Blitzey, op 09 January 2011 - 11:27, zei:
Droomjurk heb ik dus gezien, ik merk dat ik in 1 dag tijd al mijn mening over "te duur" aan het bijdraaien ben whahahahahaha. Erg toch???
Hopelijk staat ie me, anders wordt het nog een lange zoektocht. En ik wil het liefst binnenkort al gaan kijken, maar dat is natuurlijk absurt? of niet? Zou dat wel mogen bij die bruidswinkels dan??
Hebben jullie al nagedacht over wat voor soort bruiloft je wil?? Klein/groot, thema, knalfeest of alleen receptie? Ik vind het wel moeilijk, vooral omdat ik de neiging heb met iedereen en zijn/haar gevoelens rekening te houden...
Huwelijksreis is laatst door vrienden erg aangeraden bij ons, omdat dat toch wel een mooie afsluiter is van de hectiek vooraf. Lekker samen nagenieten. Je wilt je leven samen delen en kunt daar zo ideaal mee beginnen. Toch duimen voor wat budget!
Twee jaar voor de datum jurken passen leverde voor mij een verbaasde vrouw op aan de telefoon, maar de afspraak zelf was prima, niets meer over gezegd, 9 jurken aangehad.
Over de rest: blijf bij jezelf, je kunt niet iedereen gelukkig maken, dus houd het leuk voor jullie twee, daar draait het om!

Log in
Registreer
Help 
Start een nieuw onderwerp
Voeg antwoord toe
Multi quote