nog niet, de achterkant gaat ook nog iets bewerkt worden, net zoals de voorkant nu is.
Ik ben helemaal happy :D
Gepost 07 February 2012 - 13:43
@JM2012: hoe is het met je knie? Enig idee hoe het komt? Leuk dat je je moeder de spullen hebt laten zien, vind ik ook altijd leuk werk! Mooi dat ze het leuk vond!
Haha, op zich ben ik heel goed met dieren, maar AS wil ze niet in huis. De vissen hebben we van een vriend gekregen en 1 is dood gegaan. De ander is al een hele tijd wat zielig, dus we kopen geen nieuwe erbij, maar het duurt nu al flink lang. Zit dus steeds te twijfelen of ik toch niet een nieuwe vis erbij zal kopen, maar dan zul je zien dat de andere dood gaat..
Ben inderdaad helemaal blij met die kapster! Moet binnenkort te knippen, dus ga haar maar bellen voor een afspraak geloof ik.
Och, en naast jijzelf nu ook poes in de lappenmand.. Hoop dat ze er niet zoveel last van heeft.
@Duurtnogeven: haha, dat van dat strapless is herkenbaar! Ik heb ook een strapless jurk en AS vind dat wel mooi, maar heeft bij de modeshow ook gezien dat die strapless jurken soms een heel eind van je af staan bij het decolleté. Dat vond hij erg lelijk. Gelukkig ben ik daar ook niet zo’n fan van, dus ik zorg er wel voor dat de jurk goed aansluit.
@Richelle: jammer dat het niet gelukt is met de stola/het bontje. Je kunt natuurlijk altijd een paar foto’s buiten maken en de rest binnen. De sneeuw geeft wel mooie plaatjes. Toevallig ben ik lid van een trouwnieuwsbrief en daar staat precies vandaag ook wat op over koude winterbruidjes. Wat zij heeft vind ik toch ook wel heel erg leuk en het is niet zo dat je zo de hele dag rond moet lopen. Misschien heb je er wat aan: http://www.wedspiration.nl/
Het schiet nu wel heel erg op hè, geniet ervan!
@woelige paulien: daar hebben meer mensen last van, vandaar dat heel veel de tekst eerst in word typen. Kun je ook gemakkelijk langs alle berichten scrollen, zonder heen en weer te moeten tussen lezen en typen. Ideaal!
Heb je dat recept voor die chocosticks voor me? Ik vind dat ook wel erg leuk om zelf te maken! (voor mezelf dan hoor!) We trouwen midden in de zomer, dus als bedankje is het iets minder geschikt..
Foto’s van je computer kun je alleen laden met de volledige editor. Kun je onderaan de pagina aanklikken.
@Little1: heb meteen de mail even bekeken: Wow, wat een gave jurk! Heel erg bijzonder, dat ene! Ik spreek het maar niet uit, maar je weet vast waar ik het over heb. Geeft echt een superleuk effect!
Joepie! Ik ben helemaal gek van schaatsen, dus vermaak me momenteel prima! Jammer alleen dat ik ook nog moet werken.. Morgen ga ik m’n tweede tocht schaatsen. Ik heb m’n baas al ff ingelicht dat ik iets flexibeler wordt met m’n werktijden de komende tijd.. ;) Gelukkig snapt hij het wel.
Hier nog meer schaatsfanaten?
Verder moeten we ff kijken hoe we het met onze taartenbakster doen. Ze is supergoed, maar mogelijk niet geheel beschikbaar rond ons huwelijk. We zitten nu te zoeken naar een tussenoplossing, maar het wordt wel wat lastig allemaal. Zou het wel jammer vinden, want ze maakt echt precies wat ik wil!
Op vrijdag is het 30 dagen geleden dat ik het torselet heb besteld. Helaas nog steeds niet binnen, dus ik hang komende vrijdag meteen in de mail als ‘ie er dan nog niet is! De schoenen zitten nu ergens in een vliegtuig. Leukleukleuk! Volgens mij val ik ietwat in herhaling met m’n schoenen en torselet, maar ik kan nu eenmaal bijna niet meer langer wachten!
Gepost 07 February 2012 - 13:50
Ik ga proberen de draad hier weer op te pakken want het is wel heel gezellig!!
Gepost 08 February 2012 - 09:16
Jullie wilden graag dat recept van die chocosticks, bij deze: http://www.youtube.c...h?v=5o1ZQWy3awI
Hierbij nog een paar foto's van onze hond balu:

Log in
Registreer
Help 
Start een nieuw onderwerp
Voeg antwoord toe
Multi quote